خرید رپورتاژ آگهی

تاثیر بک لینک بر سئو سایت

بک لینک چیست؟

به بیان ساده، زمانی که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می شود، یک بک لینک ایجاد می شود. به بک لینک، لینک ورودی نیز گفته می شود، زیرا باعث می شود افراد وارد سایت ما شوند. لینک خارجی یا “لینک خارجی” عنوان دیگری از بک لینک است و این نام به این دلیل است که کاربران به بیرون از وب سایتی که در آن هستند هدایت می شوند.

تفاوت بین اتصال داخلی و خارجی

لینک سازی داخلی و خارجی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مهمترین بخش سئو خارجی است. کیفیت لینک های داخلی و لینک های خارجی وب سایت شما می تواند مستقیماً بر میزان خوب یا ضعیف بودن صفحه شما در نتایج موتور جستجو تأثیر بگذارد.

پیوند داخلی به پیوندهایی اشاره دارد که کاربر را به صفحه دیگری در همان دامنه می برد. استفاده از لینک های داخلی محتوای مرتبط را در سایت شما به هم متصل می کند و به کاربران امکان می دهد صفحات وب سایت شما را بهتر مرور کنند.

مهمتر از همه، لینک سازی داخلی به ایجاد سلسله مراتب اطلاعات و افزایش قدرت رتبه بندی سایت کمک می کند. برای اینکه موتورهای جستجو در سایت شما بخزند، باید شبکه ای از پیوندها داشته باشد تا عنکبوت های موتورهای جستجو بتوانند صفحات جداگانه ای را در وب سایت شما پیدا کرده و آنها را در پایگاه داده خود ذخیره کنند. بنابراین، لینک سازی داخلی پتانسیل رتبه بندی وب سایت شما را برای هر صفحه افزایش می دهد.

با این حال، یک پیوند خارجی شامل پیوندهایی از سایت ما به سایتی با دامنه متفاوت یا بالعکس است. در زیر، در مورد بک لینک ها و نحوه استفاده از آنها صحبت خواهیم کرد.

تاثیر بک لینک در سئو سایت

همانطور که گفتیم وقتی یک وب سایت در بخشی از محتوای خود (با لینک به آن وب سایت) به وب سایت دیگری مراجعه می کند به این عمل بک لینک می گویند. این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند.

بک لینک ها یکی از مهمترین عناصر اصول سئو هستند. وقتی یک وب سایت به صفحه ای در سایت ما لینک می دهد، در واقع به موتورهای جستجو می گوید: “این محتوا ارزشمند، معتبر و مفید است.” گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی، بک لینک ها را یک “امتیاز مثبت” برای وب سایت ما در نظر می گیرند. صفحاتی که بک لینک بیشتری دارند، رتبه ارگانیک بالاتری در موتورهای جستجو دارند.

کارشناسان سئو بر این باورند که بک لینک های با کیفیت بالا عوامل تعیین کننده ای برای تضمین سئو هستند که به شما کمک می کند رتبه وب سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. همچنین بک لینک ها باید در سایت هایی با محتوای مرتبط باشند. و مهم است که این سایت ها قابل اعتماد و محبوب باشند، دارای رتبه های بالا و اعتبار دامنه باشند. هر چه کیفیت بک لینک ها بالاتر باشد، وب سایت شما رتبه بالاتری خواهد داشت.

تفاوت بین بک لینک های فالو شده و فالو نشده و تاثیر آنها

به طور کلی، لینک ها به دو دسته تقسیم می شوند: فالو (دنبال کردن) و نوفالو (نوفالو) که با یکدیگر تفاوت دارند و در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

به طور پیش فرض، بک لینک ها “دنبال” هستند. این بدان معناست که لینک دهنده قابلیت اطمینان لینک و سایت ما را تایید کرده است.

در لینک فالو، هیچ ویژگی خاصی در کد قابل مشاهده نیست و ظاهر لینک به حالت عادی خود باقی می ماند. لینک های فالو لینک هایی هستند که برای گوگل ارزشمند هستند و می توانند بر رتبه وب سایت تاثیر بگذارند و ما در سئو سایت به آنها نیاز داریم!

از طرف دیگر، ما پیوندهای “nofollow” داریم که گوگل تقریباً هیچ ارزشی برای آنها قائل نیست. تفاوت لینک فالو و آنفالو در ساختار آن است. با افزودن کلمه rel=nofollow به ساختار لینک، یک لینک nofollow ایجاد می شود. بنابراین با افزودن این عبارت به لینک فالو می توانید آن را به لینک آنفالو تبدیل کنید. با این کار شما به موتورهای جستجو می گویید که هیچ تایید یا رد لینکی وجود ندارد. به طور کلی در بسیاری از موارد استفاده از لینک فالو نشده می تواند در جلوگیری از جریمه های گوگل موثر باشد.

پیوندهای رسانه های اجتماعی، نظرات وبلاگ و بک لینک های ویکی پدیا همگی nofollow هستند.

طبیعتاً برای بهبود سئوی وب سایت خود باید به دنبال بک لینک باشید، زیرا فقط پیوندهای فالو ارزش وب سایت منبع را به وب سایت پیوند داده شده منتقل می کند. در عین حال، داشتن لینک های فالو ممکن است برای موتورهای جستجو غیرطبیعی به نظر برسد. در واقع، لینک های nofollow می توانند به طور غیرمستقیم بر رتبه بندی شما نیز تأثیر بگذارند!

تاثیر انکر تکست بر بک لینک و سئو

Anchor Text متن قابل مشاهده و قابل کلیک در یک هایپرلینک است. در مرورگرهای مدرن معمولاً آبی و زیرخط دار است. گفت این املاک قابل تغییر است.

برخی از افراد با متن لنگر با متن پیوند یا نام عنوان پیوند آشنا هستند. کلمات موجود در متن یک لینک به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع فعالیت یک سایت را بهتر درک کنند و آن را در نتایج جستجو نشان دهند.

هنگامی که کاربران عبارت مشخص شده در متن پیوند را جستجو می کنند، پیوندهای موجود در متن به موتورهای جستجو اطلاع می دهند. وب سایتی را که به آن پیوند داده شده است به عنوان بهترین صفحه برای جستجوی آن عبارت در نظر می گیرد.

هنگامی که بیش از یک لینک برای یک صفحه از یک صفحه خاص دریافت می کنید، بهتر است فقط یکی از آنها را با یک متن لنگر هدفمندتر دنبال کنید و سایر پیوندها باید آنفالو شوند.

توصیه می کنیم تا حد امکان از عناوین عمومی مانند «کلیک کنید» یا «بیشتر بخوانید» در لینک های خود استفاده نکنید. و به جای کلمه کلیدی؛ “کلمه کلیدی با متن دیگر”؛ “نام وب سایت” (متن با نام تجاری)؛ “نشانی اینترنتی”؛ استفاده از “نام تجاری” و …

عوامل موثر بر کیفیت بک لینک ها

بک لینک ها ابزاری تاثیرگذار در بهینه سازی یا به حداقل رساندن (!) رتبه سایت در نظر گرفته می شوند و همانطور که بک لینک های خوب می توانند سئوی سایت شما را بهبود بخشند، بک لینک های بد نیز می توانند به سئو سایت شما آسیب بزنند. به دلیل اهمیت این موضوع، مواردی را برای کمک به شما در تشخیص این دو پوشش خواهیم داد.

به طور خلاصه و مفید، می توان گفت که پیوند به سایتی که درخواست می کنید یا برای آن هزینه می کنید، پیوند نسبتاً بدی است، در حالی که پیوند خوب، پیوندی است که کاربران به طور داوطلبانه دارند. در سایت های خود قرار داده شده است. خلیج. بنابراین، موارد زیر ویژگی های یک لینک بد است:

پیوند به صفحه اصلی: این بک لینک ها در صورتی بد در نظر گرفته می شوند که همه بک لینک ها به صفحه اصلی سایت شما باشند و به مقاله یا مقاله خاصی در صفحه شما پیوند داده نشده باشند.

لینک دادن به سایت از سایت های ضعیف و کم رتبه: لینک دادن از سایت های بی کیفیت یا اسپم نه تنها باعث افزایش رتبه سایت شما می شود، بلکه آسیب جدی به سایت شما وارد می کند.

لینک دهی مکرر انکر تکست وب سایت: زمانی که برای بک لینک های خود پرداخت می کنید، از مدیر سایت انتظار دارید آدرس سایت شما را مرتباً ارائه دهد. با این حال، همچنین باید بیان کنید که بک لینک های به دست آمده از این طریق خوب نیستند. پیوند دادن به یک وب سایت دیگر برای یک کلمه کلیدی همان نتیجه را می دهد.

به همین دلیل به بک لینک هایی که به طور طبیعی توسط نویسنده یا مدیر سایت برای سایت شما با متن و عبارت مربوط به سایت شما ایجاد می شود، بک لینک با کیفیت می گویند. این بک لینک ها نباید از سایت های اسپم بیایند، تعداد لینک های آن سایت نباید خیلی زیاد باشد، نباید از یک سایت بسیار کم شهرت که شبیه اسپم است، بیاید، سایت لینک دهنده نباید برای شما خیلی خارجی باشد. از نظر لینک موضوعی سایت و…

خرید رپورتاژ آگهی

چگونه بک لینک طبیعی دریافت کنیم؟

به طور کلی می توان گفت که بک لینک طبیعی لینکی است که به طور طبیعی ایجاد می شود و موقعیت شما را در نتایج موتورهای جستجو بهبود می بخشد.

روش های مختلفی برای دریافت یا ایجاد بک لینک وجود دارد که طبیعی بودن آن به معیارهایی مانند اعتبار نام دامنه، کیفیت محتوای ارائه شده، زمان ایجاد لینک، سن دامنه، تعداد ورودی های خروجی بستگی دارد. پیوندها ، آدرس IP سایت و غیره

۱-گزارش آگهی

موثرترین راه برای ایجاد بک لینک طبیعی استفاده از یک گزارش تبلیغاتی است که با رعایت نکات ذکر شده در زیر می تواند منجر به معرفی برند و محصول شما در وب سایت های مختلف شود، علاوه بر گرفتن لینک طبیعی، می توانید با خیال راحت از اعتبار بک لینک استفاده کنید. . از آنچه به سایت خود داده شده استفاده کنید و آن را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. (در صورتی که قصد خرید رپورتاژ آگهی را دارید می توانید از تعرفه ها و شرایط آن مطلع شوید)

محبوبیت: سعی کنید برای سفارش رپورتاژ آگهی را از سایت های محبوب با امتیاز الکسای خوب بخرید، این کار علاوه بر اعتبار لینکی که به سایت شما می دهد، ورودی های کاربر را دریافت می کند که برای سایت شما بسیار مهم است.

ماندگاری لینک: حفظ ماندگاری لینک بسیار مهم است زیرا در صورت حذف لینک، اعتبار داده شده به سایت شما از بین می رود.

بازه زمانی: اگر قصد خرید چندین گزارش را دارید، باید بازه های زمانی مناسبی را انتخاب کنید و از خرید چندین گزارش در مدت زمان کوتاه خودداری کنید که این امر باعث لو رفتن لینک خریداری شده و در نتیجه اسپم شدن توسط گوگل می شود.

Domain Authority : می توانید دامنه سایتی را که در آن رپورتاژ آگهی دریافت می کنید که دارای اعتبار دامنه بالایی است و به شدت مورد اعتماد موتورهای جستجو است بررسی کنید و با چند جستجو از موتور جستجو متوجه شوید که کدام سایت است. نتایج. . قابل اعتمادتر است.

محتوای مناسب: استفاده از رپورتاژ نویسی مناسب و منحصر به فرد در رپورتاژ آگهی بسیار موثر است و نتایج بهتری را به همراه دارد. اگر چندین گزارش خریداری می کنید، به خاطر داشته باشید که آنها محتوای متفاوتی دارند.

تعداد لینک ها: لینک های تولید شده در هر گزارش نباید بیشتر از ۴-۵ لینک باشد، زیرا هر چه تعداد لینک ها بیشتر باشد، ارزش داده شده به هر لینک کمتر می شود و موتورهای جستجو به لینک ها مشکوک می شوند. مهم است که چندین لینک به یک صفحه ارائه نکنید.

رتبه بالا در کلمات کلیدی هدف: سعی کنید از سایتی که جایگاه خوبی در نتایج موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی مورد نظر شما دارد، یک گزارش آگهی بخرید.

۲- شبکه های اجتماعی

در حالی که شبکه های اجتماعی تأثیر مستقیمی بر نتایج موتورهای جستجو ندارند، شما به طور طبیعی با فعالیت فعال در شبکه های اجتماعی، لینک هایی را به سایت خود پخش می کنید.

۳- تولید محتوای با کیفیت

به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که محتوا پادشاه است و محتوا واقعا نقش مهمی در رتبه بندی شما در نتایج موتورهای جستجو دارد و با تولید و بازاریابی محتوای خوب باعث می شود دیگران با شما ارتباط برقرار کنند که طبیعی ترین راه برای دریافت بک لینک است.

۴- پست مهمان

پست کردن به عنوان مهمان در سایت هایی که امکان نوشتن محتوا را دارند می تواند به شما کمک کند تا بک لینک دریافت کنید و رتبه خود را بهبود ببخشید.

۵ – انجمن ها

با توجه به رایگان بودن لینک دادن در انجمن ها می تواند کمی در بهبود نتایج در موتورهای جستجو به ما کمک کند.

آیا بک لینک های سئو کلاه سفید دارند؟

سئو کلاه سفید به مجموعه ای از تکنیک های بهینه سازی سایت گفته می شود که از قوانین و مقررات موتورهای جستجو به ویژه گوگل پیروی می کند. در سئو یا بهینه سازی کلاه سفید، سعی می کنیم با حفظ شرایط و قوانین و تکنیک های تعریف شده توسط گوگل، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو ارتقا دهیم. برعکس آنچه در مورد سئو کلاه سیاه یا روش های غیرقانونی سئو اتفاق می افتد.

بک لینک یکی از مواردی است که گوگل هنگام رتبه بندی به آن توجه می کند و شما باید نسبت به آن حساس باشید. نوع لینک و محتوای لینک (چه مربوط به مقالات شما باشد چه نباشد) یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید و مهمتر از آن باید کاری کنید که لینک ها به طور طبیعی اتفاق بیفتند. سئو کلاه سفید در نظر گرفته می شود. . این بدان معناست که سایت های دیگر برای شما لینک ایجاد می کنند زیرا شما را می شناسند. ممکن است سایت های دیگر شما را در نتیجه تبلیغاتی که برای سایت خود انجام می دهید شناسایی کنند.

بک لینک هایی که از سایت های دیگر دریافت می کنید می توانند در افزایش و کاهش اعتبار وب سایت شما نقش داشته باشند. افزایش و کاهش اعتبار به اعتبار سایت متصل کننده شما بستگی دارد.

تبلیغات بهتر گزارش می دهند یا بک لینک؟

همانطور که اشاره کردیم خود آگهی نوعی بک لینک طبیعی و کلاه سفید محسوب می شود. و بر خلاف بک لینک های خریداری شده، بعید است که دارای ویژگی های بک لینک با کیفیت بالا باشند. به همین دلیل توصیه می کنیم از یک رپورتاژ آگهی که با فلش مشخص شده است استفاده کنید! شما بک لینک های با کیفیت دریافت خواهید کرد و برند خود را تبلیغ خواهید کرد.

منبع : یاسئومی

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 1 =