آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت 10 بدون اندروید 13 منتشر شد!

آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ بدون اندروید ۱۳ منتشر شد!

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ منتشر شده اما نکته عجیب آن، عدم ارائه بروزرسانی جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید است!

آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ بدون اندروید ۱۳ از راه رسید. در این روزها شیائومی با ارائه آپدیت‌های اندروید ۱۳ و رابط کاربری اختصاصی خود موسوم‌ به MIUI 14 برای گوشی‌های هوشمند خود حسابی فعال شده و در تلاش است که گوشی‌های بیشتری را در لیست این به‌روزرسانی‌ها قرار دهد. هم‌ اینک سری آپدیت نرم‌افزاری شیائومی برای گوشی محبوب Redmi Note 10 منتشر شده است، اما متاسفانه خبری از اندروید ۱۳ در این بروزرسانی نیست.

بیشتر بخوانید: این گوشی‌های شیائومی تا فروردین ۱۴۰۲ آپدیت MIUI 14 را دریافت می‌کنند

آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ منتشر شد

ردمی نوت ۱۰، ۲ سال پیش به عنوان یکی از جذاب‌ترین میان‌رده‌های شیائومی معرفی شد و از آن زمان، کاربران زیادی این مدل را خریداری کردند. اخیرا اما آپدیت MIUI 14 اخیرا برای این گوشی منتشر شده و کاربران ایرانی نیز آن را طی چند روز آینده دریافت خواهند کرد. با این وجود به نظر می‌رسد که آپدیت مورد اشاره از فاکتوری مهم بی‌بهره مانده است.

آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت 10 منتشر شد

گوشی ردمی نوت ۱۰ ابتدا با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 وارد بازار شد. این گوشی به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۲ را چندی پیش دریافت کرد.

حال اما بر اساس گزارشات منبع آگاه، اکنون زمان انتشار نسل جدید رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 14 برای این میان‌رده فرا رسیده است. بیلد نامبر این به‌روزرسانی «V14.0.1.0.SKGMIXM» بوده که بر همین اساس کاربران در سراسر جهان می‌توانند آن را دانلود و نصب کنند. این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ژانویه ۲۰۲۳ نیز می‌شود.

با تمام این تفاسیر، آپدیت ارائه شده برای ردمی نوت ۱۰ از فاکتوری مهم بی‌بهره مانده و خبری از نسل جدید اندروید برای آن نیست. در واقع با وجود این‌که Redmi Note 10 قابلیت اجرای بدون مشکل اندروید ۱۳ را دارد، اما شیائومی به دلایلی نامشخص آن را ارائه نکرده است. بنابراین به‌روزرسانی مورد بحث بر پایه اندروید ۱۲ انجام می‌گیرد. گفتنی است شیائومی در رابط کاربری MIUI 14 روی بهینه‌سازی عملکرد، مدیریت رم و برخی از المان‌های طراحی بصری تمرکز کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 8 =