باتری پوکو X4 پرو از نسل قبلی بهتر است

باتری پوکو X4 پرو از نسل قبلی بهتر است

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

طبق بررسی‌های انجام شده، عمر باتری پوکو X4 پرو مشخص شد. در مقایسه با باتری‌های نسل قبلی شیائومی، به این نتیجه می‌توان رسید که باتری پوکو X4 پرو بهتر از نسل قبل (Poco X3 Pro) عمل می‌کند.

Gsmarena در مورد باتری پوکو X4 پرو بررسی‌هایی انجام داده و به این نتیجه رسیده است که باتری این گوشی از Poco X3 Pro، بهتر عمل می‌کند. باتری این گوشی نسبت به نسل قبل کوچک‌تر است ولی شارژر بهتری دارد. با این خبر همراه ما باشید.

باتری پوکو X4 پرو

شرکت شیائومی، گوشی Poco X4 Pro را متفاوت‌تر از نسل قبل تولید کرده است. باتری این گوشی نسبت به نسل قبل سایز کوچک‌تری دارد ولی عملکرد باتری آن کم‌تر از Poco X3 Pro نیست. در مقایسه این باتری با نسل قبل به این نتیجه‎ می‌توان رسید که باتری این گوشی بیشتر از نسل قبلی شیائومی است.

 Poco X4 Pro

Gsmarena دو نسل Poco X4 Pro و Poco X3 Pro را مورد بررسی و مقایسه قرار داده است. طبق این بررسی، عملکرد این دو نسل از گوشی، تفاوت چندانی ندارد اما در بخش ویدیو، پیشرفت ۵۰ درصدی مشاهده می‌شود و در بخش وبگردی یک عقبگرد ۳ ساعتی دارد.

بیشتر بخوانید:

در بخش مکالمه هم افزایش یک و نیم ساعتی دیده می‎شود اما اهمیت زیادی ندارد. ظرفیت باتری Poco X4 Pro، ۱۶۰ میلی آمپر کمتر از Poco X3 Pro بوده اما عملکرد باتری این گوشی بهتر است.  نسل جدید شیائومی، حدود ۷ ساعت بیشتر از نسل قبلی امتیاز دارد.

باتری پوکو X4 پرو

شارژ سریع ۶۷ واتی برای یک گوشی میان رده امتیاز خوبی به شمار می‌آید. در نیم ساعت اول پوکو ایکس ۴ پرو، حدود بیست و پنج درصد بیشتر از نسل قبل شارژ می‌شود. شارژ این گوشی در ۴۹ دقیقه کاملا پر شده که از Poco X3 Pro 20 بیست دقیقه سریع‌تر است.

عمر باتری پوکو X4 پرو

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد ” باتری پوکو X4 پرو ” چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =