اطلاعات جدیدی از مشخصات دوربین گلکسی A23 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از مشخصات دوربین گلکسی A23 منتشر شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

گلکسی A23 یکی از گوشی‌های ارزان قیمت و میان‌رده سامسونگ است که بسیاری منتظر آن هستند. اخیرا جزییاتی از مشخصات دوربین گلکسی A23 فاش شده که عملرد بهتر آن در برابر گوشی نسل قبلی گلکسی A22 را نشان می‌دهد.

سامسونگ تصمیم دارد دوربین ۴۸ مگاپیکسلی نسخه گلکسی A22 را با لنز جدید جایگزین کند. به همین روی گلکسی A23 با قابلیت اتصال به ۵G از لنز ۵۰ مگاپیکسلی توسعه یافته توسط SK Hynix بهره خواهد برد.

مشخصات A22 در مقایسه با گلکسی A23 سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی A22 سامسونگ در سال ۲۰۲۱، فروش خوبی را تجربه کرد و با استقبال کاربران مواجه شد. این موفقیت را می‌توان به خاطر رنج قیمتی زیر ۲۵۰ دلار برای آن منطقی دانست.

این گوشی هوشمند در این رنج قیمتی با نمایشگر ۶.۴ اینچی آمولد HD، دوربین چهارگانه و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به بازار عرضه شد. البته نسخه‌ای از A22 نیز وجود دارد که به قابلیت اتصال ۵G مجهز است. این نسخه از گلکسی A22 از نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۰۸۰p بهتر و یک تراشه سریع‌تر استفاده می‌کند.

بااین‌حال دوربین‌های آن سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی هستند که در مقایسه با نسخه ۴G این گوشی که از ترکیب ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد در رنج قیمتی بالاتری نزدیک به ۳۰۰ دلار قرار گرفته است.

دوربین و تاریخ انتشار گلکسی A23

طبق اطلاعات منتشر شده در ارتباط با این گوشی، انتظار می‌رود که گلکسی A23 نیز شامل دو نسخه، یکی با اتصال ۴G و دیگری با اتصال ۵G با مشخصات متفاوت باشد. تاریخ احتمالی انتشار گلکسی A23 با قابلیت ۴G در اردیبهشت ماه خواهد بود. از طرف دیگر نسخه ۵G احتمالا فروش خود را از شهریور ماه آغاز خواهد کرد.

مشخصات دوربین و تاریخ انتشار گلکسی A23

سامسونگ در تلاش است که ۱۷.۱ میلیون واحد از گلکسی A23 با اتصال ۴G LTE را در ماه‌های پیش رو روانه بازار کند. این مقدار برای نسخه ۵G به ۱۲.۶ میلیون واحد کاهش می‌یابد که احتمالا مشابه گلکسی A22 5G فروش خود را از شهریور شروع می‌کند.

اینکه می‌بینیم نسخه جدیدی از گوشی وجود دارد که با دوربین بهتری به بازار وارد می‌شود مورد عجیبی نیست. در چند ماه اخیر شایعه‌ای از گلکسی A23 منتشر شد که به استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در این گوشی اشاره می‌کرد.

سنسورهای این دوربین توسط SK Hynix تولید شده و از لرزشگر اپتیکال بهره خواهند برد. اگر این مشخصات گلکسی A23 را با دیگر گوشی‌ها در این رنج قیمتی مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که استفاده از چنین سنسورهایی در این بازه چندان مرسوم نیست. در واقع تنها دستگاه دیگری که از سنسور SK Hynix استفاده می‌کند گلکسی Z Fold 3 خود شرکت سامسونگ است.

از میان مشخصات دیگری که در رابطه با دوربین‌های گلکسی A23 وجود دارد، می‌توان به لنزهای ۵۰ مگاپیکسلی زاویه باز با سنسورهای SK Hynix و OIS، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو و در آخر لنز ۲ مگاپیکسلی بوکه اشاره کرد.

شما درباره مشخصات گلکسی A23 چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: phonearena

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =