با قیسی ها به زندگی ات جان تازه ای ببخش

اگر میخواهید زندگی ای داشته باشید که سرشار از رویا هایتان باشد یا به عبارتی رویا هایتان را زندگی کنید پیشنهاد ما به شما فعالیت در حوزه ی انواع قیسی هست که می تواند با فروش بالای خود به آسانی به رویای شما تحقق ببخشد برای آشنایی با این کسب و کار و چگونگی آغاز فعالیت کاری پرسود آن با ما همراه باشید.

قیسی تیزابی

قیسی تیزابی نوع تنقلات است که به جهت داشتن طعم دلنشین و ترکیبات مغذی نظر مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده است قیسی تیزابی از خواص درمانی بالایی نیز برخوردار می باشد قیسی یک فرآورده میوه ای فوق العاده لذیذ است که طعم آن شیرین بوده و از خواص فراوانی بهره مند می باشد این محصول طی فرآیندی بهداشتی به دو روش تیزابی و آفتابی تولید می شود که نوع تیزابی آن از مرغوبیت بیشتری برخوردار بوده و خواهان زیادی دارد.

شهرهای شاهرود و تبریز از پیشرو ترین تولیدکنندگان قیسی در ایران به شمار می روند این فرآورده میوه ای به جهت شکل و فرم خاص که دارد در دسته خشکبار و تنقلات قرار می گیرد از قیسی می توان در جهت درست کردن دسرهای خوشمزه، پخت انواع غذا، شیزینی و غیره استفاده کرده و از طعم آن بهره کافی را برد‌.

قیسی خرمالو

طبع قیسی گرم و تر است و بهتر است افرادی که طبع گرمی دارند در کنار استفاده از این ماده ی مغذی از مصلحاتی مانند انار یا لیمو استفاده شود قیسی خرمالو علاوه بر یک میان وعده فوایدی مهم برای بدن دارد آنتی اکسیدان موجود در آن برای پیشگیری از انواع سرطان ها، تقویت سیستم ایمنی بدن و در درمان التهابات موثری واقع می‌شود.

میزان فیبر بالای این خشکبار در هضم آسان غذا و همچنین در کاهش کلسترول خون و کاهش قند خون نقش بسزایی دارد ویتامین A، موجود در قیسی موجب تقویت بینایی می‌شود مصرف در حد اعتدال این محصول به سالمندان در جلوگیری آلزایمر کمک شایانی می‌کند.

قیسی توت خشک

قیسی خوشمزه توت خشک با داشتن منیزیم، آهن و کلسترول مثبت در جهت حفظ سلامتی قلب عمل می کند با برخورداری از ترکیبات موثری از قبیل فیبر، هضم و جذب غذا را بهینه نموده قیسی توت خشک در جهت تامین انرژی بدن سودمند هستند با برخورداری از مواد مغذی در جهت عملکرد صحیح سیستم عصبی و مغز عمل نموده و به تقویت حافظه کمک می کند.

به ازای حجم مشخصی از کالری پایینی بهره برده که به دلیل وجود فیبر منجر به احساس سیری می شود و در کل کاهنده وزن است با داشتن آنتی اکسیدان در جهت بهبود سلامت پوست و تقویت ایمنی درونی عمل می کند، افراد مختلفی می توانند از آن استفاده کنند با بررسی قیمت قیسی توت خشک متوجه عدم ثبات قیمت در این گروه از خشکبار می شوید، کیفیت محصول، ابعاد دانه، نحوه عرضه و میزان تقاضا منجر به تغییر قیمت شود.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =