با غلبه بر چالش های پیش رو ثروتمند شدم

تنها چیزی که در مسیر ثروتمند شدن می‌ تواند دست شما را بگیرد، صبر کردن است. اگر من در کسب و کار جدیدی که با پول مشتری راه اندازی کرده بودم صبوری به خرج نمی دادم تمام تلاشی که کرده بودم به باد می رفت و به درآمد میلیاردی نمی رسیدم. اکنون در حوزه ی کیوی به درآمد زایی بسیار بالایی رسیدم و به یک فرد ثروتمند تبدیل شده ام.

کیوی خشک خانگی

برای خرید کیوی خشک خانگی باید به نکاتی توجه فرمایید سالم و تازه بودن کیوی بسیار در تجربه پس از خرید شما تاثیر گذار می باشند. طعم و رنگ کیوی خشک تازه نسبت به کیوی ای که آلوده و یا مانده است بسیار متفاوت می باشد حتما اطلاعات کافی درمورد آن را داشته باشید تا محصولی با کیفیت را مصرف کنید.

این محصول را می توانید به صورت بسته بندی شده و همچنین فله ای تهیه نمایید در هر دو روش خرید محصول از کیفیت یکسانی برخوردار است هیچ تفاوت دیگری در طعم و یا کیفیت آن هم وجود ندارد.

کیوی صادراتی

کیوی صادرتی تمام آنها یک ابعاد هستند و این امر موجب چیدمان منظم آن در سبد و جعبه های پلاستیکی می گردد. کیوی صادراتی وقتی که قرار است صادر شود یک لوگو برچسب مانند بر روی هر دانه از آن زده می شود تا از کیوی معمولی شناخته شود.

به جای سبد پلاستیکی برای بسته بندی صادراتی بهتر است از جعبه های چاپ دار استفاده شود که بتواند با نمونه های خارجی رقابت کند و این میوه در در تهیه ترشی، مربا، ژله و کنسانتره کاربردی می باشد که بر اساس رنگ انواع کیوی همچون کیوی تو سرخ، سبز، طلایی، زعفرانی و بنفش در بازارها عرضه می شود.

کیوی در ایران

انتخاب و خرید کیوی در ایران توسط خریداران عمده و خرده مستلزم توجه به نکات ریزی است که طبیعتا بعد از تهیه می تواند خریدی باکیفیت یا بی کیفیت را برای افراد ایجاد نماید. در سبدهایی که این محصول ارائه می شود توجه به ردیف های چیده شده محصول روی یکدیگر کیفیت را در طول خرید و فروش نشان می دهد.

به عبارتی هرچقدر ردیف چیده شده کمتر باشد کیفیت محصول می تواند ماندگاری بالایی را با طول زمان داشته و در مصرف و عرضه محصول نقش ویژه ای را بیافریند. این مورد مورد توجه بسیاری از خریداران عمده بوده که قطعا باغداران را برای رونق عرضه بیشتر ملزم به رعایت این نکات می نماید.

کیوی ایرانی طعم فوق العاده ترش و ملسی داشته که در مقایسه با انواع خارجی غلظت طعمی این محصول می تواند در دنیا زبانزد باشد. با این حال صادرات این محصول به جهت میزان زیاد که در فصل برداشت صورت می گیرد به کشورهای همسایه در اولویت قرار دارد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =