گلکسی S22 اولترا در تست مقاومت زیر لاستیک خودرو سالم ماند [تماشا کنید]

تست مقاومت گلکسی S22 اولترا از عملکرد بالای پرچمدار سامسونگ خبر می دهد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از دیجیاتو

سامسونگ چند وقت پیش از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کرد و در روزهای اخیر شاهد انتشار ویدیوهای کالبدشکافی و همچنین مقاومت نسخه‌های استاندارد و پلاس این خانواده بودیم. حالا نوبت به گلکسی S22 اولترا رسیده که تست مقاومت را پشت سر بگذارد و البته ویدیوی کالبدشکافی‌اش منتشر شود.

طبق ویدیوی تست مقاومت، گلکسی S22 اولترا هم مانند برادران کوچکترش مقاومت بالایی از خودش نشان می‌دهد. این دستگاه در زیر آب دوام می‌آورد که با توجه به پشتیبانی از استاندارد IP68، جای تعجبی هم ندارد. با وجود این موارد، در تست خط و خش این پرچمدار عملکرد ضعیف‌تری نسبت به گلکسی S22 و S22 پلاس دارد.

در حالی که نمایشگر گلکسی S22 و S22 پلاس در این تست از سطح ۸ «سختی موس» با خط و خش مواجه می‌شود، برای نسخه اولترا این موضوع از سطح ۶ رخ می‌دهد. اگرچه تمام این گوشی‌های هوشمند به گوریلا گلس ویکتوس پلاس مجهز شده‌اند، اما به نظر می‌رسد استفاده از نمایشگر خمیده در مدل اولترا باعث شده مقاومتش کمتر باشد.

تست مقاومت گلکسی S22 با خودرو

فریم، درگاه سیمکارت و S Pen همگی از آلومینیوم ساخته شده‌اند و کیفیت بالایی دارند. سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند هم زیر نمایشگر قرار گرفته و از نوع اولتراسونیک است، بنابراین خط و خش شاید روی عملکردش تاثیر داشته باشد، اما در تست مقاومت گلکسی S22 اولترا شاهد چنین موضوعی نیستیم. این دستگاه در تست خم شدن هم مقاومت بالایی از خودش نشان می‌دهد.

در نهایت شاهد رد شدن لاستیک خودرو از روی گلکسی S22 اولترا هستیم. در این بخش، نمایشگر پرچمدار سامسونگ روی زمین قرار گرفته و لاستیک خودرو از روی پنل پشتی‌اش می‌گذرد. گلکسی اس ۲۲ اولترا از این تست هم جان سالم به در می‌برد و تنها چندین خط روی نمایشگرش می‌افتد. در نهایت این پرچمدار امتیاز مقاومت ۹.۵ از ۱۰ را می‌گیرد.

همین منبع، ویدیوی کالبدشکافی گلکسی S22 اولترا را هم منتشر کرده است. اینکار با برداشتن پنل پشتی با گرما و چندین پیچ شروع می‌شود.

در این ویدیو می‌بینیم که سنسورهای دوربین تا چه اندازه فضای داخلی دستگاه را اشغال کرده‌اند. تمام دوربین‌های گلکسی S22 اولترا غیر از دوربین اولترا واید، از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برند. زیر باتری این پرچمدار یک محفظه بخار بزرگ از جنس فولاد ضد زنگ قرار گرفته است.

<دیجیاتو / منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 19 =