بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان [مهر 1401]

بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان [مهر ۱۴۰۱]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

شیائومی یکی از بهترین برندها در زمینه تولید گوشی‌های متنوع در رنج‌های مختلف قیمتی است. اگر طرفدار این برند هستید و قصد خرید یک گوشی اقتصادی خوب را دارید،‌ با معرفی بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان با ما همراه شوید.

امروزه، به دلیل پیشرفت علم و فناوری، استفاده از گوشی‌های هوشمند رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. درعین‌حال، شرایط اقتصادی بسیاری از مردم چندان مناسب نیست و به همین دلیل هم توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین برای خرید گوشی‌های بسیار گران‌قیمت و مدل‌بالا را ندارند.

آیا شما هم قصد خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب را دارید؟ برای خرید یک گوشی هوشمند، در ابتدا باید بودجه خود را تعیین نمایید تا انتخاب برای شما راحت‌تر شود. زیرا همان‌طور که می‌دانید، بازار گوشی‌های هوشمند تنوع بسیار گسترده‌ای دارد و شاید نتوانید یک انتخاب درست داشته باشید. ما در این مقاله، در این حوزه به شما کمک خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان

شیائومی تمرکز ویژه‌ای بر قیمت گوشی‌های خود دارد و همواره تلاش کرده تا بتواند محصولی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار دهد. ما در این نوشتار، برخی از بهترین گوشی های اقتصادی ۳ میلیون تومانی شیائومی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

شیائومی پوکو C31

بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰
  • پردازنده: مدیاتک هلیو G35
  • رم: ۳ و ۴ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۳۲ و ۶۴ گیگابایت
  • دوربین: ماژول سه‌گانه ۱۳ + ۲ + ۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گوشی شیائومی پوکو C31 یکی از محصولاتی است که با پرداخت هزینه کمتر از ۳ میلیون تومان می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع اقتصادی IPS LCD در اختیار شما قرار می‌گیرد. رزولوشن نمایشگر در این گوشی به‌اندازه ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که برای استفاده روزمره کاملاً مناسب بوده و  نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، منطقی است.

گوشی شیائومی پوکو C31 در ابعاد ۱۶۴.۹×۷۷.۱×۹ میلی‌متر ساخته شده که با وزن نسبتاً سبک ۱۹۴ گرمی در دسترس عموم قرار می‌گیرد. این گوشی دو سیم‌کارته است و می‌توانید به‌راحتی از هر دو درگاه به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید. ازاین‌‌رو، می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان دانست.

پردازنده این گوشی چندان قدرتمند نیست؛ شیائومی در ساخت پوکو C31 از پردازنده مدیاتک هلیو G35 استفاده کرده است. پردازنده مرکزی این گوشی ۸ هسته‌ای است که شامل ۴ هسته Cortex-A53 با حداکثر فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز می‌شود. PowerVR GE8320 هم مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی را برعهده دارد.

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان

شما می‌توانید این گوشی هوشمند را با نسخه‌های رم ۳ یا ۴ گیگابایتی خریداری کنید که نسخه رم ۳ گیگابایتی قیمت مناسب‌تری دارد. البته، ما خرید نسخه ۴ گیگابایتی را پیشنهاد می‌کنیم که عملکرد بهتری دارد. حافظه داخلی گوشی پوکو C31 هم ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است که اگر فکر می‌کنید به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از کارت حافظه آن را افزایش دهید.

شیائومی پوکو C31 با دوربین سه‌گانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی از لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسل با دیافراگم ۲.۲ برخوردار است که از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند. لنزهای ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر هم ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲.۴ هستند.

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این گوشی هم به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های معمولی از خود بگیرید. به‌طورکلی، نباید انتظار زیادی از دوربین گوشی شیائومی پوکو C31 داشته باشید. زیرا کیفیت تصاویر چندان تعریفی ندارند و تنها برای کارهای روزمره و ثبت خاطرات معمولی مناسب هستند. اما باز هم می‌توانیم آن را در لیست بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان بیاوریم.

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان

شیائومی در ساخت گوشی پوکو C31 از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که برای یک گوشی پایین رده، تقریباً مناسب به نظر می‌رسد. هنگام استفاده معمولی از این گوشی، می‌توانید تا یک روز از شارژ آن لذت ببرید.

نکته منفی این گوشی این است که درگاه تایپ سی ندارد. پورت شارژر این دستگاه از نوع microUSB 2.0 است و از قابلیت OTG نیز پشتیبانی می‌کند. با استفاده از آداپتور ۱۰ واتی موجود در جعبه این گوشی، تقریبا دو ساعت طول می‌کشد تا دستگاه کاملا شارژ شود.

یک حسگر اثر انگشت هم وسط پنل پشتی این تلفن همراه دیده می‌شود که می‌توانید از آن برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنید. سرعت و عملکرد این حسگر معمولی است و گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. به‌طورکلی، این گوشی برای استفاده روزمره مناسب است و نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

شیائومی ردمی ۸A

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی ۳ میلیون تومانی
  • نمایشگر: ۶.۲ اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰
  • پردازنده: کوالکام SDM439 اسنپدراگون ۴۳۹
  • رم: ۲ و ۳ و ۴ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۳۲ و ۶۴ گیگابایت
  • دوربین: تک لنز ۱۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

این اسمارت فون که با قیمت کمتر از ۳ میلیون تومان در بازار موجود است، می‌تواند برای کارهای روزمره شما کاملاً مناسب باشد. Redmi 8A با یک نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شیائومی در ساخت این تلفن همراه از نمایشگر اقتصادی نوع IPS LCD استفاده کرده است. این نمایشگر با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. به همین دلیل هم می‌توانید اطمینان حاصل کنید که نمایشگر گوشی مذکور مقاومت نسبتاً خوبی دارد؛ هرچند که برای افزایش مقاومت آن می‌توانید از گلس هم استفاده کنید.

این گوشی با ابعاد ۱۵۶.۳×۷۵.۴×۹.۴ میلی‌متر و وزن ۱۸۸ گرم در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید مطمئن باشید که این گوشی وزن سبکی دارد و هنگام در دست گرفتن آن اذیت نخواهید شد. ازآنجاکه این تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۹ در بازار عرضه شد، با اندروید ۹ و رابط کاربری MIUI 10 در دسترس عموم قرار گرفت.

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان

گوشی شیائومی ردمی ۸A قدرت خود را از تراشه کوالکام SDM439 اسنپدراگون ۴۳۹ می‌گیرد. پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل دو هسته Cortex-A53 با حداکثر فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۴۵ گیگاهرتز می‌شود. پردازنده گرافیکی این گوشی هم Adreno 505 است.

گوشی شیائومی ردمی ۸A که یکی از بهترین گوشی های شیائومی ۳ میلیون تومانی به شمار می‌رود، با نسخه‌های رم ۲، ۳ و ۴ گیگابایت عرضه می‌شود که بسته به نیاز خود، می‌توانید بهترین نسخه را انتخاب نمایید.

همان‌طور که می‌دانید، انتخاب نسخه‌های رم این گوشی تأثیر زیادی در قیمت آن دارد و نسخه‌های پایین‌تر، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارند. البته نسخه رم ۴ گیگابایتی با حافظه ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود که می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. اگر فکر می‌کنید به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید و فضای ذخیره گوشی خود را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

درباره مشخصات دوربین هم باید گفت که تنها یک دوربین در پنل پشتی گوشی ردمی ۸A قرار دارد که کیفیت چندان بالایی هم ندارد. این لنز واید با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم ۱.۹ عرضه می‌شود که از فوکوس خودکار با تشخیص فاز نیز پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان

با استفاده از این دوربین می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه بگیرید. دوربین سلفی این گوشی هم به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز است. یکی از ویژگی‌های مثبت گوشی شیائومی ردمی ۸A این است که از لغو کننده نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند باعث افزایش کیفیت صدا شود.

شیائومی در ساخت این تلفن همراه از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که با شارژر ۱۸ واتی شارژ می‌شود. گوشی ردمی ۸A برای کارهای عادی روزمره کاملاً مناسب بوده و یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان است.

شیائومی ردمی ۹A

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۵۳ اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰
  • پردازنده: مدیاتک هلیو G25
  • رم: ۲ و ۳ و ۴ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۳۲ و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین: تک لنز ۱۳ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گوشی شیائومی ردمی ۹A با یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD عرضه شده که توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد. رزولوشن این نمایشگر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، می‌تواند یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در این رنج قیمتی باشد. نمایشگر این گوشی روشنایی قابل‌قبولی دارد؛ به همین دلیل هم می‌توانید به‌راحتی برای تماشای انواع محتوا از این گوشی استفاده کنید.

تنها مشکلی که نمایشگر این گوشی دارد، این است که شاید هنگام کار کردن با آن زیر نور مستقیم خورشید، با مشکلاتی مواجه شوید که در این رنج قیمت کاملاً طبیعی است. بدنه این گوشی کاملاً پلاستیکی است و روی پنل پشتی خطوط عمودی دیده می‌شود. این ویژگی موجب می‌شود که هنگام در دست گرفتن ردمی ۹A، جای دست شما روی آن نماند.

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان

ابعاد این گوشی ۱۶۴.۹×۷۷.۱×۹ میلی‌‍متر و وزن آن ۱۹۶ گرم است. شیائومی در ساخت ردمی ۹A از پردازنده مدیاتک هلیو G25 استفاده کرده و پردازنده گرافیکی این گوشی هم PowerVR GE8320 است.

شما می‌توانید این تلفن همراه را با نسخه‌های رم ۲، ۳ و یا ۴ گیگابایتی خریداری کنید که حافظه داخلی آن‌ها ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است. برای استفاده بهتر و کاربردی‌تر از این تلفن همراه، پیشنهاد می‌کنیم که رم ۴ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آن را انتخاب کنید که مسلماً این نسخه‌ها قیمت بالاتری دارند. این گوشی از درگاه اختصاصی حافظه نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید فضای ذخیره گوشی خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

تنها یک دوربین در پنل پشتی این گوشی وجود دارد که شامل یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی آن هم با یک سنسور ۵ مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود که نمی‌توانید از آن انتظار کیفیت زیادی داشته باشید. بااین‌حال، می‌توانید از این دوربین برای ثبت لحظات خوب خود استفاده کنید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت گوشی شیائومی ردمی ۹A، باتری آن است. این دستگاه با یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت روانه بازار می‌شود. این ظرفیت باتری نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، کاملاً مناسب است و می‌تواند تا یک روز به‌راحتی برای شما کار کند.

البته این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و با استفاده از آداپتور ۱۰ واتی موجود در جعبه، می‌توانید گوشی را در مدت‌زمان ۳ ساعت شارژ کنید. این یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان است که می‌تواند برای کارهای روزمره، پاسخگوی نیاز شما باشد.

بیشتر بخوانید:

شیائومی ردمی ۱۰A

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی ۳ میلیون تومانی
  • نمایشگر: ۶.۵۳ اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰
  • پردازنده: مدیاتک هلیو G25
  • رم: ۴ و ۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین: تک لنز ۱۳ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شیائومی ردمی ۱۰A یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان است. طراحی این گوشی دقیقاً مشابه همان چیزی است که از یک گوشی میان‌رده انتظار می‌رود. شیائومی در ساخت این گوشی از نمایشگر اقتصادی IPS LCD استفاده کرده و اندازه آن را ۶.۵۳ اینچ در نظر گرفته است.

رزولوشن نمایشگر در این گوشی ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز در اختیار شما قرار می‌گیرد. این گوشی نمایشگر نسبتاً بزرگی دارد و حاشیه‌های اطراف آن کمی زیاد است که از یک گوشی با این رنج قیمت چندان بعید نیست.

گوشی شیائومی ردمی ۱۰A با ابعاد ۱۶۴.۹×۷۷×۹ میلی‌متر و وزن ۱۹۴ گرم ساخته شده و می‌تواند به‌صورت همزمان، از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند. این تلفن همراه که در اواخر مارس ۲۰۲۲ روانه بازار شد، از اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی ۳ میلیون تومانی

ردمی ۱۰A که یکی از بهترین گوشی های شیائومی ۳ میلیون تومانی به شمار می‌رود، با استفاده از پردازنده مدیاتک هلیو G25 قدرت می‌گیرد. پردازنده مرکزی این تلفن همراه هشت هسته‌ای بوده که شامل چهار هسته Cortex-A53 با حداکثر فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز می‌شود. PowerVR GE8320 هم مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی را برعهده دارد.

شما می‌توانید گوشی ردمی ۱۰A را با نسخه‌های رم ۴ و ۶ گیگابایتی خریداری کنید که حافظه آن هم ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است. اگر می‌خواهید از این گوشی برای کارهای سنگین‌تری استفاده کنید، نسخه رم ۶ گیگابایتی با حافظه ۱۲۸ می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. در صورت نیاز داشتن به فضای ذخیره اضافه برای نگهداری فایل‌های بیشتر، می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید و حافظه داخلی گوشی خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

تنها یک دوربین در پنل پشتی این گوشی مشاهده می‌شود که با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دیافراگم ۲.۲ عرضه می‌شود. این لنز واید از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند و یک فلش LED هم در کنار آن وجود دارد. دوربین سلفی این گوشی هم ۵ مگاپیکسلی است. به‌طورکلی، نمی‌توانید از دوربین این گوشی انتظار زیادی داشته باشید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان

شیائومی در این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما در طول روز باشد.

به دلیل پردازنده کم‌مصرف این گوشی، می‌توانید از آن برای مدت‌زمان یک روز به‌راحتی استفاده کنید. برای مثال، اگر یک ساعت از این گوشی برای بازی کالاف دیوتی استفاده کنید، شارژ آن به‌اندازه ۹ تا ۱۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

نکته منفی این گوشی این است که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و همین موضوع باعث شده تا گوشی ردمی ۱۰A به تقریبا ۲ ساعت ۱۵ دقیقه برای شارژ کامل نیاز داشته باشد. یک حسگر اثر انگشت هم روی پنل پشتی این گوشی دیده می‌شود که عملکرد و سرعت چندان خوبی ندارد و گاهی اوقات گیر می‌کند. به‌طورکلی، گوشی ردمی ۱۰A برای کارهای معمولی می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد و قیمت مناسبی هم دارد.

شیائومی ردمی ۱۰C

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۷۱ اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۵۰
  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون ۶۸۰ ۴G
  • رم: ۴ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین: دوگانه ۵۰ + ۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

بد نیست در این فهرست به یک گوشی حدودا ۴ میلیونی هم اشاره کنیم. این گوشی با ابعاد ۱۶۹.۶×۷۶.۶×۸.۳ میلی‌متر و وزن ۱۹۰ گرم ساخته شده است. این محصول دو سیم‌کارته بوده و می‌توانید از هر دو سیم‌کارت‌های خود به‌صورت همزمان استفاده کنید.

شیائومی ردمی ۱۰C که یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان است، از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۸۰ قدرت می‌گیرد. پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل چهار هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Kryo 265 Gold و چهار هسته ۱.۹ گیگاهرتزی Kryo 265 Silver می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی هم بر عهده Adreno 610 است.

شما می‌توانید گوشی ردمی ۱۰C را با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ و رم ۴ گیگابایت خریداری کنید. نکته جالب‌توجه درباره این گوشی این است که نوع حافظه آن UFS 2.2 است که می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. اگر فکر می‌کنید به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از کارت حافظه هم استفاده کنید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان

این تلفن همراه با دوربین دوگانه عرضه می‌شود. دوربین اصلی آن را یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱.۸ تشکیل می‌دهد و دوربین دوم، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲.۴ است. باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند.

کلام آخر

اگر قصد خرید یک گوشی میان رده شیائومی با قیمت نزدیک به ۳ میلیون تومان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا مقاله بالا را مطالعه فرمایید تا بتوانید بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان را بهتر بشناسید. فراموش نکنید که قابلیت هر گوشی متناسب با قیمت آن است و از یک گوشی با بازه قیمتی ۳ میلیون تومان، نمی‌توانید انتظار خیلی بالایی داشته باشید. این محصولات تنها برای کارهای عادی روزمره می‌توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند.

سؤالات متداول

قیمت گوشی‌ها از کجا استعلام می‌شود؟

محدوده قیمت بر اساس نسخه‌های متفاوت رم و حافظه است و استعلام قیمت گوشی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین، از جمله ترب، ایمالز، ایران موبایل، دیجی‌کالا و … انجام می‌شود.

بهترین گوشی کدام است و کدام برند، بهترین گوشی را تولید می‌کند؟

انتخاب بهترین گوشی، قبل از هر چیز به نوع نیاز شما بستگی دارد. شکی نیست که در بازار امروز، گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی،‌ هواوی و پوکو، بهترین گوشی‌ها را تولید می‌کنند. این شرکت‌ها گوشی‌های خود را به تکنولوژی‌های متنوع و کاربردی مجهز کرده و آنها را در محدوده قیمتی متنوعی عرضه می‌کنند. بهترین روش برای انتخاب بهترین گوشی، این است که نوع نیاز خود را بشناسید و سپس، مشخصات فنی گوشی‌های متناسب با نیاز خود را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: TECHRATO

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هشت =