تاریخ رونمایی سری ریلمی 10 رسما اعلام شد [+مشخصات احتمالی]

تاریخ رونمایی سری ریلمی ۱۰ رسما اعلام شد [+مشخصات احتمالی]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

تاریخ رونمایی سری ریلمی ۱۰ تایید شد، در این گزارش کلیه اطلاعاتی که تاکنون از مشخصات احتمالی این سری گوشی هوشمند فاش شده، مورد توجه قرار گرفته است.

ریلمی چند روزی است که در چین خبری مبنی بر بازگشت سری گوشی‌های هوشمند شماره‌گذاری شده خود را منتشر کرده است. امروز، این سازنده چینی تایید کرد که سری Realme 10 را در ساعت ۱۴ (به وقت محلی) در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان ماه) در بازار چین معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

تاریخ رونمایی سری ریلمی ۱۰ و مشخصات احتمالی آن

پوستر زیر نشان می‌دهد که سری ریلمی ۱۰ به صفحه نمایش لبه خمیده مجهز خواهد بود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت ممکن است دو مدل ریلمی ۱۰ و ریلمی ۱۰ پرو ۵G را در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان ماه) معرفی کند. این دو گوشی با ریلمی ۱۰ ۴G که در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان ماه) در اندونزی به صورت رسمی معرفی می‌شود، متفاوت خواهند بود.

نهاد نظارتی TENAA چین اخیراً سه گوشی Realme را با شماره مدل‌های RMX3615، RMX3663 و RMX3687 تأیید کرده است. در مورد نام بازاری و نهایی گوشی RMX3615 صحبتی نشده است، اما انتظار می‌رود RMX3663 و RMX3687 با نام‌های ریلمی ۱۰ ۵G و ریلمی ۱۰ پرو پلاس ۵G در چین عرضه شوند.

انتظار می‌رود ریلمی ۱۰ و ۱۰ پرو پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی فول اچ دی پلاس باشند. اولی دارای یک صفحه نمایش LCD تخت و یک اسکنر اثر انگشت در کناره است، در حالی که دومی دارای صفحه نمایش AMOLED با لبه خمیده بوده که با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده است. این مجموعه روی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری Realme UI ارائه خواهد شد.

ریلمی ۱۰ از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد، در حالی که مدل پرو پلاس  از تراشه Dimensity 1080 استفاده خواهد کرد. هر دو گوشی دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهند بود. مدل استاندارد از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، در حالی که نوع پرو پلاس از شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد.

ریلمی ۱۰ دارای تنظیمات دوربین دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی است. قاب پشتی ریلمی ۱۰ پرو پلاس اما دارای یک دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی است. هر دو گوشی دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی سری ریلمی ۱۰ و برخی مشخصات احتمالی این سری گوشی هوشمند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =