باورهای درونی جذب کننده پول را در خودم پرورش دادم

«پول ریشه اصلی همه شرارت هاست». این بزرگ ترین و بدترین باوری است که درباره ی پول می توان داشت. من متوجه این موضوع شدم و سریعا این باور را تغییر دادم و تجارت خود را در زمینه سود پرک شروع کردم و امروز یکی از افراد موفق در این حوزه هستم.

سود پرک اکسین

از شرکت هار تولید کننده سود پرک اکسین در خوزستان می توان از سود ویژه پرک گوهر نامبرد که این کارخانه در منطقه پتروشیمی اهواز قرار دارد و از سال ۱۳۷۷ شروع به فعالیت در این زمینه کرده است و با توجه به این موضوع که به کیفیت محصول خود اهمیت بسیاری می دهد توانسته بازار های هدف خوبی را به دست آورد.

از دیگر ویژگی های سود پرک یا سود مایع پتروشیمی تولید شده توسط این کارخانه قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به سایر تولید کنندگان است. لازم به توضح است که این کارخانه ازروش ممبران برای تهیه سود پرک ها استفاده می کند و این مواد را در بسته های ۲۵ کیلیویی در بازارهای مورد نظر به توزیع می رساند.

از سود پرک کلر پارس در صنایع نظامی نیز بسیار استفاده می شود و یکی از اصلی ترین ارکان در ساخت برخی از سلاح ها به شمار می رود، از این رو در این صنایع نیز از اهمیت والایی برخوردار می باشد. همچنین قابل ذکر است که این محصول کاربرد فراوانی در صنعت نفت سنگین و گاز دارد به طوری که وجود این ماده شیمیایی در خلوص نفت و گاز به دست آمده اهمیت بسیاری دارد.

سود سوزآور

سود سوزآور از این ماده به طور سنتی برای تولید صابون استفاده میشود در قرن نوزدهم برای اینکه حمل و نقل راحت تر باشد صابون جامد را تولید کردند.

برای تولید بیودیزل(biodiesel)، هیدروکسید سدیم به عنوان کاتالیزور برای ترانس اکسیداسیون متانول و تری گلیسیرید استفاده می شود. این فقط با NaOH بی آب کار می کند، زیرا در ترکیب با آب چربی به صابون تبدیل می شود که با متانول متخلخل می شود. بعلاوه NaOH بیشتر از هیدروکسید پتاسیم استفاده می شود، زیرا ارزان تر است و مقدار کمتری مورد نیاز است. در صنایع غذایی از این ماده در گرید خوراکی برای شست و شو میوه ها وسبزی ها ، فرایند شکلات و کاکائو ، تولید رنگ کارامل ، نوشیدنی ها و بستنی و …استفاده می شود. همچنین برای نرم شدن زیتون نیز از ترکیب فوق استفاده می گردد.

سود مایه ارومیه

سدیم هیدروکسید همچنین با نام های سود مایه ارومیه، قلیا ،  سودای قلیایی ، هیدرات سدیم  و سود کاستیک شناخته می شود و کاربردهای صنعتی گسترده ای دارد. این ترکیب ماده ای بسیار واکنش پذیر است به همین دلیل باید در نگهداری آن دقت کرد زیرا در صورت رخ دادن شوک های دمایی امکان انفجار وجود دارد.از نمونه های دیگر این محصول سود پرک آراکس است که این کارخانه نیز از برند های شناخته شده در این زمینه می باشد که سالیان طولانی است در حال عرضه سود پرک و دیگر مواد شیمیایی مورد کاربرد در صنایع از جمله اسید فسفریک می باشد. سود پرک به صورت مایع حالتی مانند قلیایی دارد که فاقد رنگ و بو می باشد که بر حسب خلوص بودن به نمونه های با کیفیت و بی کیفیت تقسیم بندی می شوند که نمونه های بی کیفیت به دلیل جداسازی نشدن مواد اضافی درصد خلوص پائینی دارد و نمونه های درجه یک این محصول از خلوص ۹۹ درصدی برخوردار هستند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =