شیائومی اهداف جاه‌طلبانه خود برای فروش خودرو در سال 2025 را اعلام کرد

خودرو برقی SU7 شیائومی در پایان اولین سال حضور در بازار، فروش بسیار بالاتری، در مقایسه با پیش‌بینی‌ها، داشته است. شیائومی در ابتدا هدف ۱۰۰ هزار دستگاه برای فروش در سال ۲۰۲۴ را تعیین کرده بود اما این هدف را فقط در ۲۷۵ روز، تا ۲۲ آبان ۱۴۰۳، محقق کرد. تا دسامبر ۲۰۲۴، تعداد کل فروش SU7 به حدود ۱۳۰ هزار دستگاه رسید.

طبق گزارش منابع چینی، شیائومی قصد دارد سال ۲۰۲۵ نیز این روند موفق را ادامه دهد. مدیرعامل شیائومی، «لی جون»، اعلام کرده این شرکت قصد دارد حداقل ۳۰۰ هزار دستگاه SU7 را تا پایان سال ۲۰۲۵ به مشتریان تحویل دهد. البته این هدف باتوجه‌به وضعیت کنونی بازار خودروهای برقی چین، تا حدی محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد.

به‌علاوه، شیائومی می‌خواهد با عرضه مدل‌های جدید، مانند شاسی‌بلند YU7 و مدل اولترا SU7، جایگاهش در بازار خودروهای برقی را تقویت کند.

افزایش ظرفیت تولید و گسترش صادرات شیائومی در بازار خودرو

شیائومی درحال برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت تولید خود در سال ۲۰۲۵ است تا بتواند به هدف جدیدش برای فروش ۳۰۰ هزار دستگاه SU7 دست یابد. این شرکت به‌دنبال گشایش کارخانه‌های جدید در چین و سایر بازارهای آسیایی است.

علاوه‌براین، برنامه‌های گسترش صادرات به کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی در دست اجراست تا برند شیائومی بتواند رقیبی جدی در صنعت خودروهای برقی شناخته شود. این گسترش در بازارهای جدید، به‌ویژه در مناطقی که تقاضای خودروهای الکتریکی بالاست، می‌تواند فرصت‌های زیادی برای این شرکت به وجود بیاورد.

خودرو SU7

باتوجه‌به رشد سریع فروش SU7 و برنامه‌های شیائومی در بخش خودروهای برقی، آینده این شرکت در صنعت اتومبیل‌های الکتریکی بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد. شیائومی می‌تواند با رسیدن به فروش ۳۰۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۲۵ و گسترش حضور در بازارهای جهانی، یکی از بازیگران اصلی صنعت خودروهای برقی شود.

<دیجیاتو / منبع

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *