با شناسایی فرصت ها به ثروت رسیدم

شناسایی فرصت‌ها و نیازها باعث می‌شود که افراد به ثروت‌های بسیار بزرگ دست پیدا کنند. پس برای ثروتمند شدن، باید نیازهای روز جامعه خود را به‌خوبی شناسایی کنید و در مسیرِ برطرف کردنِ این نیازها به‌درستی قدم بردارید. شایان ذکر است که اگر کسب‌وکار شما در راستای رفع نیازهای جامعه باشد، از هدر رفتِ سرمایه خود جلوگیری خواهید کرد. مسیری که من برای رسیدن به ثروت انتخاب کردم تجارت بود که هم موجب ثروتمند شدن من بود و هم اینکه برای جامعه درآمدزایی داشت.

سبزی خوردن به صورت عمده

یکی از پرطرفدارترین مخلفات هر سفره ایرانی سبزی خوردن به صورت عمده است که بیشتر با غذاهای خورشتی مثل قیمه، آب گوشت و قورمه سبزی و… استفاده می شود.

سبزی خوردن خودش از چندین نوع سبزی دیگر تشکیل شده است که از محبوب ترین سبزی های ایرانی است.

این سبزی ها از خواص بسیار زیادی تشکیل شده است که پزشکان مصرف روزانه آن را توصیه کرده اند و همچنین سبزی برای افرادی که بدن هایی با ایمنی پایین دارند بسیار مفید است.

سبزی ریحان، سبزی گشنیز، پیازچه، تره ها، تربچه و سبزی شاهی از سبزی های تشکیل دهنده ی سبزی خوردن هستند.

با توجه به این که در هر شرایطی نمی توان سبزی تازه را خرید می توان از سبزی خشک یا سبزی فریز شده برای کنار غذا استفاده کرد.

سبزی کوکو منجمد

کوکو سبزی یکی از غذاهای پرطرفدار خانواده ‌های ایرانی است که سبزی کوکو منجمد مهم ترین مواد اولیه این محصول است و به طبخ راحت و سریع معروف است.

 به ‌همین خاطر شرکت نوبر سبز نوع منجمد این محصول را تولید کرده تا مردم بتوانند به‌ راحتی و در سریع‌ ترین زمان ممکن آن را تهیه کرده و این غذای لذیذ را بپزند، این غذا به وسیله سبزیجات مختلفی درست می شود که سبزیهای استفاده ‌شده در این غذا به‌ طور کلی شامل تره، گشنیز، جعفری، شوید خشک و کاهو می شود.

همان ‌طور که قبل ‌تر برایتان گفتیم مصرف سبزیجات در طی روز برای انسان ضروری است زیرا ا به دلیل داشتن ویتامینهای مختلف، فیبر، آهن و همچنین مواد معدنی مورد نیاز بدن ما در رژیم غذایی ما بسیار اهمیت دارد، همچنین مصرف سبزیجاتی مثل کاهو یا اسفناج می ‌تواند کم ‌آبی بدن را نیز تامین کند.

سبزی تازه کیلویی امروز

سبزی تازه کیلویی امروز از بخش های مهم یک رژیم غذایی است که طبق مشخصات آن می توان گفت که هیچ سبزی به صورت منفرد نمی تواند تمام مواد مغذی را تامین کند.

در واقع از سبزیجات می توان به عنوان مخلفاتی در کنار غذاهای رژیمی استفاده کرد که فشار خون را هم کاهش می دهد.

برای نگهداری سبزیجات به مدت طولانی می توانید از انواع روش ها استفاده کنید که بهترین آن پاک کردن و شستن کامل سبزی سپس قرار دادن آن در یک کیسه فریزر که داخلش هوا باشد است.

هر چقدر میانگین مصرف روزانه سبزیجات بیشتر باشد احتمال مبتلا شدن به بیماری های قلبی بسیار کمتر است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =