بادمجان از نقایص مادرزادی جلوگیری می کند

بادمجان منبع غنی اسید فولیک است که آن را برای زنان باردار ایده آل می کند. مقادیر کافی اسید فولیک به طور مستقیم از نوزادان در برابر نقایص لوله عصبی محافظت می کند، که می تواند به روش های مختلفی رخ دهد. بنابراین، همیشه توصیه می شود که مادران باردار میزان مصرف اسید فولیک خود را پیگیری کنند. خرید بادمجان سفید و مصرف آن تمام این ویژگی ها را پشتیبانی می کند.

نکته احتیاط: بادمجان ها بخشی از خانواده گل شب بو هستند – که شامل گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای نیز می شود – و در برخی موارد باعث ایجاد واکنش های آلرژیک شدید می شود. مانند هر غذای جدید در رژیم غذایی خود، قبل از مصرف زیاد آن با پزشک خود صحبت کنید و به واکنش های بدن خود توجه کنید.

بادمجان به شما در مدیریت دیابت کمک می کند

برنامه ملی آموزش دیابت NIH و انجمن دیابت آمریکا رژیم غذایی مبتنی بر بادمجان را به عنوان انتخابی برای مدیریت دیابت نوع ۲ توصیه می کنند. جالب است بدانید لیست قیمت بادمجان امروز نسبت به دیروز روند افزایشی داشته است.

 بادمجان به دلیل محتوای فیبر بالا و مقادیر کم کربوهیدرات های محلول، یک غذای ایده آل برای مدیریت این بیماری است. خواص بادمجان ها ممکن است آنها را به عنوان تنظیم کننده فعالیت گلوکز و انسولین در بدن مفید کند. وقتی سطح انسولین ثابت است و بدن دچار افت شدید و افزایش قند خون نمی شود، می توان از عوارض جانبی بالقوه خطرناک دیابت جلوگیری کرد.

بادمجان عملکرد مغز را بهبود می بخشد

بادمجان منبع فوق العاده ای از مواد مغذی گیاهی است که اعتقاد بر این است که فعالیت شناختی و سلامت روان عمومی را تقویت می کند. آنها نه تنها می توانند در برابر فعالیت رادیکال های آزاد دفاع کنند، بلکه ممکن است جریان خون به مغز را نیز افزایش دهند. توصیه می شود با خرید و فروش بادمجان عمده از خواص این ماده غذایی بهره ببرید.

فیتونوترینت ها و پتاسیم – که به عنوان یک گشادکننده عروق در گشاد شدن رگ های خونی عمل می کند – را می توان “تقویت کننده مغز” در نظر گرفت و خون غنی از اکسیژن بیشتری را به مغز می رساند.

بادمجان ها سرشار از مواد شیمیایی طبیعی به نام فیتونوترینت ها هستند که برای بهبود سلامت روان شناخته شده اند. این مزیت نتیجه افزایش جریان خون در سراسر بدن و مغز است. با رساندن خون بیشتر به مغز، فیتونوترینت ها با تحریک مسیرهای عصبی شما به تقویت حافظه کمک می کنند.

 

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =