با هدف دادن به شغلم ثروت را روانه زندگی ام کردم

 خیلی از افراد بدون هدف به شغلی مشغول هستند و از روی عادت و روزمرگی همواره مسیرهای گذشته را طی می ‌کنند. اما افراد ثروتمند هدفمند هستند و کسب‌ و کار خود را همواره برای رسیدن به هدفشان بهبود می ‌دهند. از این ‌رو من با هدفمند کردن کسب و کارم توانستم در مسیر ثروت‌ سازی قرار بگیرم و با تجارت نایلون ثروت بزرگی را به ارمغان آوردم.

نایلون کشاورزی یزد

نایلون کشاورزی یزد دارای ضخامت زیادی می باشد که سبب می شود به راحتی سوراخ نشود. نایلون کشاورزی یزد در ابعاد بسیار بزرگی تولید می شود که افراد می توانند بر اساس نیاز خود آن را برش دهند و از آن استفاده نمایند. نایلون کشاورزی تقریبا همان شرایط گلخانه را برای محصولات ایجاد می کند که علاوه بر گرم کردن آن مانع از خوردن محصول توسط پرندگان و جانداران موذی می شوند. برای اینکه نایلون جلوی رشد محصول را نگیرد و سبب شکسته شدن نهال ها و بوته ها نشود آن را روی چوب های اطراف محصول می اندازند. چون که نایلون از جنس پلاستیک می باشد و یک نوع عایق حرارت و گرما است مانع از بیرون رفتن گرما می گردد.

نایلون آبیاری قطره ای

سیستم استفاده از نایلون آبیاری قطره ای به این صورت است که آب داخل لوله های پلاستیکی با سرعت بسیار کم  و قطره قطره روی خاک می ریزد و به کاهش مصرف آب کمک می کند. همچنین از آب دادن بی رویه و بیش از حد نیاز گیاه، به آن ها جلوگیری می کند، سیستم لوله های قطره چکان به این صورت است که آب از لوله هایی که قطر آن ها بسیار کم است. به عبارت دیگر، نایلون آبیاری قطره ایی در سیستم لوله های پلاستیکی آب را در محفظه های پلاستیکی نگه می دارد، تا از تراوش و و پراکنده شدن آن از طریق سیستم‌های آبیاری قطره‌ای جلوگیری شود.

نایلون گلخانه

نایلون گلخانه با دوام و استحکام بسیار در برابر باد و پارگی و امکان تولید بالا می تواند هر کشاورزی را وسوسه به انتخاب این روش نماید. مشخصات نایلون گلخانه ای به چهار مدل تقسیم بندی می شود که ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند. این نایلون از جنس پلی اتیلن بوده و برای مصارف صنعتی و شخصی استفاده می شوند که دوام آن ها به دو سال نیز می رسد. کوپلیمر نایلون های کوپلیمر بیشتر کاربردی مانند شیشه دارند و عمر آن ها از نایلون های پلی اتیلنی بیشتر است و دوام شان به سه سال نیز می رسد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =