بهترین بازی های فکری اندروید و آیفون - 15 بازی برتر + لینک دانلود

بهترین بازی های فکری اندروید و آیفون – ۱۵ بازی برتر + لینک دانلود

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از دیجیاتو

موبایل‌ها با وجود کنترل‌های لمسی، بهترین گزینه برای توسعه‌دهندگان محسوب می‌شود تا بازی‌های پازل یا فکری خود را ارائه کنند. گوشی‌های هوشمند عموما برای بازی‌های پازل بسیار مناسب هستند، زیرا این دسته از بازی‌ها چندان سنگین نیستند و از سویی دیگر تجربه بسیار سرگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌کنند. در ادامه این مطلب بهترین بازی های فکری اندروید و آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین بازی های فکری اندروید و آیفون

در هر زمان ممکن، می‌توان از بازی‌های فکری و پازل لذت برد و به همین دلیل این دسته در میان بازیکنان موبایل محبوبیت بسیار زیادی دارد. در ایستگاه‌های مترو، پیش از خواب شب یا زمانی که منتظر دوست خود هستید، می‌توانید برای لحظه‌ای خود را با این دسته از بازی‌ها سرگرم کنید که همچنین باعث آرامش شما خواهند شد.

در ادامه این مطلب از دیجیاتو ۱۵ عنوان از بهترین بازی های فکری اندروید و آیفون را برای گوشی‌های موبایل معرفی خواهیم کرد.

Bomb Club


امتیاز در گوگل پلی: ۴.۶ امتیاز در اپ استور: ۴.۳ نیاز به اینترنت: خیر

در بازی Bomb Club که فضای بسیار رنگارنگی دارد و پازل‌های بسیار متنوع و چالش‌برانگیزی در آن طراحی شده، چندین بمب در نقشه‌های مختلف قرار گرفته‌اند که باید با منفجر کردن آن‌ها، معماهای هر نقشه را حل کنید و به هدف نهایی برسید.

به طور کلی Bomb Club تجربه‌ای شبیه به Angry Birds را ارائه می‌کند اما این بار به جای پرندگان خشمگین، شاهد چندین بمب در رنگ‌ها و شکل‌های متفاوت هستیم و همچنین در بازی قرار نیست به خوک یا موجودات دیگری حمله کنید.

دانلود بهترین بازی های اندروید

هدف اصلی شما در هر مرحله بازی این است که تمام بمب‌ها را منفجر کنید اما همه چیز به همین سادگی هم نیست. در هر مرحله، بمب‌های متنوعی مانند لیزری، قدرتمند، کوچک و موارد بسیار زیاد دیگری در دسترس شما قرار می‌گیرد و باید تمام کارها را با برنامه انجام دهید تا در نهایت نقشه بازی از بمب‌ها پاک شود. انجام یک حرکت اشتباه در هر مرحله باعث می‌شود که نتوانید آن را به پایان برسانید. (یا حداقل امتیاز کامل را بگیرید.)

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، اینکه Bomb Club یک بازی کاملا رایگان است و در آن خبری از تبلیغات آزاردهنده نیز وجود ندارد. خریدها درون برنامه‌ای نیز نقش چندان زیادی در بازی ندارند.

دانلود بازی Bomb Club

Bomb Club
  • Bomb Club
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: Antoine Latour
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۱۴۶/۴۷۳ مگابایت

Bridge Constructor Portal


بهترین بازی های معمایی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: ۴.۵ امتیاز در اپ استور: ۴.۸ نیاز به اینترنت: خیر

سری Portal از جمله محبوب‌ترین بازی‌ های فکری محسوب می‌شود حالا Bridge Constructor تجربه آن‌ها را به موبایل آورده است. اگر با بازی‌های این سری آشنایی داشته باشید، احتمالا بدانید که آن‌ها از جمله بازی‌های معمایی مبتنی بر فیزیک هستند و باید با استفاده از پرتال‌های مختلف در مراحل جابجا شوید و به نوعی مسیر خود را پیدا کنید.

در Bridge Constructor Portal بیش از ۶۰ مرحله طراحی شده که در تمام آن‌ها باید با استفاده از ابزارهای مختلفی وسایل نقلیه را از نقطه مبدا به نقطه مقصد و هدف برسانید.

اگر به بازی‌های معمایی علاقه دارید و از همه مهم‌تر قصد دارید هوش خود را به چالش بکشید، تجربه Bridge Constructor Portal را به هیچ وجه فراموش نکنید. این بازی بدون شک برای چندین ساعت می‌تواند شما را سرگرم کند و در مراحل آن غوطه ور خواهید شد.

دانلود بازی Bridge Constructor Portal

Bridge Constructor Portal
  • Bridge Constructor Portal
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار
  • سازنده: Headup
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۱۹۷/۱۲۰ مگابایت

Chess Light


<دیجیاتو / منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هجده =