آپدیت امنیتی جدید سری گلکسی S22 با سورپرایز بهینه‌سازی دوربین منتشر شد

آپدیت امنیتی جدید سری گلکسی S22 با سورپرایز بهینه‌سازی دوربین منتشر شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

آپدیت امنیتی سامسونگ برای سری گلکسی S22 منتشر شده که بهینه‌سازی‌هایی را برای دوربین این گوشی‌ها به همراه داشته است. با این خبر از تکراتو، همراه ما باشید تا با آپدیت امنیتی جدید سری گلکسی S22 آشنا شویم.

هفته‌ گذشته شرکت سامسونگ، برای گوشی‌های سری گلکسی S22، آپدیت امنیتی جدیدی را ارائه کرد. این آپدیت شامل رفع باگ‌ها و ایجاد وصله‌های امنیتی معمول است، اما یکی از ماموران امنیتی سامسونگ در یکی از پست‌های خود اظهار کرد که علاوه بر این موارد، در این آپدیت امنیتی جدید، عملکرد دوربین‌ها هم با بهبود و پیشرفت قابل توجهی روبرو بوده است.

آپدیت امنیتی جدید سری گلکسی S22

از جمله مواردی که شامل عملکرد بهتر در قسمت دوربین شده، می‌توان به وضوح تصاویر با کنتراست طبیعی اشاره کرد. احتمالا این آپدیت، مشکلات شارپ شدگی زیاد عکس‌ها را نیز از بین ببرد. از جمله باگ‌هایی که در به روز رسانی امنیتی سامسونگ از بین رفته، بر طرف کردن حالت متوقف سازی در هنگام عکس برداری single take است.

آپدیت امنیتی جدید سری گلکسی S22

از دیگر قابلیت‌های افزوده شده به دوربین، ایجاد تغییرات در برقراری تعادل بین رنگ سفید هنگام عکس برداری است. با ایجاد این تعادل هنگام عکس برداری، رنگ‌های طبیعی‌تری ارائه می‌شود. از موارد دیگر می‌توان به ثبات حالت پرتره و کاهش مصرف حافظه به هنگام ضبط ویدیو اشاره کرد.

این به روز رسانی که ۱.۷ گیگا بایت حجم دارد، در به روز رسانی امنیتی ژوئن، ارائه شده است. نسخه هسته اصلی لینوکس نیز در این به‌روزرسانی، از ۵/۱۰/۴۲ به ۵/۱۰۸۰ ارتقا می‌یابد. این به روز رسانی که در ابتدا در کشورهای اروپایی و آسیایی ارائه شده بود، احتمال دارد هم اکنون در اختیار تمام کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته باشد.

برای دریافت این به روز رسانی، به قسمت تنظیمات و سپس به روز رسانی نرم افزار مراجعه نمایید. بعد از دانلود می‌توانید آن را نصب کنید. شرکت سامسونگ توصیه می‌کند برای دانلود و نصب آن بهتر است، به جای دیتا به وای فای متصل شوید.

بیشتر بدانید:

نظر شما در مورد آپدیت امنیتی جدید سری گلکسی S22 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =