امتیاز AnTuTu ایسوس ROG Phone 7 با اسنپدراگون 8 نسل 2 منتشر شد

امتیاز AnTuTu ایسوس ROG Phone 7 با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ منتشر شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

به‌تازگی نتایج بنچمارک Antutu گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 7 با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ منتشر شده که حکایت از عملکرد نسبتاً چشمگیر آن دارد.

تاریخ معرفی رسمی ایسوس ROG Phone 7 در روز ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ خواهد بود. قبل از معرفی رسمی این دستگاه نتیجه بنچمارک AnTuTu آن انتشار پیدا کرده که نگاه مختصری به توان پردازشی این دستگاه با تراشه پرچمدار فعلی کوالکام ارائه می‌کند.

پیش‌تر سه مدل از این دستگاه را در بنچمارک Geekbench مورد بررسی قرار گرفته بود که شامل این مدل‌ها می‌شوند: ۱- AI2205_B؛ ۲- AI2205_C؛ ۳- AI2205_D. در بنچمارک ان‌توتو که جزئیات آن در این گزارش ارائه خواهد شد شاهد حضور مدل سوم هستیم.

بیشتر بخوانید: مشخصات ایسوس ROG 7 فاش شد؛ رم ۱۶ و نمایشگر ۱۶۵ هرتز

نتیجه بنچمارک ان‌توتو گوشی ایسوس ROG Phone 7

گوشی ایسوس راگ‌فون ۷ تست شده در این بنچمارک از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. حافظه رم آن از نوع LPDDR5X و حافظه داخلی نیز UFS 4.0 خواهد بود. قاعدتاً این گوشی با اندروید ۱۳ در بخش نرم‌افزار ارائه خواهد شد. امتیاز حدود ۱.۳۵ میلیونی ایسوس راگ‌فون ۷ حاکی از عملکرد بسیار قدرتمند این دستگاه خواهد بود.

افزون‌بر عملکرد جذاب سخت‌افزاری، از نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰p و از نوع E4 AMOLED با رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتزی جهت نمایش محتوا در این گوشی استفاده شده است. در حوزه تامین انرژی هم دستگاه مذکور مجهز به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۵ وات خواهد بود.

براساس شایعات دیگری در قاب پشتی شاهد یک دوربین سه گانه اصلی شامل سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل سونی IMX766، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین سلفی نیز یک نمونه ۳۲ مگاپیکسلی ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امتیازات بنچمارک Antutu گوشی ایسوس ROG Phone 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =