شبکه های اجتماعی
در این مطلب از مجله تکنولوژی قوانین شبکه های اجتماعی را برای توئیتر و فیس بوک و لینکدین و گوگل پلاس و اینستاگرام و پینترست بیان کنیم و به شما خواهیم گفت که کدام یک واقعی هستند و کدامیک قابل شکستن می باشند که این نکات را برای شما ذکر کرده ایم.
قوانین شبکههای اجتماعی برای توییتر حاکم است : کدامیک واقعی هستند؟ کدامیک قابل شکستن هستند؟
توییتر یک شبکهی اجتماعی می باشد که کاربران قادر خواهند بود پیامهای کوتاهی را در آن انتشار «توییت» کنند. این شبکه برای اطلاع رسانی کاربران کاربرد فراوانی داشته می باشد. دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا در سالهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ برای تبلیغات سیاسی خود عمدتاً از این شبکه اجتماعی استفاده میکرد.
به طور خودکار به افرادی که شما را دنبال میکنند پیام ندهید. ( شبکه های اجتماعی )
برای اتوماسیون مناسب رسانه های اجتماعی زمان و مکانی موجود است و به نظر نمی رسد فالوورهای جدید با پیام رسانی مستقیم در این مکان باشند. روشی مشهور در روزهای ابتدایی انتشار توییتر ، اکنون DM های خودکار به راحتی توسط کاربران به عنوان پیام نامعتبر شناخته می شوند.
با آخرین به روزرسانی توییتر زمینه های بیشتری را در توییت های خود فراهم کنید
طول ایده آل یک تویت ۷۱ تا ۱۰۰ حرف می باشد زیرا این به افراد اجازه می دهد پیام توییت شما را هنگام اشتراک گذاری سفارشی کنند. اگر شخصی ترجیح می دهد به صورت دستی شما را retweet کند (متن را از توییت خود کپی کنید و RT را تایپ کنید: در ابتدا) ، ممکن است بخواهد یک یادداشت یا پیام شخصی به توییت اصلی شما اضافه کند. نگه داشتن طول کاملاً کمتر از حد به روز شده ۱۴۰ نویسه ، این کار را آسان تر می کند.
HubSpot توصیه های خوبی برای ( شبکه های اجتماعی ) توصیه دارد :
هنگامیکه میبینید شرکتها هشتگهایی با عملکرد خوب ایجاد میکنند، برای تبلیغ محتوای بیربط به آموزش هشتگ آنها نپردازید – این باعث بیارزش شدن هشتگ آنها و در نتیجه نام تجاری شما میشود.
فالوئر نخرید
گیلاد لوتان ، دانشمند داده های Betaworks ، آزمایشی با این قانون دقیق انجام داد و برای ۴۰۰۰ دنبال کننده توییتر ۵ دلار پرداخت کرد. او دریافت که انجام این کار کاملاً خسته حتی شل و ول است. هنوز ، نتیجه نهایی این آزمایش در واقع منجر به رشد مثبت توییتر برای Gilad شد.
من معتقدم که بهدستآوردن درست مقدار مناسب، همان اندازه که از نوشتن آن متنفرم، ممکن است در طولانیمدت تأثیر مثبتی در تسریع رشد و دید داشته باشد. ( شبکه های اجتماعی )
این میتواند یک بحث اخلاقی جالب ایجاد کند، درست است؟ فقط به این دلیل که یک استراتژی در شبکههای اجتماعی کار میکند، به این معنی است که استفاده از آن اشکالی ندارد؟ قوانین و آداب معاشرت در شبکههای اجتماعی چگونه است؟ خرید دنبالکنندگان توییتر برای من کمی کمکاری و غیراخلاقی به نظر میرسد. دوست دارم افکار شما را بشنوم دربارهی ۲۹ قانون شبکه های اجتماعی بشنوم.
توییتهای خود را با کلمات کلیدی پر نکنید. ( شبکه های اجتماعی )
صدای توییت شما چگونه خواهد بود اگر بخواهید آن را رودررو با یک دوست یا همکار بگویید؟ به نظر میرسد این معیار خوبی برای تعادل مناسب کلمات کلیدی است.
قوانین شبکههای اجتماعی برای فیسبوک حاکم است
فیسبوک توسط مارک زاکربرگ و دوستانش در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی افتتاح شد. این شرکت در طی سالهای اخیر دچار فراز و نشیبهای فراوانی شده است
پست خودت رو دوست نداشته باش
پسندیدن پست خودتان این امکان را دارد که مطالب را دوباره در News Feed (اولینبار هنگام انتشار، و دوباره هنگامیکه دوست دارید) ظاهر کنید و تعامل دیگران را لغو کنید. همانطور که گفته شد، انجام این کار تمایل به ارسال یک پیام نسبتاً ناامیدکننده و ناپسند به کسانی است که میبینند.
عکسهای طرفداران، مشتریان یا کارمندان را بدون اجازه ارسال یا برچسبگذاری نکنید. ( شبکه های اجتماعی )
بسیاری از سایتها توصیه میکنند قبل از ارسال و برچسبگذاری عکسهای دیگران در صفحه فیسبوک خود، اجازه کتبی دریافت کنید. احتمالاً نگرانیهای مربوط به حریم خصوصی بسیار معتبری وجود دارد که اگر مارکها در این زمینه دقت نکنند ممکن است ایجاد شود.
افراد یا صفحاتی را که با پست شما مرتبط نیستند برچسبگذاری نکنید.
افراد و صفحاتی که در بهروزرسانیهای فیسبوک برچسبگذاری شدهاند، اطلاعیه ذکر شدن را دریافت میکنند. برخی از افراد از این بهعنوان هک ساده برای جلبتوجه بیشتر به محتوایی که منتشر میکنند استفاده میکنند. بازهم، این یکی از آن تاکتیکهایی است که ممکن است خوب کار کند اما احساس خیلی خوبی ندارد.
از لایک، نظر یا اشتراک استفاده نکنید.
پیشازاین، قانون رسانههای اجتماعی برای این مورد این بود: فقط اگر از مردم نظرسنجی میکنید، از افراد بخواهید وضعیت شما را پسندند، یعنی “اگر شخص عصبی هستید این پست را لایک کنید، اگر عاشق گربه هستید، آن را به اشتراک بگذارید”. درخواست لایک، نظر یا اشتراک یکی از عواملی است که فیسبوک اخبار هنگام تصمیمگیری برای نمایش محتوایی در نظر میگیرد. متن تبلیغاتی مانند این، باعث کاهش دید محتوای شما میشود.
قوانین شبکههای اجتماعی برای LinkedIn: کدامیک واقعی هستند؟ کدامیک قابل شکستن هستند؟
شبکه LinkedIn که در ۵ می ۲۰۰۳ ساخته شد، برای بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن افراد مختلف با هم پایه گذاری شد.
درخواستهای اتصال خود را شخصیسازی کنید. به آنها بگویید چرا وصل میشوید. ( شبکه های اجتماعی )
درخواستهای شخصی بیشتر از یک درخواست عمومی ساده موردتوجه و قدردانی قرار میگیرند – و پذیرفته میشوند!
۲۹ قانون شبکه های اجتماعی
از نظر من، این اتفاق خیلی کم اتفاق میافتد – اگرچه تأثیر میتواند عالی باشد! اگر تعداد زیادی درخواست LinkedIn دریافت میکنید، ممکن است مقیاس خیلی خوبی نداشته باشد. بااینحال، انجام این کار برای چند اتصال همزمان یا برای مواردی که با تأثیرگذارها ارتباط برقرار میکنید، امکانپذیر است.
به گروهها نپیوندید و بلافاصله اقدام به فروش خود کنید.
گروهها یک روش عالی برای برقراری ارتباط با دیگران در LinkedIn هستند (یکی از مزایای Groups این است که میتوانید به هر یک از اعضای گروه خود پیام دهید، خواه متصل باشید یا نباشید). یکی از بهترین قوانین برای گروههای LinkedIn رعایت پویایی گروه است. قبل از فروش به اشتراک بگذارید و درگیر شوید.
لحن حرفهایتر شبکه را نادیده نگیرید.
این یک قانون حتی بیشتر در رسانههای اجتماعی صحبت میکند: متن و پیام خود را برای هر شبکه خاص تنظیم کنید. به طور خاص LinkedIn دارای جمعیتی هدفمندی از تجار و متخصصان است. محتوای موجود در شبکه وقتی متناسب با آن لحن باشد بهترین عملکرد را دارد.
قوانین شبکههای اجتماعی برای + Google : کدامیک واقعی هستند؟ کدامیک قابل شکستن هستند؟
همیشه کاربران را در هنگام ارسال نظر در مورد پستهای خود ذکر کنید.
این به نویسندگان اصلی کمک میکند تا موضوع را دنبال کنند، و این یک روش مؤدبانه برای دادن انتساب و اعتبار در جایی است که موردنظر است.
هنگام به اشتراک گذاشتن یک پست، همیشه ابتدا تفسیر خود را به آن اضافه کنید. ( شبکه های اجتماعی )
پستهای + Google برای خواندن و نوشتن یک لذت واقعی است. آنها بیشتر شبیه پستهای کوتاه وبلاگ هستند تا بهروزرسانی در شبکههای اجتماعی. طریقه نوشتن این پیامها توسط کاربران، هنر و دانش بسیار زیبایی دارد. یکی از راههایی که من متوجه شدهام این است که بسیاری از افراد ابتدا نظرات خود را در مورد یک موضوع اضافه میکنند، و پس از آن یک شکاف افقی (معمولاً یک سری خط تیره متصل میشود) ، سپس عنوان و پیوند به مقاله مرتبط میشوند.
برای هدف قراردادن محتوای خود در Circles به اشتراک بگذارید.
اشتراک در یک حلقهمانند ارسال پیام مستقیم به یک گروه خاص از افراد است. فقط افرادی که در حلقه هستند اعلان را دریافت میکنند و میتوانند محتوا را مشاهده کنند. این یک روش مفید برای به اشتراک گذاشتن محتوای هدفمند با یک گروه مجزا از پیروان است. اینها روشهای خیلی مهمی از ۲۹ قانون شبکه های اجتماعی است.
از قالببندی + Google برای متن خود استفاده کنید.
در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه سبک کردن پستهای خود در + Google آورده شده است.
آخرین مطالب در مجله سلامت
شبکههای اجتماعی برای Pinterest قانون میگذارند: کدامیک واقعی هستند؟ کدامیک قابل شکستن هستند؟
پینترست برای اشتراکگذاری تصاویر طراحی شده است که کاربران بر اساس علاقهٔ خود به اصطلاح “پین” کنند و سایر اعضا این تصاویر را لایک زده یا در صورت لزوم “ریپین” کنند.
از ارائه توضیحات مناسب برای پینهای خود غافل نشوید. ( شبکه های اجتماعی )
گاهی اوقات، در پین کردن سریع تصاویر مختلف، کنارگذاشتن توضیحات پین آسان است. این یکی از روشهای کلیدی شبکههای اجتماعی است که کاربران جدید میتوانند پینهای شما را کشف کنند، به شرطی که توصیف خوبی تهیه کنید که سرشار از کلمات کلیدی باشد.
همیشه به منبع اصلی پیوند داده و اعتبار دهید.
هر زمان که در مورد تصاویر موجود در وبلاگ Buffer صحبت میکنیم، یکی از مهمترین مواردی که باید بهخاطر بسپارید، انتساب مناسب است. تصاویر معمولاً بهصورت آنلاین منتقل میشوند، بنابراین همیشه بهتر است منبع اصلی را جستجو کنید تا اعتبار ساخت خود را به دست آورند.
پین کردن از منبع اصلی، بهجای جایی که تصویر را بهصورت همزمان یا دوباره منتشر کند، همیشه بهترین است.
برای دریافت پین یا کلیک بیشتر از تصاویری که هیچ ارتباطی با محتوای کلیک شما ندارند استفاده نکنید.
این هک Pinterest ممکن است کلیکهایی را به همراه داشته باشد، اما به نظر نمیرسد ترافیک ارزشمند و چسبندهای باشد و نه بازدیدکنندگان جدید با برداشت بسیار خوبی از تجربه خود را ترک کنند.
فقط موارد خود را سنجاق نکنید
در عوض، میتوانید تابلوهای جداگانهای ایجاد کنید که پستها یا محتوای وبلاگ شما را برجسته کند. فراتر از آن، از طیف گستردهای از منابع پین کنید.
در اینجا مثالی از آنچه ما برای پستهای راهنمای بازاریابی از وبلاگ Buffer انجام داده ایم ، آورده شده است .
بیشتر بخوانیم : مجله اینترنتی توزلو
قوانین شبکههای اجتماعی برای اینستاگرام: کدامیک واقعی هستند؟ کدامیک قابل شکستن هستند؟
در گزارشی تعداد کاربران ایرانی اینستاگرامحدود ۲۴ میلیون نفر اعلام شده است. به عبارت دیگر، حدود ۳۲ درصد از کاربران اینترنت در ایران، در اینستاگرام نیز فعال هستند.
از مردم نخواهید که شما را دنبال کنند یا از هشتگهایی مانند # برچسبهای موردعلاقه استفاده کنند.
مشابه فیسبوک، درخواست لایک توصیه نمیشود، اگرچه احتمالاً تأثیر آن بر حرفهای بودن نام تجاری شما تأثیر خواهد داشت (هیچ الگوریتمی برای News Feed برای اینستاگرام وجود ندارد).
بیش از حد اضافه نکنید هیچکس دوست ندارد که خبر مایه او با یک کاربر پر شود. ( شبکه های اجتماعی )
در تحقیقات ما در مورد فرکانس ایده آل برای رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام یکی از موارد استاندارد بود. یک مطالعه تحقیقاتی نشان داد که مارک های بزرگ روزانه به طور متوسط ۱ تا ۲ بار ارسال می کنند . در همان زمان ، مارک هایی که روزانه ۱۰ بار یا بیشتر پست می کنند ، حتی با رشد فرکانس نیز همچنان شاهد رشد تعامل مثبت هستند.
برای برند خود به طور مناسب از هشتگ استفاده کنید. تعداد طلایی هشتگها ۱۱ عدد است.
همانطور که در بالا ذکر شد، شما اغلب میتوانید بیش از هر شبکه اجتماعی دیگر با هشتگهای بیشتر در اینستاگرام فرار کنید. مطالعه Track Maven در مورد هشتگهای اینستاگرام نشان داد که در هنگام استفاده از ۱۱ هشتگ یا بیشتر، تعاملات در بالاترین سطح در تصاویر است.
بهترین قسمت در مورد این توصیه این است که داده ها از مجموعه کاربران با ۱۰۰۰ دنبال کننده یا کمتر است – گروهی که احتمالاً شامل مشاغل کوچک و تازه وارد اینستاگرام می شود. به عبارت دیگر ، هشتگ ها می توانند بهترین گزینه برای رشد سریع دنبال کنندگان در اینستاگرام باشند.
امیدواریم شما ۲۹ قانون شبکه های اجتماعی را به خوبی درک کرده باشید و بتوانید در آینده از شبکههای اجتماعی درستتر استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید