شارژدهی باتری آیفون 14 پرو مکس نسبت به نسل قبل پیشرفت چشمگیری داشته است

شارژدهی باتری آیفون ۱۴ پرو مکس نسبت به نسل قبل پیشرفت چشمگیری داشته است

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

براساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته روی پرچمدار جدید اپل، شارژدهی باتری آیفون ۱۴ پرو مکس نسبت به نسل قبل ۲.۵ ساعت افزایش یافته است.

میزان شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند در حال‌حاضر به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات شناخته می‌شود و دور از انتظار نیست که با عرضه نسخه جدید یک اسمارت‌فون، دوام شارژ باتری آن نسبت به نسل قبل افزایش پیدا کند.

طبق جدیدترین آزمایش‌هایی که توسط Toms Guide صورت گرفته است، شارژدهی آیفون ۱۴ پرو مکس حدود ۱۴.۵ ساعت خواهد بود. در حالی که این میزان برای پرچمدار سابق اپل (آیفون ۱۳ پرو مکس) حدود ۱۲ ساعت بود.

بیشتر بخوانید:‌ کالبدشکافی آیفون ۱۴ پرو مکس ؛ در داخل آیفون چه می‌گذرد؟ [+ویدیو]

شارژدهی باتری آیفون ۱۴ پرو مکس

با مراجعه به فهرست قدرتمندترین باتری گوشی‌های هوشمند در وب‌سایت Toms Guide می‌توان پرچمدار جدید کمپانی اپل را در جایگاه دوم مشاهده کرد. تا این لحظه میزان شارژدهی باتری آیفون ۱۴ پرو مکس نسبت به سایر اسمارت‌فون‌های کمپانی اپل، عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته است.

افزایش دوام باتری آیفون 14 پرو مکس

در حال‌حاضر رتبه نخست قدرتمندترین باتری گوشی‌های هوشمند در وب‌سایت Toms Guide به ایسوس ROG Phone 6 Pro تعلق دارد. باتری این گوشی هوشمند با شارژ کامل، می‌تواند تا مدت زمان ۱۵ ساعت و ۳۰ دقیقه دوام داشته باشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کمپانی اپل اسمارت‌فون‌های جدید خود را با شارژرهای ۲۰ واتی به فروش می‌رساند. باید به این موضوع اشاره که شارژرهایی که اخیرا در دستگاه‌های اندرویدی مورد استفاده قرار گرفته‌اند، از توان بسیاری بیشتری نسبت به شارژرهای اپل برخوردار هستند و طولانی شدن زمان شارژ، می‌تواند برای کاربران گوشی‌های آیفون مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این باید این نکته را خاطر نشان کرد که کاربران آیفون موظف هستند شارژر گوشی خود را به صورت جداگانه تهیه کنند و متاسفانه در داخل جعبه اسمارت‌فون‌های آیفون، از شارژر خبری نیست.

یکی از نکات جالب درباره پرچمدار جدید اپل ابعاد باتری آن است. هرچند شارژدهی باتری آیفون ۱۴ پرو مکس نسبت به نسل قبلی افزایش قابل توجه‌ی داشته، اما ابعاد آن در مقایسه با آیفون ۱۳ پرو مکس اندکی کاهش پیدا کرده است. باتوجه به این موضوع می‌توان گفت که دلیل اصلی افزایش دوام باتری، استفاده از تراشه قدرتمند بایونیک A16 است که با بهینه‌سازی عملکرد خود، افزایش دوام باتری را به همراه دارد.

در آخر باید گفت که تنها نسخه‌های پرو و پرو مکس پرچمدار جدید آیفون از تراشه بایونیک A16 برخوردار هستند و دو نسخه دیگر آیفون ۱۴، از همان تراشه نسل قبلی پشتیبانی می‌کنند؛ به همین جهت انتظار نمی‌رود که شارژدهی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس مانند نسخه‌های پرو افزایش داشته باشد.

فروش نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل از ۲۵ شهریور آغاز شده است و فروش سایر گجت‌های هوشمند این کمپانی که شامل ایرپاد و ساعت‌های هوشمند می‌شود، از تاریخ ۱ مهر ماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شارژدهی باتری آیفون ۱۴ پرو مکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 12 =