با انتخاب صحیح مغناطیس جذب ثروت شدم

من توانستم با یک انتخاب هوشمندانه و صحیح قدم در مسیر موفقیت بردارم و ثروت را به سمت خودم جذب نمایم. شروع کسب و کار من در حوزه انواع تلویزیون بسیار برایم سودمند بود و توانستم رفاه واقعی را تجربه کنم. در ادامه قصد دارم شما را با این کالای پر سود بیشتر آشنا شوید.

تلویزیون

لازم به ذکر است که تلویزیون دست دوم از نمونه های نو ارزان تر هستند و از همین رو افراد زیادی برای خرید آنها در بازار شهرهای مختلف اقدام می کنند، از نظر شکل ظاهری اگر این محصولات را بگوییم به هیکل بزرگ آنها اشاره می کنیم که معمولا به رنگ مشکی می باشند.

قسمت پشتی تلویزیونهای مورد نظر حجم زیادی دارد که کلیه قطعات و لوازم آن در این قسمت جای داده شده است، اما با گذر زمان مشاهده می شود که روز به روز از حجم تلویزیونها کاسته می شود و حال شاهد فروش نمونه هایی هستیم که به صورت یک صفحه می باشند.

با توجه به اینکه تلویزیونهای پارس از کیفیت خوبی برخودار بودند به مدت طولانی مورد کاربری قرار می گرفتند و خرابی آنها کم بود، تعمیرات تلویزیونها نیز توسط افراد خبره و کاربلد انجام می شود و باید شخص تعمیر کننده به سیستم این محصولات آگاهی داشته باشد.

تلویزیون پارس

باید گفت که این تلویزیون پارس شکل ظاهری مشابه مربع کامل داشت برعکس تلویزیونهای جدید که مستطیل هستند صفحه نمایش این تلویزیونها به صورت برجسته طراحی شده اند که تصویر را با کیفیت خوبی نشان می دهند.

یکی از تفاوتهای تلویزیون قدیمی پارس گروندیک و تلویزیون ال جی ۵۵ اینچ با نمونه های جدید این است که مصرف برق و انرژی در آنها بیشتر بوده است و همچنین طول عمر کمتری داشتند که خوشبختانه با پیشرفت علم مدلهای کم مصرف و بادوام تلویزیون وارد بازار شده است.

یکی دیگر از وجه تمایز این تلویزیونها نوع صفحه نمایش بوده که در تلویزیون پارس گروندیک از نوع LCD هستند ولی امروزه صفحه نمایش LED روی تلویزیونها نصب شده که کیفیت تصویر و زاویه دید آنها بهتر می باشد.

تلویزیون ضد آب

قبل از هرگونه خرید تلویزیون ضد آب در فضای باز باید به مواردی توجه شود تا بتوان نمونه مناسبی را خریداری کرد.

اول سطح مقاومت آن در برابر هوا، دوم روشنایی نمایش و وضوح تصویر آن، سوم درجه حفاظت  از IP که یک مقیاس پایدار است و مقاومت آن در برابر نفوذ توسط ذرات جامد مانند گرد و غبار را مشخص می نماید، همچنین مقدار مقاومت در مورد مایعات و رطوبت که آن هم در مقیاس مشخص شده نشان داده می شود.

باید به این نکته توجه داشت که بسیاری از تلویزیونها از جمله تلویزیونهای پرامتیاز ممکن است دارای صدای ضعیف در محیط باز باشند و نیاز داشته باشند که برای شناخت آنها بیشتر زمان گذاشته شود.

 برخی از این محصولات دارای درگاه صوتی با کیفیت بالا در فضاهای آزاد هستند، در حالی که بعضی دیگر دارای بلندگوهای زیرکاری هستند که برای استفاده در فضاهای باز گزینه مناسبی نمی باشند، به همین دلیل کسانی که نمونه های ضعیف تر را خریداری می کنند باید به فکر یک تنظیم کننده صدا و یا اسپیکر جداگانه برای محصول خریداری شده باشند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =