ثروت را با انواع پودر بدست آوردم

یک سرمایه گذار خوب آن کسی است که وقتی ثروتی را کسب کرد به آن اهمیت دهد و هرگز آن را از دست ندهد .وقتی وارد کسب و کار انواع پودر شدم، تمام تلاشم را به کار گرفتم و با گسترش دادن کسب و کارم توانستم سرمایه خوبی بدست آورم. اینگونه ثروت خود را بدست آوردم.

پودر لیمو عمانی

کاربرد پودر لیمو عمانی به عنوان یک ماده غذایی رایج در بیشتر وعده های غذایی درآشپزخانه های تولید انواع مواد خوراکی محسوب می شود که در بسیاری از کشورهای عربی و آسیای از محبوبیت فوق العاده برخوردار بوده و پودر لیمو عمانی یکی از از ادویه های باستانی در این مناطق محسوب می شود.

اینولین که دارای ظاهری گلبول مانند میباشد را از طریق جوشاندن لیموی تازه و خشک کردن آن از راه های مختلف سنتی و صنعتی به یک ماده خوش عطر و طعم ملایم تبدیل می کنند و در اینجا باید خاطرنشان ساخت که هرچقدر رنگ این نوع لیمو تیره تر باشد طعم آن نیز تند تر است.

در اینجا لازم است به برخی از کاربردهای درمانی بسیار متنوع لیموعمانی اشاره‌ای داشته باشیم که در عین حال شما مشتری گرامی باید توجه کنید که این خواص درانواع پودری آن نیزمی ‌تواند به بدن انسان انتقال یابد.

پودر چربی دامی

این ماده علاوه بر افزایش دادن شیر به قدرت بدنی گاو هم کمک می کند البته این فواید تنها برای گاو نیست و دامداران می توانند برای تمامی دامها از پودر چربی دامی برای تقویت بدن و افزایش عمر آنها استفاده کنند.

دامهایی که در زمان تولید مثل قرار دارند درد بسیاری را تحمل می کنند که ممکن است بسیاری از دامها نتوانند این درد را تحمل کنند و جان خود را از دست بدهند برای جلو گیری از این اتفاق بهتر است که دام باردار را در زمان باردای از لحاظ غذایی و ویتامینی کرد تا در زمان زایمان مشکلی برای دام مادر و فرزند پیش نیاید و بدن هر دو تقویت می شود.

پودینگ شکلاتی

این پودینگ فوری شکلاتی وگان هر چقدر که در یخچال بمانند غلیظ تر می شوند و آنها به مدت یک هفته در یخچال ماندگاری دارد، اما معمولا این دسرهای را به صورت گرم میل می کنند.

این نکته را فراموش نکنید که  در صورت نگهداری پودینگ شکلاتی وگان در یخچال، سریعا آن را مصرف نمایید، زیرا این پودینگهای ارگانیک فاقد نگه دارنده بوده و به سبب داشتن شیره و کره به سریعا فاسد می شوند. امروزه این پودینگها را به صورت آماده در فروشگاه ها به فروش می رسانند و می توانید به جای این که در خانه وقت خود را برای آماده سازی آن تلف نمایید.

از نمونه های آماده در بازار خریداری کرده و استفاده کنید. برای تزئین این دسرهای بی نظیر و خوشمزه می توانید از توت فرنگی و خامه های فرم گرفته استفاده نمایید و همچنین می توانید برگهای خوراکی مانند نعنا و به لیمو و غیره استفاده کرده و ظرف خود را زیباتر کنید.

اگر در رژیم به سر می برید استفاده از پودینگهای شکلاتی را به شما توصیه نمی کنیم، زیرا این دسرهای تابستانی دارای کالری بالایی می باشند؛ اما ارزش غذایی بالایی نیز دارند و دسری سالم برای بدن و سلامتی به حساب می آیند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =