جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 کدامند؟

جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ کدامند؟

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

سامسونگ بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی موبایل در دنیا است. اگر شما هم به‌دنبال خرید بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ هستید، این مقاله را ازدست ندهید.

شاید اگر ۱۰ سال پیش برای خرید گوشی هوشمند سری به بازار می‌زدید، در عرض چند ساعت بهترین را انتخاب و خریداری می‌کردید. اما حالا دوره و زمانه عوض شده و هر ماه چندین گوشی جدید وارد بازار می‌شوند و جای تعدادی گوشی قدیمی‌تر را می‌گیرند.

از طرفی، شرکت سامسونگ بزرگترین تولید کننده اسمارتفون در دنیا است و حتما مطلع هستید که گوشی‌های این شرکت در کشورمان طرفداران بسیار زیادی دارد. جالب است بدانید که حدود ۵۰ درصد مردم کشور ایران، از گوشی‌های برند سامسونگ استفاده می‌کنند که یکی از اصلی ترین دلایل آن، خدمات پس از فروش بسیار خوب آن است.

گوشی‌های هوشمند سامسونگ بدون در نظر گرفتن رده بندی‌های مختص به این صنعت، معمولا از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند، قدرتمند بوده و طراحی زیبایی دارند. از این رو اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید گوشی با برند سامسونگ را دارند، در این مقاله با معرفی بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ ، همراه تکراتو باشید!

بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ به عنوان آغازین سال دهه جدید میلادی میتواند سال درخشانی در عرصه موبایل و فناوری های گوناگون باشد. ما در تکراتو اخبار بهترین گوشی های ۲۰۲۱  را دنبال میکنیم.

از آنجا که پیش از این بهترین گوشی های هواوی ۲۰۲۱ و بهترین گوشی های شیائومی در سال ۲۰۲۱  را بررسی کرده بودیم،‌ به نظرمان رسید که چرا به سراغ سامسونگ نرویم. در ادامه اطلاعاتی درباره جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ که قرار است معرفی شوند در اختیارتان می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ۲۰۲۲

بهترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۲

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

بهترین گوشی های سامسونگ 2021
گوشی های سال ۲۰۲۱
  • نمایشگر: ۶.۹ اینچ  (۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۱۰۸/۱۲/۱۲) ؛ سلفی ۱۰ مگاپیکسل
  • سخت افزار: +Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 همراه با رم ۸/۱۲ گیگابایت
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپرساعت

اگرچه خانواده Galaxy S محبوب‌ترین خط تولید سامسونگ است، اما سری Note نیز دوستداران زیادی دارد، به خصوص طرفداران قلم هوشمند به این خانواده علاقه خاصی دارند.

گفتنیست که Note 20 Ultra مدل بالاترین گوشی سامسونگ از خانواده نوت است و امسال این خط تولید گوشی جدیدی معرفی نکرده است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس (یا بسته به بازار اگزینوس ۹۹۰)، ۱۲ گیگابایت رم و یک پنل ۶.۹ اینچی امولد با طراحی هول-پانچ بوده که یک گوشی قدرتمند محسوب می‌شود، بعلاوه از امتیاز IP68 نیز بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی برای پابجی (PUBG Mobile)

بهترین گوشی های وان پلاس

سری سامسونگ گلکسی S21

بهترین گوشی های سامسونگ 2021
گوشی های سال ۲۰۲۱
  • نمایشگر: ۶.۸ اینچ  (۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۱۰۸/۱۰/۱۰/۱۲) ؛ سلفی ۴۰ مگاپیکسل
  • سخت افزار: – Exynos 2100 (پنج نانومتری), Qualcomm Snapdragon 888 (پنج نانومتری) همراه با رم ۱۶/۱۲ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ (Galaxy S21) یکی از مورد انتظارترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ است که مدت‌هاست انتظارش را می‌کشیم. خانواده پرچمدار سامسونگ در سه مدل گلکسی اس ۲۱ (Galaxy S21)، گلکسی اس ۲۱ پلاس (Galaxy S21 Plus) و گلکسی اس ۲۱ اولترا (Galaxy S21 Ultra) عرضه خواهد شد.

از جمله مهمترین تفاوت‌های سری گلکسی اس ۲۱ با گلکسی اس ۲۰ می‌توان ماژول دوربین با ۴ سنسور، فلاش LED و سنسوری جدید تحت عنوان ایزوسل ویژن سه بعدی زمان پرواز (ISOCell Vizion 3D ToF) اشاره کرد.

مطابق انتظارات دوربین گلکسی اس ۲۱ با مشخصات خوبی عرضه شود. سامسونگ گلکسی S21 فایوجی و گلکسی S21 پلاس فایوجی هر دو با دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.2 عرضه خواهند شد. ماژول دوربین پشتی در اس ۲۱ به قرار زیر است:

  • سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2
  • لنز اولتراواید (فوق عریض) ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2
  • لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0

انتظار می‌رود همه این سنسورها از OIS پشتیبانی کنند و کل ماژول دوربین سه گانه پشتی از فلاش LED پذیرایی می‌کند. اس ۲۱ پلاس نیز با همین مشخصات دوربین عرضه خواهد شد ولی صفحه نمایش بزرگتر و باتری قوی‌تری در مقایسه با مدل پایه خواهد داشت. اما مشخصات دوربین اس ۲۱ اولترا به عنوان برترین گوشی اندرویدی سال ۲۰۲۱ به شرح زیر است:

  • دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2
  • سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه با لنز HM3 و دریچه دیافراگم f/1.8
  • لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2
  • لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4
  • یک اسنپر تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با f/4.9

انتظار می‌رود این دو لنز تله‌فوتو به ترتیب زوم اپتیکال X3 و X10 را به ارمغان بیاورند.

نمایشگر گوشی گلکسی S21 Ultra مورب ۶.۸ اینچی خواهد داشت که کمی از S20 Ultra 6.9 اینچی فاصله دارد و با شیشه‌ای کمی خمیده پوشیده خواهد شد. پنل قابل تنظیم با حداکثر سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ سرانجام به وضوح ۱۴۴۰p و ۱۲۰Hz به صورت همزمان در این گوشی استفاده کرده است.

گلکسی S21 اولترا با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ در سراسر جهان و Snapdragon 888 برای کره، چین و ایالات متحده تامین خواهد شد. هر دو پیکربندی دارای ۵G است و انتظار می‌رود دو نوع حافظه با هر چیپست جفت شود – ۱۲/۱۲۸ GB و ۱۶/۵۱۲ GB. شایعه شده است که ظرفیت باتری همان ظرفیت Galaxy S20 Ultra و برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات است. گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا که جزو بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ است، در دو رنگ سیاه فانتوم و نقره‌ای فانتوم عرضه خواهد شد.

گلکسی S21 پلاس (GALAXY S21 +) قاب فلزی دارد اما مانند گلکسی نوت ۲۰ از یک صفحه پلاستیکی در پشت گوشی استفاده می‌کند. قاب دوربین در عقب فقط سه لنز خواهد داشت؛ یک جفت دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین‌های اصلی و فوق عریض و یک دوربین بزرگنمایی ۶۴ مگاپیکسلی برای تصاویر زوم هیبریدی ۳ برابر. توجه داشته باشید که فلش LED خارج از قاب دوربین است.

نمایشگر در جلو ۶.۷ اینچ ۱۰۸۰p AMOLED با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و این صفحه نمایش فلت و صاف است و همانند گلکسی اس ۲۱ اولترا منحنی نیست. ظرفیت باتری از گلکسی اس ۲۱ پلاس که از گوشی های سال ۲۰۲۱ است، ۴۸۰۰ میلی آمپر است. همان شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد شد. گلکسی S21 پلاس نیز همانند اس ۲۱ اولترا با چیپست‌های Exynos 2100 و یا Snapdragon 888 کار خواهد کرد و در رنگ های سیاه، فانتوم نقره‌ای و بنفش بنفش در دسترس خواهد بود.

گلکسی S21 یا اس ۲۱ با رنگ‌های فانتوم گری، فانتوم سفید، فانتوم بنفش و فانتوم صورتی، بیشترین تنوع رنگ را در بین سه مدل خود دارد. دوربین آن مشخصاتی شبیه به گلکسی اس ۲۱ پلاس دارد و در ساخت کیفیت و صفحه نمایش نیز همین مشخصات را دارد. علاوه بر این، گلکسی S21 که در بین بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ قرار دارد، با حافظه ۸ گیگابایت عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۱

بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱

سامسونگ گلکسی Z Fold 3

بهترین گوشی های سامسونگ 2021
بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱
  • نمایشگر: در حالت باز: ۷.۶ اینچ، تا شده: ۶.۲ اینچ (در حالت باز: ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ پیکسل، تا شده: ۸۳۲ در ۲۲۶۸ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۱۲/۱۲/۱۲) ؛ سلفی ۱۰/۱۶ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (پنج نانومتر) همراه با رم ۱۲ گیگابایت
  • باتری: ۴۴۰۰ میلی آمپرساعت

سامسونگ گلکسی Z Fold 3 یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ است. با در نظر گرفتن بهبودی‌های فراوانی که گلکسی Z Fold 2 به نسبت نسل اول با خود به همراه داشت، پیش‌بینی می‌شود گلکسی Z Fold 3 بسیار بهتر از آنچه که انتظار داریم باشد. در واقع این گوشی هم می‌تواند به صعود سامسونگ در این زمینه کمک کند، هم می‌تواند این شرکت را مدت‌ها از رقابت دور نگه دارد.

از این جهت که گلکسی Z Fold 2 اولین محصولی بود که نقاط ضعف گوناگون نسل اول را پوشاند و اگر با توجه به فناوری‌های فوق‌العاده‌ای که سامسونگ در حال حاضر در حال کار روی آن است، این پیشرفت با نسل سوم هم تداوم داشته باشد، اعتماد کاربران بسیار بیشتر خواهد شد. از طرفی اگر این نسل با مشکل مواجه شود، شاید سامسونگ با چالش بزرگی مواجه شود.

به نظر می‌رسد گلکسی Z Fold 3 که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ است، با بدنه‌ای باریک‌تر و با پشتیبانی از قلم S-Pen در ماه سوم سال ۲۰۲۱ و به جای گوشی‌های محبوب سری گلکسی نوت ۲۱ راهی بازار شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین باتری گوشی ۲۰۲۱

ارزان ترین گوشی های ۲۰۲۱

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳

بهترین گوشی های سامسونگ 2021
بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ / بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱
  • نمایشگر: در حالت باز: ۶.۷ اینچ، تا شده: ۱.۹ اینچ (در حالت باز: ۱۰۸۸ در ۲۶۴۰ پیکسل، تا شده: ۲۶۰ در ۵۱۲ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۲ گانه (۱۲/۱۲) ؛ سلفی ۱۰ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (پنج نانومتر) همراه با رم ۸ گیگابایت
  • باتری: ۳۳۰۰ میلی آمپرساعت

اخیرا سامسونگ روی گوشی‌های تاشو تمرکز کرده است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ یک گوشی تاشو به بازار عرضه کند. در ادامه بررسی فهرست بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ باید گفت طبق گزارش‌های منتشر شده، این گوشی سامسونگ به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ در دو آپشن رنگی بنفش و مشکی عرضه خواهد شد. این رندر نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با مکانیزم تاشو عمودی همراه شده که در موتور ریزر نیز وجود دارد.

در روند طراحی گلکسی زد فلیپ دیدیم که پنل پشتی دارای یک دوربین دوگانه است، در حالی که هول پانچ صفحه نمایش انعطاف‌پذیر آن در قسمت بالا و در مرکز قرار دارد. یک صفحه نمایش ثانویه نیز درست در کنار ماژول دوربین عقب آن به چشم می‌خورد. قیمت گوشی گلکسی زد فلیپ حدود ۱،۵۰۰ تعیین می‌شود.

در رابطه با گلکسی Z Flip 3 و اینکه در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود، تقریبا مطمئن هستیم. چرا که اطلاعات پیرامون این محصول از طریق افشاگران معروفی منتشر شده. البته نکته‌ی جالب در این رابطه، تغییر نام آن است. در حالی که سامسونگ اصلا از محصولی با نام گلکسی Z Flip 2 رونمایی نکرد، اما قرار است گوشی بعدی این سری را که جزو بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ است، Z Flip 3 بنامد.

البته برای این کار دو دلیل وجود دارد. یک اینکه در حال حاضر دو گوشی از این سری با سخت‌افزار متفاوت راهی بازار شده‌اند و به همین خاطر شاید سامسونگ بخواهد سومین نسل را اینگونه نام‌گذاری کند.

دلیل دوم هم Z Fold 3 است. گوشی تاشوی دیگری که به صورت افقی تا می‌شود. احتمالا سامسونگ می‌خواهد این دو گوشی را از لحاظ شماره‌گذاری در یک ردیف قرار دهد و به همین دلیل می‌توان به نوعی این تغییر نام را منطقی دانست.

گلکسی Z Flip 3، جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ ، قرار است با نمایشگری ۱۲۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، بلندگوهای استریو، طراحی زیباتر با حواشی کمتر نمایشگر و بدنه‌ای باریک‌تر و همچنین شیشه‌ی محافظ مقاوم‌تری راهی بازار شود.

گفته می‌شود این محصول ۶.۷ اینچی خواهد بود و درست مانند مدل‌های کنونی از این سری، به صورت عمودی و به کمک یک لولا تا می‌شود. این گوشی که جزو بهترین  گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ است، احتمالا در سه ماه دوم سال آینده رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین گوشی های ۵G دنیا

بهترین گوشی های چینی ۲۰۲۱

گلکسی M42

بهترین گوشی های سامسونگ 2021
بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ / بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱
  • نمایشگر: ۶.۶ اینچ  (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۸/۵/۵) ؛ سلفی ۱۰ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G (هشت نانومتری) همراه با رم ۸/۶ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

اگر بخواهید یک گوشی با باتری فوق‌العاده پیدا کنید در حالی که قیمت متعادلی هم داشته باشد، سری ام سامسونگ دقیقاً همان جاییست که می‌توانید مدل ایده‌آل خود را پیدا کنید. اگر بخواهیم یکی از بهترین محصولات این سری را نام ببریم می‌توانیم به گلکسی M42 اشاره کنیم.

این گوشی ۶.۶ اینچی که پنلی از جنس Super AMOLED دارد، یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۵g سامسونگ تلقی می‌شود که به واسطه قیمت گوشی مناسب و امکانات خوب می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای خرید باشد. همچنین دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بوده که این محوصل را منحصر به فردتر کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تراشه موبایل ۲۰۲۱

بهترین دوربین گوشی های میان رده ۲۰۲۱

گلکسی M32

بهترین گوشی های سامسونگ 2021
بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ / بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱
  • نمایشگر: ۶.۴ اینچ (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۸/۲/۲) ؛ سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Mediatek Helio G80 (دوازده نانومتر) همراه با رم ۴/۸/۶ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

یکی دیگر از گوشی‌های بسیار خوب این خانواده که با نمایشگری ۶.۴ اینچی و رزولوشن Full HD + و نرخ نوسازی سریع ۹۰ هرتزی که وب‌گردی و فیلم دیدن را برای شما از همیشه لذت بخش‌تر می‌کند.

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری فوق حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های بارز این گوشی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. اگر به دنبال یک گوشی مقرون و به صرفه با کیفیت بسیار عالی هستید به شما این محصول منحصر به فرد را پیشناهد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ میان رده

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A32

بهترین گوشی های سامسونگ 2021
بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ / بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱
  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۸/۵/۲) ؛ سلفی ۱۳ مگاپیکسل
  • سخت افزار: MediaTek MT6853 Dimensity 720 5G (هفت نانومتری) همراه با رم ۴/۸/۶ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

یکی از جدیدترین گوشی های ۲۰۲۱ احتمالا مدل گلکسی A32 است که دارای اینترنت ۵G است، اگر اینطور باشد، باید شاهد یک گوشی میان رده با اینترنت ۵G باشیم که می‌تواند برای علاقه مندان بسیار هیجان انگیز باشد. این گوشی احتمالا تا اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی و عرضه می‌شود.

از نظر طراحی گوشی A32 5G دارای تغییراتی در قسمت پشت گوشی و ماژول دوربین دارد، البته این احتمالات از روی قاب این گوشی قابل تشخیص است که نشان از ۳ دوربین خطی و دو فلش در کنار دوربین‌ها بهره می‌برد. این دوربین‌ها احتمالا از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برند که باید دید مشخصات دقیق این گوشی چه زمانی اعلام خواهد شد.

از نظر طراحی جلوی گوشی نیز هنوز تصاویری وجود ندارد اما می‌توان حدس زد گلکسی A32 که جزو لیست بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ است، از یک سلفی پانچ شده در قسمت بالای گوشی بهره می‌برد و سنسور اثر انگشت در کنار بدنه آن است. از نظر طراحی، این گوشی تفاوت زیادی با دیگر گوشی‌های سری a سامسونگ داشته است.

گوشی سامسونگ a32 احتمالا از یک صفحه نمایش Infinity-U استفاده می‌کند که اندازه آن هنوز مشخص نیست ولی ما حدس می‌زنیم که از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FULL HD+ در این گوشی استفاده شود.

این صفحه نمایش می‌تواند وضوح و کیفیت خوبی را به کاربران ارائه بدهد. ما حدس میزنیم رم استفاده شده برای گوشی گلکسی A32 سامسونگ حداقل ۴ گیگابایت باشد که می‌تواند در دونسخه ۴ و ۶ گیگابایتی و در کنار حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شود. این گوشی از شارژر USB TYPE C بهره میبرد و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

سامسونگ گلکسی A12

بهترین گوشی های سامسونگ 2021
بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱
  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۵/۲/۲) ؛ سلفی ۸ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Mediatek MT6765 Helio P35 (دوازده نانومتری) همراه با رم ۳/۴/۸ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

گوشی گلکسی A12 سامسونگ چندی پیش رسما معرفی شد. با وجود این این گوشی اقتصادی میتواند یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ باشد.

این گوشی که قطعا یکی از گوشی های سال ۲۰۲۱ و در دسته گوشی های اقتصادی قرار دارد، با سخت افزار میان رده عرضه خواهد شد تا کسانی که قصد خرید گوشی‌های گران قیمت ندارند، از این گوشی استفاده کنند. اما این میان رده دوربین قدرتمندی دارد و می‌تواند حتی بهترین دوربین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ را نیز به خودش اختصاص بدهد .

سامسونگ برای این گوشی از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع HD+ TFT استفاده کرده است که می‌تواند نوید یک صفحه نمایش باکیفیت و بهتر از نسل قبلی خودش را اختصاص بدهد . این صفحه نمایش با توجه به مشخصات و اندازه‌ای که دارد می‌تواند یک صفحه نمایش عالی برای این گوشی باشد.

چیپست استفاده شده برای Galaxy A12 Samsung، مدل MediaTek Helio P35 است که یک چیپست عالی و بدون کندی است که با توجه به امکانات این گوشی، بهترین انتخاب بوده است. هرچند اگر قرار به استفاده از چیپست‌های بهتر و جدیدتر بود، قیمت این گوشی قطعا بالاتر از یک گوشی اقتصادی می‌شد.

رم استفاده شده در این گوشی ۲ گیگابایت، ۳ گیگابایت و ۶ گیگابایت خواهد بود و حافظه‌های داخلی به ترتیب ۳۲گیگابایت، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت است که بسیار منطقی به نظر می‌رسد و کاربران می‌توانند با توجه به نیازشان یک مدل را انتخاب و از آن استفاده کنند. گرچه سامسونگ نشان داده میتواند گوشی‌های رده بالا را نیز کمی اقتصادی‌تر کند و دور از باور نیست که گوشی Galaxy A12 نیز بامشخصاتی بهتر و قیمتی مناسب به بازار ارائه شود.

وزن این گوشی حدودا ۱۷۰ گرم خواهد بود و قاب پشتی آن از پلاستیک است که دارای سنسور اثر انگشت در قاب پشت گوشی است و از نظر طراحی نیز تفاوت زیادی با سری A01 نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی گیمینگ تا ۱۵ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی M12

بهترین گوشی های سامسونگ 2021
بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱
  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۵/۲/۲) ؛ سلفی ۸ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Exynos 850 (هشت نانومتر) همراه با رم ۴/۶ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

البته سامسونگ برای میان رده های ۲۰۲۱ برنامه های زیادی دارد. یکی از بهترین و جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ به احتمال قریب باید گوشی گلکسی ام ۱۲ باشد. این به احتمال قوی میان رده که اطلاعات چندانی از آن نداریم، قرار است با یک باتری قدرتمند عرضه شود.

ویژگی شاخص و منحصر به فرد گوشی سامسونگ گلکسی ام ۱۲ برخورداری از باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری بوده که باعث می‌شود پس از گوشی گلکسی ام ۵۱، این دومین گوشی سامسونگ باشد که این ظرفیت را دارد. همچنین انتظار داریم که یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشتی این مدل داشته باشیم.

احتمال می‌رود که پنل پشتی از بافتی به خصوص بهره ببرد و ماژول دوربین چهارگانه طرحی مربعی شکل نیز خواهد داشت. با توجه به تصاویر منتشر شده این گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه شارژ USB Type C و پنجره‌ی اسپیکر در لبه‌ی پایین بهره مند خواهد شد.

در سمت راست، دکمه پاور و اسکنر اثر‌انگشت ادغام شده و همچنین راکرهای تنظیم صدا تعبیه خواهد شد، در حالی که اسلات سیم کارت تنها عنصری است که در سمت چپ قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تاشو

بهترین گوشی های ریلمی

سامسونگ گلکسی F62

بهترین گوشی های سامسونگ 2021
بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱
  • نمایشگر: ۶.۷ اینچ (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۶۴/۱۲/۵/۵) ؛ سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Exynos 9825 (هفت نانومتر) همراه با رم ۸/۶ گیگابایت
  • باتری: ۷۰۰۰ میلی آمپرساعت

سامسونگ در ماه اکتبر از گلکسی اف ۴۱ به‌عنوان نخستین عضو سری گلکسی اف، رونمایی کرد و ‌اکنون در حال کار روی گلکسی اف ۶۲ است که هفته گذشته در گیک‌بنچ مشاهده شد. گوشی های سری F سامسونگ به نظر می‌رسد بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۱ باشند.

هنوز هیچ خبر رسمی از سوی سامسونگ درباره‌ی این مدل منتشر نشده است؛ اما بر اساس گزارش‌های جدید، Galaxy F62 در تأسیسات سامسونگ واقع در شهر نویدای هندوستان، وارد مرحله تولید شده است.

Galaxy F62 را می‌توان یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ معرفی کرد که احتمالا در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. هنوز جزئیات زیادی از گلکسی اف ۶۲ در دسترس قرار ندارد؛ اما به لطف گیک‌بنچ، مشخص شده که این دستگاه مجهز به پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵ و ۶ گیگابایت رم است.

طبق اطلاعات گیک‌بنچ، احتمالا گلکسی اف ۶۲ سامسونگ را باید به‌عنوان نخستین گوشی هوشمند مجهز به One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو

بهترین گوشی های اوپو

سامسونگ گلکسی A52

بهترین گوشی های سامسونگ 2021
بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱
  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۶۴/۱۲/۵/۵) ؛ سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G (هشت نانومتری) همراه با رم ۸/۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپرساعت

گلکسی A52 5G را باید جانشین A42 5G دانست. محصولی که با قیمت مناسب و قابلیت‌های خوبی راهی بازار شد تا کاربران بتوانند به یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های مجهز به اینترنت ۵G دسترسی داشته باشند.

محبوبیت بالای میان‌رده‌های ۵G سامسونگ اما باعث شد غول کره‌ای به تولید محصولات بیشتری ادامه دهد تا بدین ترتیب بتواند بخش میان‌رده‌ی بازار را بیش از پیش در اختیار داشته باشد.

گلکسی A52 5G یکی از همین میان‌رده‌هاست که احتمالا به‌زودی راهی بازار می‌شود. محصولی که با توجه به خبرها و شایعات اخیر، باید در ماه دسامبر (همین ماه) رونمایی شود. هرچند این تاریخ ممکن است در نهایت تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ۹۱mobiles

نظر شما در خصوص بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نوزده =