بهترین فیلم های مارگو رابی

بهترین فیلم های مارگو رابی

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از دیجیاتو

اگرچه مارگو رابی کمی بیش از ۳۰ سال سن دارد، اما این بازیگر استرالیایی تاکنون در تعداد قابل توجهی از فیلم‌هاس شاخص ظاهر شده است. رابی بازیگری را به صورت حرفه‌ای در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد و برای اولین بار در فیلم های ICU و Vigilante ظاهر شد. رابی بلافاصله پس از حضور در اثر ماندگار «گرگ وال استریت» از مارتین اسکورسیزی در سال ۲۰۱۳، شهرت بین المللی پیدا کرد. از آن زمان، او در انواع فیلم‌های بزرگ ظاهر شده است و قرار است در بسیاری دیگر بازی کند و فهرست بهترین فیلم های مارگو رابی را به یکی از جذاب‌ترین فهرست‌های هالیوود تبدیل کند.

شاید به نوعی، کار رابی در «گرگ وال استریت» فیلم‌شناسی او را در یک مسیر متفاوت قرار داد، مسیری که تا به امروز همیشه در حال تکامل است. در نتیجه، کارنامه مارگو رابی پر از نقش‌ها و آثار جسورانه، عجیب و غریب و بسیار جذاب است. فیلم آینده او «باربی» به کارگردانی گرتا گرویگ نیز یکی دیگر از این آثار است. اما تا آمدن آن فیلم بیایید در این مطلب از ویجیاتو بهترین فیلم های مارگو رابی را با هم مرور کنیم.

«Amsterdam»

کارگردان دیوید او. راسل
بازیگران مارگو رابی، کریستین بیل، جان دیوید واشنگتن، رامی ملک، رابرت دنیرو، تیلور سوئیفت
سال انتشار ۲۰۲۲
امتیاز IMDb ۶.۱
بهترین فیلم های مارگو رابی

داستان فیلم «آمستردام» که یک دوجین بازیگر پر ستاره دارد، در دهه ۱۹۳۰ اتفاق می‌افتد؛ قصه این فیلم به دنبال گروهی از دوستان است که خود را درگیر تحقیقات یک قتل می‌‌بینند. در این فیلم علاوه بر رابی، آنیا تیلور جوی، رامی مالک، تیلور سویفت، کریستین بیل و خیلی دیگر از ستارگان هالیوودی حضور دارند. به نظر می‌رسد چنین استعداد‌های حضورشان در فیلم خود یک دستورالعملی برای موفقیت است، اما آمستردام چه در باکس آفیس یا چه در میان منتقدان مورد توجه زیادی قرار نگرفت، هرچند همچنان جزو بهترین فیلم های مارگو رابی به شمار می‌رود. با این وجود، فیلم آمستردام هنوز هم در بین بهترین پروژه‌های رابی قرار می‌گیرد. گروه بازیگران به خاطر بازی‌هایشان مورد ستایش قرار گرفته‌اند، در حالی که به نظر می‌رسد اکثر منتقدان موافق هستند که موضوعات داستانی بسیار زیادی در جریان بود که خوب به آن پرداخته نشد.

«The Legend Of Tarzan»

کارگردان دیوید یتس
بازیگران مارگو رابی، الکساندر اسکاشگورد، ساموئل ال جکسون، کریستف والتس، جایمن هانسو
سال انتشار ۲۰۱۶
امتیاز IMDb ۶.۲
بهترین فیلم های مارگو رابی

سال‌ها پس از ترک جنگل، تارزان (الکساندر اسکارسگارد) و همسرش جین (رابی) در فیلم اکشن و ماجراجویی افسانه تارزان برای ماموریتی برای پارلمان فراخوانده می‌شوند. هنگامی که آنها به جنگل باز می‌گردند، متوجه می‌شوند که تبدیل به مهره‌های کاپیتان لئون رام (کریستوف والتز) شده‌اند. اما این اثر نیز درست مانند آمستردام، یکی از بسیاری از فیلم‌های تارزان است که در ۷۵ سال گذشته روی پرده سینما رفت، اما با واکنش‌های منفی زیادی از سوی منتقدان مواجه شد، اگرچه بازی بازیگران بخشی از آن نکات منفی نبود. خط داستانی فیلم، تارزان و همسرش را در بازگشت به آفریقا از اروپا دنبال می‌کند که برای بچه دار شدن تلاش می‌کنند و جامعه سابق تارزان با نیروهای استعماری مبارزه می‌کند. به عنوان جین پورتر، رابی اغلب در نقش یک دختر مضطرب در فیلم قرار می‌گیرد، اما بازی خوبش نقش و شخصیت خودش را به بهترین شکل ممکن می‌سازد و آن را به یکی از متفاوت‌ترین آثار در فهرست بهترین فیلم های مارگو رابی تبدیل می‌سازد.

«Mary Queen Of Scots»

کارگردان جوزی رورک
بازیگران مارگو رابی، جک لودن، دیوید تننت، جو آلوین، گای پیرس، جیمز مک‌اردل
سال انتشار ۲۰۱۸
امتیاز IMDb ۶.۳
بهترین فیلم های مارگو رابی

در درام تاریخی «مری ملکه اسکاتلند»، مری جوان سلطنتی (رونان) به اسکاتلند بازمی‌گردد تا جایگاه خود را بر تاج و تخت ادعا کند و با مخالفت دختر عمویش ملکه الیزابت اول (رابی) روبرو می‌شود. با افزایش فشار بر دو طرف، این دو زن در نبرد اراده‌ها برای آینده سرزمین‌هایشان با هم روبرو می‌شوند. تماشاگران مدرن قطعا شیفته تماشای زندگی عجیب خانواده سلطنتی بریتانیا هستند و «مری ملکه اسکاتلند» به طرفداران تاریخ اجازه می‌دهد تا رقابت بین مری (رونان) و ملکه الیزابت اول (روبی) انگلستان را کشف کنند.

اگرچه این فیلم بر اساس یک کتاب ساخته شده است، اما آزادی‌های زیادی در داستان وجود دارد تا تأثیر دراماتیک بیشتری داشته باشد، مانند دوستی که در ابتدا در فیلم به تصویر کشیده می‌شود؛ که در واقعیت وجود نداشت. با وجود این، فیلم به عنوان یک ویترین عالی برای استعدادهای دراماتیک مارگو رابی و سرشا رونان عمل می‌کند. هر دو بازیگر به طور مداوم برای کار خود مورد تحسین قرار گرفتند.

«Peter Rabbit»

کارگردان ویل گلوک
صداپیشگان مارگو رابی، دیزی ریدلی، دامنل گلیسون، سم نیل، رز بیرن، الیزابت دبیکی، سیا
سال انتشار ۲۰۱۸
امتیاز IMDb ۶.۶
بهترین فیلم های مارگو رابی

داستان‌های کلاسیک کودکانه پیتر خرگوشه نوشته بئاتریکس پاتر در سال ۲۰۱۸ اقتباس جدیدی در میدوم سینما دریافت کردند. در حالی که جیمز کوردن نقش اصلی را بر عهده گرفت، مارگو رابی نقش یکی از خواهران پیتر خرگوش به نام فلوپسی رابیت را بازی کرد. الیزابت دبیکی و دیزی ریدلی نقش دو خواهر دیگر پیتر به نام‌های موپسی و کوتونتیل را بازی کردند.

رابی علاوه بر این به عنوان راوی فیلم نیز ایفای نقش کرد. این اثر لایو اکشن حول محور خرگوش‌هایی است که با خوشحالی در باغ آقای مک گرگور زندگی می‌کنند، اما زمانی که برادرزاده‌اش به خانه مک گرگو می‌آید، آن‌ها با تهدیدات و چالش‌های جدید و جذابی روبرو می‌شوند. پیتر رابیت نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. با این حال، این اثر و کتاب آن مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و احتمالاً باعث ایجاد حس نوستالژی در کسانی شد که با کتاب‌های بئاتریکس پاتر بزرگ شدند و همچنین طرفداران جوان و جدیدی را جذب کرد. (دنباله‌ای نیز برای این اثر وجود دارد.)

«Whiskey Tango Foxtrot»

سازندگان گلن فیکارا و جان ریکوآ
بازیگران مارگو رابی، تینا فی، مارتین فریمن، آلفرد مولینا، بیلی باب تورنتون، کریستوفر ابوت
سال انتشار ۲۰۱۶
امتیاز IMDb ۶.۶
بهترین فیلم های مارگو رابی

این کمدی-درام جنگی بیوگرافی، تینا فی را در نقش روزنامه نگار تلویزیونی کیم بارکر نمایش می‌دهد، که تصمیم می‌گیرد در عملیات آزادی پایدار، موقعیت خبرنگاری جنگ در افغانستان را بگیرد. مارگو رابی نیز در کنار فی در نقش تانیا واندرپول، روزنامه‌نگار تلویزیونی بریتانیایی که با بارکر کار می‌کند و با او دوست می‌شود را بازی می‌کند. اگرچه فیلم در گیشه شکست خورد، اما مخاطبان عموماً از روایت جالب آن لذت بردند؛ همچنین بازی‌های قوی به ویژه مورد توجه عموم قرار گرفت.

در حالی که مارگو مطمئناً می‌تواند به یک پیشخدمت قاتل یا مزرعه‌دار پسا آخرالزمانی جان بدهد، اما او نقش یک انسان معمولی به همان اندازه بزرگ را نیز به راحتی بازی می‌کند. رابی به عنوان روزنامه نگاری که در این اثر درام در طول عملیات آزادی پایدار با تینا فی دوست می‌شود، بدون هیچ زحمتی نقش گزارشگر خوشتیپ، زیبا و با استعداد بی‌بی‌سی را ایفا می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید

«Focus»

سازندگان گلن فیکارا و جان ریکوآ
بازیگران مارگو رابی، ویل اسمیت، آدریان مارتینز، خودریگو سانتورو، جاستینا بوستوس
سال انتشار ۲۰۱۵
امتیاز IMDb ۶.۶
بهترین فیلم های مارگو رابی

مارگو رابی که در این فیلم در کنار ویل اسمیت ظاهر می‌شود، نقش یک کلاهبردار تازه کار را بازی می‌کند که تکنیک‌های شیادی را از شریک عاشقانه‌اش یاد می‌گیرد. اما آنها از هم جدا می‌شوند و سه سال بعد در یک رویارویی غافلگیرکننده در یک پیست ماشین مسابقه‌ای با ریسک بالا که برنامه‌های هر دوی آن‌ها را دستخوش تغییر می‌کند، دوباره باهم متحد می‌شوند. این نقش روبی نیز دارای اجرای هوشمندانه و غیرمنتظره از سمت اوست. نقش جس بارت در این تریلر پرپیچ و خم به راحتی می‌توانست به نقش یک دختر جیمزباندی کسل‌کننده تبدیل شود که به عنوان آب نبات چشم کار می‌کند. با این حال، مارگو آنقدر ذوق و شوق جالبی برای این نقش به ارمغان می‌آورد که تقریباً از همبازی‌اش ویل اسمیت پیشی می‌گیرد و از جذاب‌ترین و هیجان انگیز بهترین فیلم های مارگو رابی به حساب می‌رود.

«Bombshell»

کارگردان جی روچ
بازیگران مارگو رابی، شارلیز ترون، نیکول کیدمن، جان لیسگو، جنیفر موریسون، نازنین بنیادی
سال انتشار ۲۰۱۹
امتیاز IMDb ۶.۸
بهترین فیلم های مارگو رابی

این فیلم ساخته جی روچ، شجاعت تجربه سه زن در شبکه فاکس نیوز را دنبال می‌کند که در برابر تجاوز جنسی که در این شبکه به یک اپیدمی تبدیل شد، موضع می گیرند. سال ۲۰۱۶ بود که یک افتضاح رسانه‌ای در دنیای رسانه‌ها پیش آمد و راجر ایلز، مدیر وقت فاکس نیوز به تعرض جنسی کارمندان زن خود متهم شد. ایلز هدایت امپراتوری این شبکه خبری را بر عهده داشت و بعد از گذشت بیست سال از این هدایت؛ یکی از مجریان اخراج شده این شبکه اعلام کرد که چون با ایلز رابطه جنسی برقرار نکرده از این شبکه بیرون انداخته شده؛ اعتراض این مجری و توامان شدن آن با جنبش Metoo و اعتراف دیگر مجریان سابق و فعلی فاکس نیوز رسوایی بزرگی برپا کرد که در نهایت منجر به اخراج ایلز از سوی رییس بزرگ (رابرت مورداک) شد.

موضوعی که در بالا به طور مختصر و مفید گفته شد، دستمایه ساخت فیلم Bombshell شده و شرح و تفصیلی روی آن آمده تا داستان را سینمایی‌تر می‌کند. این فیلم به لطف بازی‌های درخشان سه بازیگر زن خود از جمله مارگو رابی موفقیت مالی خوبی داشت. رابی مجموعه‌ای از نقش‌ها را با الهام از وقایع واقعی بر عهده گرفت و Bombshell نقش دیگری از این دست است. این فیلم قطعا از نظر منتقدان موفقیت آمیز بود، اما باکس آفیس را به آتش نگشید. با این حال، اجراها، همانطور که به نظر می‌رسد موضوعی است که در فیلم‌های رابی است، به طور مداوم مورد تحسین قرار می‌گیرند.

«Suite Française»

کارگردان سال دیب
بازیگران مارگو رابی، میشل ویلیامز، ماتیاس خورناتس، کریسین اسکات، روث ویلسون
سال انتشار ۲۰۱۴
امتیاز IMDb ۷
بهترین فیلم های مارگو رابی

مارگو رابی در این درام بریتانیایی-فرانسوی-بلژیکی محصول سال ۲۰۱۵ در یکی از نقش‌های اصلی ایفای نقش کرد. داستان که در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، داستان عاشقانه‌ای را روایت می‌کند که بین یک سرباز آلمانی و یک روستایی فرانسوی شکوفا می‌شود. اگرچه نقش زوج اصلی را میشل ویلیامز و ماتیاس شوئنارتز بازی می‌کنند، اما شخص مارگو رابی نیز نقش مستاجری به نام سلین را بازی می‌کند که او نیز با یک سرباز آلمانی رابطه دارد. این فیلم اکثراً نقدهای مثبتی از سوس جامعه منتقدان دریافت کرد و بسیاری بازیگران قوی و عاشقانه جذاب درون این فیلم را تحسین کردند.

«Goodbye Christopher Robin»

کارگردان سیمون کورتیس
بازیگران مارگو رابی، دامنل گلیسون، ویل تیلستون، کلی مکدونالد، الکس لاوتر
سال انتشار ۲۰۱۷
امتیاز IMDb ۷.۱
بهترین فیلم های مارگو رابی

بر اساس یک داستان واقعی، «خداحافظ کریستوفر رابین» حول محور نویسنده ای‌ای میلن (دامنال گلیسون) و فشاری که برای نوشتن مطالب جدید پس از بازگشت از جنگ به خانه با آن روبرو می‌شود، جریان دارد. میلن با الهام از تخیل پسرش و حمایت همسرش دافنه (مارگو رابی)، شروع به نوشتن کتاب‌های کودکان در مورد پسر جوان کنجکاو و دوست خرس عروسکی‌اش وینی پو می‌کند. داستان پس از آن شروع می‌شود که میلن لندن را ترک کرد تا در حومه انگلیسی مستقر شود. اینجاست که او داستان‌هایی در مورد حیوانات عروسکی پسرش خلق می‌کند. طولی نمی‌کشد که میلن داستان‌هایش را منتشر می‌کند، که به زودی دیگران نیز از آنها آرامش می‌یابند. قلب و احساس این فیلم مورد توجه ویژه طرفداران و منتقدان قرار گرفت.

«Dreamland»

کارگردان Miles Joris-Peyrafitte
بازیگران مارگو رابی، فین کول، تراویس فیمل، داربی کمپ، گرت هدلند
سال انتشار ۲۰۱۹
امتیاز IMDb ۵.۸
بهترین فیلم های مارگو رابی

قانون شکنان در حال فرار در طی سالهای گذشته زمینه مناسبی برای تولید فیلم‌های سینمایی بوده‌اند. حالا در Dreamland، مایلز جوریس-پیرافیت به عنوان کارگردانی جوان و نیکلاس زوارت به عنوان نویسنده سعی کرده‌اند اثری جالب را در این سبک و ژانرِ ریشه‌دار به نمایش بگذارند. «سرزمین رویا» که ادغام استعدادهای استرالیایی و آمریکایی کلاسیک است، یک یک اثر شهوانی است که تمام کاستی‌های روایی خود را با بازی‌ها و مناظر زیبا جبران می‌کند. مایلز جوریس-پیرافیت، کارگردان، که فقط ۳۰ سال دارد، همه نماها را با شور و نشاط جوانی پر می‌کند، چه از طریق کار حرفه‌ای مارگو رابی، که نقش یک دزد بانک در حال فرار را بازی می‌کند، یا هیبت مالیک مانند فیلم او از مناظر آفتاب سوخته.

هر عنصر «سرزمین رویاها»، از گرایش‌های نئو وسترن آن گرفته تا موسیقی پیش‌راننده و پر از آتش پاتریک هیگینز، مرحله‌ای است که قرار است تا زمانی که تیتراژ پایانی پخش شود، شما را جذب خود کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

«I.C.U»

کارگردان  آش آرون
بازیگران مارگو رابی، آش آرون، کریستین ردفورد، مت فلاناگان
سال انتشار ۲۰۰۹
امتیاز IMDb ۲.۶
بهترین فیلم های مارگو رابی

در واقعیت اولین فیلم مارگو رابی «Vigilante» در سال ۲۰۰۸ است؛ اما رابی در آن اثر به عنوان هنرپیشه‌ای نوپا تنها دقایقی کوتاه را در فیلم به خود اختصاص داده است و حضوری کوتاه در این فیلم باعث نشده که از آن در لیست بهترین فیلم های سینمایی مارگو رابی یاد نشود.. بنابراین حضور در فیلم «I.C.U» در واقع اولین اجرای سینمایی مارگو رابی در قامت نقش اصلی است. کیفیت ستاره گونه او حتی در این فیلم ترسناک و کم هزینه درباره نوجوانانی که از همسایه خود جاسوسی می‌کنند نیز آشکار است. مارگو در احاطه‌ی اجراهای بی‌حرکت‌تر، به‌عنوان یک اشلی سیمپسون واقع‌گرا، دائماً آزرده، درون این اثر می‌درخشد. فیلم «I.C.U» برای طرفداران آثار ترسناک «درجه بی» ارزش تماشا کردن را دارد، اما متأسفانه تقریبا غیرممکن است که نسخه‌ای از این فیلم به دست شما برسد.

«Terminal»

کارگردان وان اشتاین
بازیگران مارگو رابی، سایمون پگ، دکستر فلچر، مایک مایرز، کاترینا کاس، مکس آیرونز
سال انتشار ۲۰۱۸
امتیاز IMDb ۵.۳
بهترین فیلم های مارگو رابی

اگر در این لیست جایزه‌ای برای مرموز‌ترین بازیگری وجود داشت، به بازی مارگو رابی در نقش آنی در این فیلم هیجان انگیز نئو نوآر تعلق می‌گرفت. مارگو در این فیلم به‌عنوان یک قاتل قراردادی/پیشخدمت ناهارخوری، به حال‌وهوای اجتماعی‌پرستانه‌ای که در جوخه انتحار به کار گرفته بود، بازمی‌گردد، اما آن‌ها را با لهجه‌ای ظالمانه بریتانیایی، ده‌ها کلاه گیس و یک شخصیت خزنده وحشتناک جدید ترکیب می‌کند. بازی او و خود فیلم (همچنین با بازی متیو لوئیس با نام مستعار نویل لانگ‌باتم)، بسیار دلخراش است که حضورش در این لیست را توجیه می‌کند؛ چرا که چشم پوشی از آن دشوار است.

«Suicide Squad»

کارگردان دیوید آیر
بازیگران مارگو رابی، جرد لتو، ویل اسمیت، کارا دلوین، جان سینا، پیتر دیویدسون
سال انتشار ۲۰۱۶
امتیاز IMDb ۵.۹
بهترین فیلم های مارگو رابی

این اثر مارگو رابی فیلمی است که هزار لباس هالووین را روانه بازار جهان کرد. در حالی که این فیلم کمیک‌های DC تا حد زیادی مورد بررسی‌های به شدت منفی قرار گرفت (۲۷٪ در Rotten Tomatoes)، اما همه می‌توانند موافق باشند که هارلی کوین با اجرای رابی نقطه درخشانی در این فیلم بود. روانپزشکی که به طرز غم انگیزی شکست خورده و تبدیل به یک دیوانه قاتل شده بود به عنوان یک نماد از صفحه نمایش این اثر فوران کرد. او دیوانه و خطرناک است و در عین حال به نوعی قابل ارتباط و شیرین است؛ مارگو در اینجا نقش مهمی دارد و عملکرد فوق شرور یک دهه را ارائه می‌دهد (متاسفم جوکر!).

«Birds of Prey»

کارگردان کتی یان
بازیگران مارگو رابی، ایوان مک‌گرگور، مری الیزابت وینستد، جرنی اسمالت
سال انتشار ۲۰۲۰
امتیاز IMDb ۶
بهترین فیلم های مارگو رابی

فیلم پرندگان شکاری به عنوان یک اثر خوش‌ساخت دیگر از مارگو رابی همه چیز دارد: هارلی کویین، ساندویچ تخم مرغ، یکی از بهترین نقش‌های حرفه‌ای ایون مک گرگور و خیلی چیز‌های دیگر. فیلم موفقیت‌آمیز کتی یان شامل اکشن وحشیانه و کمدی تماشایی است، تصویری که به طرز هیجان‌انگیزی ساخته شده و مانند یک وعده صبحانه شلخته اما خوش‌مزه است. این همچنین بهترین بازی مارگو رابی در نقش هارلی کوین است، که او را در حال تغییر شکل، اما نه راه اندازی مجدد در هسته اصلی شخصیت خود می‌بیند.

در فیلم «جوخه انتحار» دیوید آیر (ببخشید – برادران وارنر)، هارلی یک چوب‌دستی براق برای جوکر است. اما در پرندگان شکاری هارلی عنصر بی چون چرای همه چیز است. ولی نباید فراموش کرد هیچ کدام از اینها بدون اجرای رابی یا بدلکاری استثنایی کار نمی‌کند .

«The Suicide Squad»

کارگردان جیمز گان
بازیگران مارگو رابی، دانیلا ملچیور، پیت دیویدسون، جان سینا، ادریس البا، جنیفر هلند
سال انتشار ۲۰۲۱
امتیاز IMDb ۷.۲
بهترین فیلم های مارگو رابی

جوخه انتحار جیمز گان به عنوان دنباله فیلم دیوید آیر اثری است که همه شخصیت‌ها را برای این فیلم برنمی‌گرداند، و برای درک داستان دوم، لازم نیست اولی را ببینید. این فیلم نتوانست بودجه خود را در باکس آفیس بازگرداند، اما به لطف اینکه برای پخش در HBO Max نیز در دسترس قرار گرفت، علاقه زیادی در تماشای خانگی به دست آورد. هارلی کویین با اجرای مارگو رابی خط داستانی خودش را در فیلم دارد، اما این یکی از مواردی است که او واقعاً بخشی از گروه است زیرا به همه بازیگران اصلی فرصتی برای درخشش داده می‌شود.

«جوخه انتحار» داستان عاشقانه‌ای بین هارلی و رئیس جمهور جدید کاستا مارته، سیلویو لونا (خوان دیگو باتو) را نشان می‌دهد. این زوج در طی چند ساعت با یکدیگر معاشقه می‌کنند و رابطه خود را به پایان می‌رسانند. دقایقی بعد، هارلی یک گلوله در سینه سیلویو فرو کرده است. ببینید، لونا همان پرچم‌های قرمز آقای جوکر عزیز هارلی را برافراشته است، و اعتراف آسیب پذیر هارلی در حالی که لونا روی زمین خونریزی می‌کند یکی از تاثیرگذارترین و در عین حال خطرناک ترین لحظات فیلم است. با گذشت شش سال از بازی در نقش هارلی، رابی در حال یافتن اعماق جدیدی در این شخصیت است. فیلمی بسیار جذاب که برای بسیاری از سینمادوستان ژانر ابرقهرمانی، در بالای لیست بهترین فیلم های Margot Robbie قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند

«I, Tonya»

کارگردان کریگ گیلسپی
بازیگران مارگو رابی، الیسون جنی، سباستین استن، مکینا گریس، کیتلین کارور
سال انتشار ۲۰۱۸
امتیاز IMDb ۷.۵
بهترین فیلم های مارگو رابی

اولین نقش مارگو که نامزد اسکار شد بهترین اثر او باقی مانده است. مارگو با بازی در نقش نماد بحث‌برانگیز اسکیت بازی در دهه ۱۹۹۰، از هر ابزاری در جعبه ابزار بازیگری خود استفاده می‌کند و توانایی خود را در گستاخی و بی‌نظمی بودن با آن لطافت ریشه‌پذیر ترکیب می‌کند. این یکی از معدود اجراهای برجسته او است (او سزاوار بیشتر است!) و مارگو همه را در پیست بازی رها می‌کند. به علاوه، فقط به آن کلاه گیس‌ها شخصیتش نگاه کنید. نیاز است بیشتر بگویم؟

من، تونیا یک فیلم زندگینامه‌ای کمدی سیاه آمریکایی به کارگردانی کریگ گیلسپی و نویسندگی استیون راجرز است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به مارگو رابی در نقش اسکیتر نمایشی تونیا هاردینگ، سباستین استن، جولیان نیکلسون، بوجانا نوواکوویچ، بابی کاناوله و آلیسون جانی اشاره کرد. فیلم سینمایی من، تونیا با بازیگری مارگو رابی مرور دقیقی به زندگی تونیا و رقیب او در ماجرای المپیک زمستانی سال ۱۹۹۴ می‌کند. تونیا هاردینگ اولین اسکیت باز زن آمریکایی بود که در رقابت‌های حرفه‌ای با یک جهش حرکتی ماندگار کرد و دو بار نماینده آمریکا در المپیک بود. این فیلم با واکاوی اتفاقات مربوط به زندگی شخصی و حرفه‌ای هاردینگ قبل از المپیک، توانست نظرات مثبت فراوانی را به دست آورد. همچنین مارگو رابی نیز برای اجرای نقش تونیا هاردینگ نامزد دریافت بهترین بازیگر زن آکادمی اسکار شد و به همین دلیل هم جزو آثار مهم در لیست بهترین فیلم های Margot Robbie به شمار می‌رود.

«Once Upon A Time In Hollywood»

کارگردان کوئنتین تارانتینو
بازیگران مارگو رابی، لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگارت کوالی، آستین باتلر، داکوتا فانینگ، دیمین لوئیس
سال انتشار ۲۰۱۹
امتیاز IMDb ۷.۶
بهترین فیلم های مارگو رابی

در فیلمی که قطعا بهترین فیلم کوئنتین تارانتینو نیست، مارگو رابی سرانجام این فرصت را پیدا می‌کند که با لئوناردو دی کاپریو و برد پیت در قالبی کمدی متحد شود. در سرزمینی که تاریخ با فانتزی تلاقی می‌کند، دو شخصیت به نام‌های ریک دالتون (دی کاپریو) و کلیف بوث (پیت) در سال ۱۹۶۹ در حرفه خود سقوط می‌کنند تا تصادفاً یک حادثه وحشتناک غم انگیز در هالیوود را به حاشیه بکشانندو کلیف بدلکار ریک در فیلم است و همچنین راننده/سرپرست خانه و دست راست اوست. رابی در این فیلم نقش هنرپیشه فقید، شارون تیت را بازی کرد. ماهیت عظیم فیلم، همراه با هیجان‌های هالیوودی، باعث شد تا نقدهای مثبت بسیاری از منتقدان به دست آورد.

در حالی که مارگو رابی نقش‌های زیادی به عنوان بازیگر زن سرنوشت ساز در تراژدی‌های سینمایی نداشته است، اما من استدلال می‌کنم که این کار و بازی او در فیلم تارانتینو او را بیش از پیش چشمگیر می‌کند. بدون وجود دیالوگ و تنها با اجرای فیزیکی، او هنوز هم مخاطب را به ستاره هالیوود دهه ۱۹۶۰ متصل می‌کند و شارون تیت را از نامی غم انگیز که شنیده‌ایم به یک فرد دوست داشتنی تبدیل می‌کند که احساس سرزندگی می‌کند.

«About Time»

کارگردان ریچارد کرتیس
بازیگران مارگو رابی، ریچل مک‌آدامز، دامنل گلیسون، تام هالند، بیل نای، ونسا کربی، لیدیا ویلسن
سال انتشار ۲۰۱۳
امتیاز IMDb ۷.۸
بهترین فیلم های مارگو رابی

گاهی افراد به خاطر احساس این موضوع که روی زندگی خود کنترلی ندارند، دچار اضطراب و در نهایت احساس ناامیدی می‌شوند. آن‌ها زمان را مقصر این احساس می‌دانند و برای همین به جای حرکت کردن و درست کردن اوضاع، در زمان غرق می‌شوند و به بهانه اینکه کنترلی روی زندگی خود ندارند و یا اینکه سرنوشت بر علیه آن‌هاست، بیکار می‌نشینند تا روز‌ها بروند و بیایند. اما آن‌ها اگر از همان ابتدا به سرنوشت ایمان بیاورند و سعی کنند به جای دشمنی خودشان را با آن هماهنگ کنند، بدون شک اوضاع‌شان دستخوش تحول خواهد شد.

فیلم درباره زمان، بحث همین درونمایه را پیش می‌کشد و سعی می‌کند به آدم‌ها ثابت کند که سرنوشت دشمن ما نیست، بلکه رفیقی است که اگر با آن مدارا کنیم، آن هم با ما مدارا خواهد کرد و بیشتر چیز‌ها را بر اساس رضایت ما رقم خواهد زد. البته همانطور که این فیلم ما را به دوستی با سرنوشت دعوت می‌کند، خطر منفعل بودن را نیز گوشزد می‌کند؛ یعنی به همان اندازه که قبول سرنوشت مهم است، جنگیدن برای رسیدن به خواسته‌ها نیز مهم است. داستان جالب و احساساتی بودن فیلم باعث شد که نقدهای کلی مثبتی به دست آورد. مارگو رابی در صحنه‌های انگشت شمارش جذابیت و کاریزما را به رخ می‌کشد، اما در نهایت ما را رها می‌کند که بیشتر بخواهیم.

«The Big Short»

کارگردان آدام مک‌کی
بازیگران استیو کرل، مارگو رابی، کریستین بیل، برد پیت، رایان گاسلینگ، مریسا تومی
سال انتشار ۲۰۱۵
امتیاز IMDb ۷.۸
بهترین فیلم های مارگو رابی

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر مایکل لوئیس ساخته شده است و به بررسی رویدادهایی می‌پردازد که منجر به بحران مالی سال ۲۰۰۸ آمریکا می‌شود. بازیگران تمام ستاره فیلم شامل کریستین بیل، استیو کارل، رایان گاسلینگ، برد پیت و دیگران بودند و این اثر را جزو سیاسی‌ترین آثار در لیست بهترین فیلم های مارگو رابی باید دانست. اگرچه نقش مارگو رابی کوچک بود (او برای مدت کوتاهی در فیلم ظاهر شد)، اما دیدن چند خطی او در فیلم جالب بود. پس از همه این موارد، چه کسی نمی‌خواهد بخشی از یک درام بسیار تحسین شده باشد؟ این فیلم هم مورد علاقه طرفداران و هم منتقدان قرار گرفت و چندین نامزدی جایزه اسکار و جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را به دست آورد.

«The Wolf Of Wall Street»

کارگردان مارتین اسکورسیزی
بازیگران لئوناردو دی‌کاپریو، مارگو رابی، جونا هیل، متیو مک‌کانهی، جردن بلفورت، جان برنثال
سال انتشار ۲۰۱۳
امتیاز IMDb ۸.۲
بهترین فیلم های مارگو رابی

در صدر این فهرست، فیلم جنایی کمدی سیاه به رهبری لئوناردو دی کاپریو، معروف به گرگ وال استریت است که بی‌شک گل سرسبد لیست بهترین فیلم های Margot Robbie است. این فیلم که بر اساس خاطراتی به همین نام ساخته شده است، حرفه جردن بلفورت در نیویورک سیتی کارگزاری سهام و اینکه چگونه فساد شرکتش منجر به سقوط نهایی او شد را دنبال می‌کند. در حالی که جونا هیل نقش شریک تجاری دی کاپریو را بازی می‌کرد، مارگوت رابی نقش همسر دوم بلفورت، نائومی لاپاگلیا را بر عهده گرفت.

این فیلم در فهرست ده‌های برتر بسیاری از منتقدان قرار گرفت و در تعداد انگشت شماری نامزد دریافت جایزه اسکار شد. اما شما نمی‌توانید در مورد مارگو رابی بدون اشاره به صحنه دزدی او در نقش همسر دوم لئوناردو دی کاپریو در گرگ وال استریت صحبت کنید. رابی که تا پیش از این فیلم کاملاً ناشناخته بود، در نقش مدلی جذاب با لهجه غلیظ بروکلینی به یک ستاره تبدیل شد. در نتیجه در فیلمی با بازی مشهورترین بازیگر جهان، رابی است که نمایش را می‌دزدد.

مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصله‌ها
طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوود

این فهرست برترین فیلم های مارگو رابی در ویجیاتو بود؛ شما کدام یک از آثار لیست بهترین فیلم های مارگو رابی را دیده‌اید؟ حتما نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

بهترین فیلم های مارگو رابی چه آثاری هستند؟

مارگو رابی در فیلم های جذاب زیادی نقش آفرینی کرده است. از فیلم های جوخه خودکشی گرفته تا فیلم آمستردام و دریملند و گرگ وال استریت و من تونیا هستم.

آیا مارگو رابی تاکنون برنده جایزه اسکار شده است؟

مارگو رابی تا امروز برای فیلم من تونیا هستم نامزد جایزه اسکار شده است اما این جایزه را نبرده است.

مارگو رابی در هیچ انیمیشنی صداپیشگی کرده است؟

رابی در سری فیلم های پیتر خرگوشه صدای خود را به یکی از کاراکترهای اصلی این فرنچایز قرض داده است.

<دیجیاتو / منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 10 =