رسیدن به ثروت هوشمند یک رویای واقعی است

وقتی اسم آرزو و یا رویا به میان می آید همه صحبت از دست نیافتنی بودن آن می زنند اما من از زمانی که کسب وکار جدید خود را در حوزه ی انگشتر آغاز کردم رویای پولدار شدن را به واقعیت تبدیل کردم و به درآمد میلیاردی که می خواستم رسیدم.

انگشتر هوشمند

حتما تا به حال نامی از انگشتر هوشمند به گوشتان رسیده است و کارایی حلقه هوشمند را کماکان از دوستان، همکاران و آشنایانتان شنیده اید. حلقه هوشمند یا smart ring  یک گجت پوشیدنی‌ست که به سیستم‌های دارای اینترنت دیگر در محیط متصل می‌شود. به طور مثال شما می‌توانید به وسیله این حلقه‌ها، کنترل گوشی تلفن همراه خود یا تلویزیون هوشمند منزل را برعهده بگیرید.

امروزه، پسوند هوشمند با هر واژه ای که بیاید برای ما بسیار جذاب است که ببینیم کارایی آن وسیله هوشمند چیست و چه طور عمل می کند و راحتی که برای ما ایجاد می کند در چیست. دیگر پسوند هوشمند صرفا متعلق به گوشی های همراه نیست، حال نیز انواع وسیله های خانگی نیز این پسوند را به یدک می کشند.

انگشتر عقیق

بنا بر اعتقاد پیشینیان ما سنگ عقیق هاله ای از انرژی مثبت و مفید داشته که می تواند انرژیهای منفی را از اطراف صاحب انگشتر دور کند و به انگشتری که در آن از سنگ عقیق استفاده شده باشد برخی انگشتر عقیق شانس می گویند. برخی با حکاکی کردن ادعیه و آیاتی از قرآن که برای دور کردن انرژیهای منفی و چشم زخم بنا بر روایات وجود دارد، باعث بالاتر رفتن ارزش معنوی این سنگ قیمتی و اثر معنوی بیشتر آن می شوند.

علاوه بر خواص ذکر شده گفته شده که که این سنگ خاصیت خنک کنندگی و رطوبت رسان داشته و آلرژی زا نیست، همچنین در مورد خواص این سنگ عنوان شده که استفاده از این سنگ به وسیله ی خانمهای یائسه به کاهش علائم یائسگی با بهبود سطح هورمونها کمک می کند، در روایات نیز از خواص آرامبخش بودن سنگ عقیق یاد شده است. سنگ عقیق به صورت معدنی از معادن خاص به صورت رگه ای استخراج می شود و با توجه به ویژگیهای ظاهری دارای انواع مختلفی می باشد.

انگشتر دخترانه

لازم به ذکر است که بگوییم انگشتر دخترانه می توانند در تنوع رنگی و مدلهای زیادی باشند که برای مثال ساده ترین و پرتقاضا ترین این محصولات نیز انگشتر رینگ نام دارد که از قدیم الایام وجود داشته و افراد زیادی نیز از این محصول استقبال کرده اند و از دیر باز نیز این محصول را بعنوان سبک ترین و بهترین انگشتر برشمردند.

شما زمانی که این انگشترها را خریداری می کنید به این نکته توجه داشته باشید که دارای چند گرم می باشد و این موضوع می تواند به صورت مستقیم نیز بر روی قیمت محصول تاثیر بگذارد زیرا یا می تواند بسیار ارزان باشد و یا با بالا بودنگرم آن می تواند بسیار گران باشد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =