آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A71 منتشر شد؛ منتظر نوتیفیکشن آپدیت باشید

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی A71 منتشر شد؛ منتظر نوتیفیکشن آپدیت باشید

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

پروژه انتشار آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ به گوشی گلکسی A71 5G  هم رسید. این میان‌رده ۲۰۲۰، مهم‌ترین آپدیت اندرویدی را به همراه One UI 4.1 دریافت خواهد کرد.

روز گذشته خبری درباره انتشار آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی A51 منتشر شده بود و حالا، عرضه آپدیت اندروید برای Galaxy A71 5G نشان می‌دهد که در روزهای آینده، باید منتظر به‌‌روزرسانی نسخه سیستم‌عامل در گوشی‌های دیگر سامسونگ باشیم.

One UI 4.1 هم جدیدترین نسخه رابط کاربری سامسونگ است که در کنار اندروید ۱۲، در دسترس کاربران گلکسی ای ۷۱ ۵ جی قرار می‌گیرد.

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی A71 5G

نسخه نرم‌افزاری جدید برای این گوشی با شماره A716BXXU6DVC2 مشخص شده و در حال حاضر، برای کاربران در امارات متحده عربی منتشر شده است. این آپدیت در روزهای آینده در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه می‌شود.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A71 منتشر شد؛ منتظر نوتیفیکشن آپدیت باشید

آپدیت اندروید ۱۲ شامل بسته امنیتی مارس ۲۰۲۲ و بسیاری ویژگی‌های جدید و بهینه‌سازی‌های پیشرفته است. نسخه ۴G این گوشی نیز به‌زودی اندروید ۱۲ را دریافت می‌کند و در برخی مناطق از جمله هنگ کنگ و لهستان در دسترس کاربران قرار دارد.

سامسونگ نسخه رابط کاربری One UI 4.0 را همراه با اندروید ۱۲ روی گوشی‌های خود قرار داده بود؛ اما در زمان راه‌اندازی سری گلکسی اس ۲۲ در بهمن ماه گذشته، از نسخه جدیدتر One UI 4.1 رونمایی کرد.

در حال حاضر، نسخه اندروید ۱۲ سامسونگ به جدیدترین نسخه رابط کاربری این شرکت مجهز است و گلکسی A71 5G هم از جدیدترین ویژگی‌های این آپدیت‌ها برخوردار می‌شود.

به محض اینکه آپدیت One UI 4.1 را دریافت کنید، متوجه تغییرات آن خواهید شد. سامسونگ برای همخوانی بیشتر با تغییرات جدید، ویژگی تم‌های داینامیک را قرار داده که شما با استفاده از آن می‌توانید رنگ‌های مورد نظر خود را از وال‌پیپر انتخاب کنید و آنها را روی سایر المان‌های رابط در گوشی اجرا کنید. به این ترتیب، ظاهر یکسان‌تری خواهید داشت.

بهینه‌سازی در تنظیمات میکروفون و دوربین هم در بسته آپدیت اندروید ۱۲ وجود دارد. این تنها برخی از ویژگی‌هایی است که با دریاف آپدیت اندروید از آن برخوردار می‌شوید. از دیگر ویژگی‌های آپدیت نرم‌افزاری جدید گلکسی A71 5G باید به بهینه‌سازی‌ها در اپلیکیشن گالری، کنترل نور، ایموجی‌های واقعیت افزوده و بیکسبی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی A71 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidheadlines

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =