باغ انگورم ثروت بیکرانی را به من هدیه داد

زندگی من در یکی از روستاها بود و در کنار پدرم به شغل کشاورزی و باغداری مشغول بودیم و از طریق خرید و فروش محصولات باغ امرار معاش می کردیم. من که جوان بودم یک شب بعد از فعالیت روزانه به صورت اتفاقی وارد سایتی شدم و در مورد تجارت مطالبی را مطالعه کردم و بعد از آن تصمیم گرفتم تجارت مویز و کشمش داشته باشم و امروز آن تصمیم من را ثروتمند کرده است.

مویز ۱۴۰۱

مصرف مویز ۱۴۰۱ برای زن باردار مفید است اما بهتر است، زیر نظر پزشک خود آن را مصرف کند. از خواص مویز در این دوران می توان به رفع یبوست، جلوگیری از کم خونی، سلامت و بهداشت دهان و دندان، مستحکم شدن استخوان جنین که از مادر تغذیه می کند، تامین انرژی روزانه مادر همچنین تقویت سیستم ایمنی اشاره نمود.

 برای مصرف مویز در دوران بارداری بهتر است، که یک مشت مویز را به مدت ۳۰ دقیقه در آب خیس کنید و سپس همراه با شیر داغ قبل از خواب شبانه میل کنید.

راه دیگری که برای مصرف مویز وجود دارد این است، که یک مشت از آن را در نیم لیتر آب خیس کنید و بعد از نیم ساعت آب آن را در طول روز میل کنید، این روش بسیار مناسبی برای جلوگیری از یبوست در این دوران می باشد.

مویز انگور

اگر در طول بارداری نیاز به خوردن تنقلات در شما افزایش یافته است، می توانید مویز انگور را همراه با سایر مغز ها مخلوط کرده و میل کنید.

 این کار باعث جلوگیری از خوردن تنقلات پر ضرر می باشد. می توانید از ترکیب آجیل خام و مویز که به صورت پودر شده در بازار موجود می باشد، تهیه کنید یا در منزل خودتان آن را آسیاب کنید و به مقدار مشخصی عسل اضافه کرده و در طول روز از آن میل کنید.

 به این نکته توجه کنید که اگر دارای دیابت هستید، برای مصرف تمام موارد گفته شده بهتر است، طبق نظر پزشک خود پیش بروید.

افرادی که دارای فشار خون بالا هستند بهتر است، مویز را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهند.

مویز با هسته

مویز با هسته دارای پتاسیم زیادی است، که اگر با صبحانه مصرف شود می تواند سدیم بدن را کاهش دهد و در نتیجه فشار خون بالا در حد قابل قبولی تحت کنترل قرار می گیرد.

 فشار خون بالا اگر کنترل نشود می تواند آسیب های جدی به بدن وارد کند. همچنین افرادی که فشار خون پایین دارند می تواند از مویز استفاده کنند، اما باید بدانند که مصرف آن در حد اعتدال باعث کاهش فشار خون نمی شود.

اگر از مویز در صبح ناشتا همراه با شیر استفاده کنید باعث چاق شدن بیشتر صورت می شود. اگر از مویز به طور  منظم استفاده کنید تاثیر آن را خیلی زود خواهید دید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دو =