با فوم به سقف آرزوهایم که میلیاردر شدن بود رسیدم

لازم نیست حتما پول داشته باشید تا ثروتمند بشوید اما برای رسیدن به ثروت باید کسب و کاری را راه اندازی کنید. در این مسیر حتی اگر پول زیادی نیز نداشتید می توانید در بستر اینترنت فعالیتتان را با پول مشتری شروع کنید و پس از آن به فکر رونق بخشیدن به آن باشید. من با همین استراتژی در حوزه ی فوم به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم.

فوم بتن کف

فوم بتن کف به دلیل خواص فیزیکی منحصر به فرد آن به ویژه سبکی آن نسبت به بتن های معمولی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. فوم بتن کف از آب، سیمان، ماسه نرم یا ماسه بادی و هم چنین از فوم (ماده شیمیایی تولید کننده برای کف) با دستگاه های پیشرفته ساخته می شود که به دلیل چگالی کم وزن سبکی دارد.

مهم ترین کاربرد فوم بتن در کف سازی است به این صورت که بعد از انجام تاسیسات ساختمان روی آن را باید با پوششی سبک و با کیفیت مسطح نمود که برای این منظور فوم بتن مخصوص کف بهترین گزینه است.

فوم سقفی شاهرود

در حال حاضر فوم سقفی شاهرود به عنوان پر کننده و نیز عایق حرارت و صدا در ساختمان های بتنی کاربرد دارد و مورد علاقه پیمانکاران ساخت ساختمان می باشد. در سال های اخیر با موضوعی به نام صرفه جویی در انرژی بسیار آشنا شده ایم زیرا با افزایش جمعیت باید قدر حامل های انرژی را بیش از پیش بدانیم.

یکی از دلایل افزایش تقاضا برای فوم سقفی شاهرود گسترش ساخت سقف های بتنی در ساختمان سازی است. فوم سقفی شاهرود دارای کیفیت بی نظیری از نظر عایق بودن در برابر سرما و گرما بوده و موجب کاهش مصرف انرژی برق و گاز لازم برای سرمایش و گرمایش می شود. فوم سقفی به عنوان یکی از گزینه های بسیار مناسب برای ساخت سقف در ساختمان های بتنی به حساب می آید.

فوم سقفی نسوز

در حال حاضر یکی از رایج ترین سازه ها و ابزارآلات مهم در صنعت ساختمانی فوم سقفی نسوز است که مشخصات ویژه ای دارد و برای آشنایی شما عزیزان با این نوع فوم به برخی از این مشخصات می پردازیم که عبارتند از:

– این گونه سازه از ویژگیهای آنتی باکتریال برخوردار می باشد.

– کیفیت در این سازه مشهور است و از قیمت ارزانتر برخوردار می باشد.

– فوم سقفی نسوز، دارای رنگ سفید و نیز از وزن پایین تری برخوردار است.

– علاوه بر مقاومت و ضخامت عالی از قابلیت شستشوی راحت برخوردار می باشد.

– تولید این محصول عمده طبق استانداردهای روز دنیا با ایمنی بالا صورت گرفته است.

– از این سازه ساختمانی به عنوان عایق رطوبتی، صوتی و حرارتی استفاده می شود.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + شش =