دلیل موفقیت در کسب و کارم را میدانید؟

اولین نکته ای که باعث شدمن به عنوان یک تاجر موفق در حوزه انواع سیب زمینی  به ثروت برسم و پولدار شوم خود باوری و ایمان داشتن به هدفم بود که با تلاش و پشتکار به آن رسیدم.

سیب زمینی شیرین

بدن شما نمی تواند هر دو نوع را هضم کند. بنابراین فیبر موجود در سیب زمینی شیرین در دستگاه گوارش شما باقی مانده و انواع مختلفی از فواید مربوط به روده را برای شما فراهم می کند.

انواع خاصی از فیبرهای محلول – معروف به فیبرهای ویسکوز – آب را جذب و مدفوع شما را نرم می کنند. از طرف دیگر فیبرهای غیر ویسکوز و نامحلول آب را جذب نمی کنند و مقدار مدفوع را افزایش می دهند.

برخی از فیبرهای محلول و نامحلول نیز می توانند توسط باکتری های موجود در روده بزرگ شما تخمیر شوند و ترکیباتی به نام اسیدهای چرب زنجیره کوتاه ایجاد کنند که به سلول های پوشش روده شما سوخت می دهند و آن ها را سالم و قوی نگه می دارند.

رژیم های غذایی غنی از فیبر (حاوی ۲۰ تا ۳۳ گرم در روز) با کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ و حرکات منظم روده ارتباط دارند.

آنتی اکسیدان های موجود در سیب زمینی شیرین ممکن است فواید سلامت روده را نیز فراهم کنند.

مطالعات لوله آزمایش نشان داده است که آنتی اکسیدان های موجود در سیب زمینی شیرین بنفش باعث رشد باکتری های سالم روده از جمله برخی از گونه های بیفیدوباکتریوم و لاکتوباسیلوس ها می شود.

مقادیر بیشتری از این نوع باکتری ها در روده ها با سلامت بهتر روده و خطر کمتری مانند سندرم روده تحریک پذیر (IBS) و اسهال عفونی همراه است.

سیب زمینی آگریا

سیب زمینی آگریا یکی از رقم هایی به شمار می آید که نیمه دیررس می باشد. این سیب زمینی دوره خواب طولانی نیز دارد. این مورد را می توان یک نکته منفی برای آن به شمار آورد. زیرا کشاورز مجبور است تا آن را دیرتر برداشت کند.

نگهداری طولانی تر در مزرعه خودش هزینه بر است. یکی از مهم ترین هزینه های آن، زمان می باشد.

حجم گیاه آگریا متوسط می باشد. برگ های این مدل بزرگ هستند. ساقه های آن حالتی نیمه ایستاده داشته و کمی از یکدیگر فاصله دارند. شاخ و برگ ها رشد خوبی دارند. برگ های آگریا در مقایسه با سیب زمینی مارفونا باریک تر هستند. رنگ برگ های آن سبز تیره می باشند.

تعداد ساقه ها قطور، زیاد مشاهده می شود. هم چنین می بینید که آن ها تا حدودی چهارگوش، نسبتا کرکدار و کبود رنگ می باشند. تعداد گل های این رقم زیاد می باشند. شما می توانید گل های گیاه آگریا را با رنگ سفید مشاهده نمایید. این موارد مشخصات سیب زمینی آگریا بود که در ظاهر شاخ و برگ آن قابل مشاهده است.

سیب زمینی عمده

سیب زمینی عمده پخته منبع عالی مس است و این یکی از خواص سیب زمینی به شمار می آید، مس به عنوان ترکیبی از چندین آنزیم، برای تشکیل هموگلوبین و کلاژن(پروتئینی که در ساختار و ترمیم بافتها استفاده می شود در بدن ضروری است، چندین آنزیم حاوی مس نیز به دفاع بدن در برابر رادیکالهای آزاد کمک می کنند.

سیب زمینی پخته(با پوست) منبع خوبی از منگنز خوراکی برای زنان و مردان است، منگنز به عنوان یک کوفاکتور برای چندین آنزیم عمل می کند که ده ها فرآیند متابولیک مختلف را تسهیل می کند، همچنین در جلوگیری از آسیبهای ناشی از رادیکالهای آزاد شرکت می کند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 6 =