بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون تومان [بهمن 1401]

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان [بهمن ۱۴۰۱]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

در این مقاله به معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان در بازار ایران می‌پردازیم. این راهنمای خرید به شما کمک می‌کند تا گزینه مناسب را در این بازه قیمتی پیدا کنید.

سامسونگ برخی از گوشی‌های خوب خود را در در رنج قیمتی ۵ تا ۸ میلیون تومان عرضه می‌کند. اگر به‌دنبال یک گوشی خوب سامسونگ هستید، احتمالا می‌توانید گزینه مورد نظر خود را در راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان پیدا کنید.

در مقاله‌های قبلی به معرفی بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ تا ۳ میلیون، ۴ میلیون، ۵ میلیون، ۶ میلیون و ۷ میلیون تومان پرداختیم تا اطلاعات کاملی از بهترین گوشی های سامسونگ داشته باشید.

سامسونگ یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده گوشی به شمار می‌رود که محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. اما برخی کاربران بر این باورند که سامسونگ، هیچ خلاقیتی در تولید گوشی‌های میان‌رده ندارد و تنها یک‌سری مشخصات مشابه را با طراحی ظاهری یکسان روانه بازار می‌کند؛ گوشی‌هایی که توانایی رقابت با شیائومی را ندارند. درهر صورت، قضاوت با شماست.

اگر طرفدار سامسونگ هستید و می‌خواهید با بودجه‌ای ۸ میلیونی، یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ را خریداری کنید، در این مطلب، برخی از بهترین گوشی های ۸ میلیون تومانی سامسونگ را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۹ میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان

اگر سری به بازار گوشی‌های موبایل زده باشید، احتمالاً متوجه هستید که تنوع محصولات هوشمند در این بازار بسیار زیاد است. این امر باعث می‌شود که هرکسی نتواند یک انتخاب درست و منطقی داشته باشد. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این نوشتار از تکراتو، برخی از بهترین گوشی‌هایی را معرفی کنیم که شما می‌توانید در رنج قیمتی ۸ میلیون تومان خریداری کنید.

علاوه‌براین، می‌توانید گوشی مورد نظر خود را در لیست بهترین گوشی های ۲۰۲۳، بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۳، بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۳ و بهترین گوشی های پوکو ۲۰۲۳ نیز پیدا کنید.

سامسونگ گلکسی M33

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۶ اینچ از نوع TFT LCD، رزولوشن ۲۴۰۸×۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • دوربین: ۵۰+۵+۲+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اگزینوس ۱۲۸۰ / رم ۶ و ۸ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت (نسخه بین‌الملل) / ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت (نسخه هند)
  • ابعاد: ۹.۴×۷۶.۹×۱۶۵.۴ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۲

این گوشی در دو نسخه گلوبال و هند عرضه می‌شود و به همین دلیل هم تفاوت‌هایی میان این دو نسخه وجود دارد. گلکسی M33 که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان است، در ابعاد ۱۶۵.۴×۷۶.۹×۹.۴ میلی‌متر عرضه می‌شود که وزن نسخه گلوبال آن ۱۹۸ گرم و نسخه هند آن ۲۱۵ گرم است. پنل جلوی این تلفن همراه شیشه‌ای بوده و با کورنینگ گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رود، فریم و پنل پشتی این تلفن همراه کاملاً پلاستیکی هستند.

گوشی گلکسی M33 از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد. این تراشه ۵ نانومتری عملکرد معمولی و نسبتاً خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و هنگام استفاده طولانی، داغ نمی‌شود.

پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل دو هسته Cortex-A78 با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز می‌شود. Mali-G68 هم مسئولیت پردازش گرافیکی گوشی مذکور را بر عهده دارد.

این گوشی با نسخه‌های رم ۶ و ۸ گیگابایت عرضه می‌شود که حافظه داخلی آن هم به‌اندازه ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. نوع حافظه داخلی این گوشی eMMC 5.1 است که عملکرد معمولی دارد.

گلکسی M33 سامسونگ دارای دوربین چهارگانه است که کیفیت معمولی و نسبتاً خوبی دارد. لنزهای واید، اولترا واید، ماکرو و دوربین تشخیص عمق تصویر در این اسمارت‌فون به ترتیب با سنسورهای ۵۰، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسل روانه بازار می‌شود.

با استفاده از دوربین پشتی این گوشی، شما می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت ۴K و ۱۰۸۰ پیکسل را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کنید. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۲.۲ است.

گلکسی M32 5G

راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا 8 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ از نوع TFT LCD، رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل
  • دوربین: ۴۸+۸+۵+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: دایمنسیتی ۷۲۰ / رم: ۶ و ۸ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • ابعاد: ۹.۱×۷۶.۱×۱۶۴.۲ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۱

گوشی دیگری که در این راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان به شما معرفی می‌کنیم، گلکسی M32 5G است. این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ برخوردار شده و تراکم پیکسلی آن به ۲۷۰ می‌رسد. این مشخصات نمایشگر در این بازه قیمتی اصلا رضایت‌بخش نیست؛ اما تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۷۲۰ و پشتیبانی از شبکه اینترنت ۵G باعث شده تا قیمت این گوشی افزایش یابد.

گلکسی M32 5G به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز شده است. در نمای جلویی هم شاهد یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی هستیم که وظیفه عکاسی سلفی را برعهده دارد. سامسونگ در این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود.

عملکرد پردازشی و دوربین، از جمله نقاط قوت این گوشی هستند؛‌ اما از نظر نمایشگر و شارژدهی باتری باید گفت که گزینه‌های بهتری در بازار موجود هستند. گلکسی M32 5G در نسخه‌های ۱۲۸/۶ و ۱۲۸/۸ گیگابایت عرضه می‌شود و از نصب کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا ۸ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی در هر بازه قیمتی

گلکسی A23 4G

راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا 8 میلیون تومان
راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۶ اینچ از نوع PLS LCD، رزولوشن ۲۴۰۸×۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز
  • دوربین: ۵۰+۵+۲+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اسنپدراگون ۶۸۰ ۴G / رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • ابعاد: ۸.۴×۷۶.۹×۱۶۵.۴ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۲

گوشی دیگری که می‌تواند یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان باشد، گلکسی A23 نسخه ۴G است. این اسمارت‌فون به نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل مجهز شده و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. گوریلا گلس ۵ نیز وظیفه محافظت از گوشی را بر عهده دارد.

قلب تپنده این گوشی، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که در کنار نسخه‌های رم و حافظه ۶۴/۴، ۶۴/۶، ۱۲۸/۴، ۱۲۸/۶ و ۱۲۸/۸ گیگابایتی، عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد. در پنل پشتی این گوشی شاهد لنزهای واید ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، ۵ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. برای عکاسی سلفی هم به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دسترسی خواهید داشت.

از دیگر مشخصات گلکسی A23 فور جی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که با توان ۲۵ وات شارژ می‌شود. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 5 به فروش می‌رسد. خبر خوب این است که نسخه جدید اندروید ۱۳ برای این گوشی منتشر می‌شود.

گلکسی A23 با مشخصات قابل قبولی که دارد، می‌تواند در راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان قرار بگیرد؛ اما برخی از گوشی‌های شیائومی در این رده قیمتی، کار را برای این گوشی سخت می‌کنند. دوربین اصلی خوب، اندروید ۱۲ و شارژدهی باتری، از جمله ویژگی‌های خوب این گوشی محسوب می‌شوند؛ اما از نظر سایر مشخصات باید گفت A32 سامسونگ یک گوشی معمولی است که شما را نا امید نمی‌کند.

گلکسی M32 4G

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۴ اینچ از نوع Super AMOLED، رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز
  • دوربین: ۶۴+۸+۲+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: Helio G80 / رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت (نسخه بین‌الملل) / ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت (نسخه هند)
  • ابعاد: ۸.۴×۷۴×۱۵۹.۳ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۱

گلکسی M32 نسخه فور جی، عملکرد بسیار خوبی از نظر شارژدهی باتری دارد و به همین جهت، می‌تواند یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان باشد. نمایشگر خوب با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و عملکرد رضایت‌بخش دوربین هم از دیگر نقاط قوت گلکسی M32 به شمار می‌روند. البته باید بدانید که سرعت شارژ این گوشی چندان بالا نیست و سنسور ماکرو هم عملکرد قابل قبولی ندارد.

این گوشی در دو مدل باتری ۶۰۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود که به ترتیب، از سرعت شارژ ۱۵ و ۲۵ وات پشتیبانی می‌کنند. نمایشگر ۶.۴ اینچی این گوشی از نوع Super AMOLED بوده و از رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۱۱ پشتیبانی می‌کند. روشنایی ۸۰۰ نیت در حالت HBM هم یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این نمایشگر محسوب می‌شود.

سامسونگ در این گوشی از تراشه هلیو G80 استفاده کرده و آن را در نسخه‌های رم و حافظه ۶۴/۴، ۱۲۸/۶ و ۱۲۸/۸ گیگابایت روانه بازار می‌کند. گلکسی M32 همچنین از نصب کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. برای عکاسی هم به دوربین‌های ۶۴ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق دسترسی دارید. در نمای جلویی هم یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده که عملکرد خوبی دارد.

علیرغم اینکه گلکسی M32 را در لیست بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان قرار داده‌ایم، اما باید بدانید که اسپیکر، سنسور ماکرو، سرعت شارژ کم و بدنه پلاستیکی، از نقطه ضعف‌های این گوشی به‌شمار می‌روند. بنابراین، هنگام خرید این ویژگی‌ها را نیز در نظر داشته باشید.

سؤالات متداول

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان کدام‌اند؟

از جمله بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان می‌توان به گلکسی M33، گلکسی M32 5G، گلکسی A23 نسخه فورجی و گلکسی M32 فورجی اشاره کرد.

مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب گوشی چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید نیاز و الگوی استفاده خود را مد نظر قرار دهید. برای مثال، اگر به عکاسی علاقه ندارید و یا کمتر از قابلیت‌های دوربین استفاده می‌کنید، لازم نیست برای خرید گوشی‌هایی که روی این ویژگی بهینه‌سازی شده‌اند، هزینه کنید. اگر معمولا با چندین اپلیکیشن به‌صورت همزمان کار می‌‌کنید یا اینکه زیاد بازی می‌کنید، قطعا به گوشی نیاز دارید که تراشه قوی‌تر و رم بالاتری داشته باشد. و اگر به ویژگی‌های مولتی مدیا نیاز دارید و از گوشی خود برای تماشای محتواهای ویدیویی استفاده می‌کنید، به گوشی با نمایشگر و پردازشگر گرافیکی بهتر نیاز دارید. در مجموع، گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار، تمام این ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند؛ اما برخی گوشی‌های میان‌رده در برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی، پوکو و برخی برندهای چینی، تنها روی بعضی از این ویژگی‌ها تمرکز می‌کنند. به‌طور کلی، برای انتخاب گوشی مناسب، باید فاکتورهایی مثل تراشه، رم و حافظه، نمایشگر، دوربین و کیفیت ساخت آن را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

منبع: TECHRATO

نظر شما درباره راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان چیست؟ به نظر شما گوشی دیگری هم باید در این فهرست باشد که به آن اشاره نکردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =