لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز 6 مرداد 1401

لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

تلفن‌های هوشمند یکی از مظاهر پیشرفت تکنولوژی به شما می‌روند و تا حد زیادی بر سبک زندگی ما تاثیر گذاشته‌اند. آگاهی از نوع، ویژگی و قیمت تلفن‌های همراه دانش ما را نسبت به این وسیله پرکابرد بیشتر می‌کند. در نوشتار زیر لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱ جمع آوری شده است. با تکراتو همراه باشید.

تا به حال فکر کرده‌اید که هر روز چند ساعت را با گوشی‌های تلفن همراهتان سپری می‌کنید. گوشی‌های تلفن همراه زمان زیادی از روزمان را پر می‌کند. آنها دسترسی به بسیاری از اطلاعات را برایمان آسان کرده‌اند. ما به وسیله آنها از قیمت روز گوشی، اخبار روز دنیا، اخبار اقتصادی و اجتماعی مطلع می‌شویم و به راحتی با دیگران ارتباط می‌گیریم. در مطلب زیر قیمت و نوع گوشی‌های سامسونگ جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید:

در ادامه، لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید که براساس میانگین قیمت بازار در نسخه‌های مختلف رم و حافظه تعیین شده است.

لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱

قبل از پرداختن به لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱ لازم به ذکر است که اگر در فهرست ذیل کمبودی دیده می‌شود یا قیمت گوشی خاصی را می‌خواهید که در این لیست نیست یا حتی در رده قیمتی خاصی نیازمند شناخت برند سامسونگ هستید، موضوع را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. در ادامه لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

لیست قیمت گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ
سامسونگ Galaxy S22 5G ۲۷.۶۵۰.۰۰۰ تا ۳۱.۰۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy S22 Plus 5G ۳۰.۰۵۰.۰۰۰ تا ۳۳.۱۹۸.۰۰۰
سامسونگ Galaxy S22 Ultra ۳۴.۶۰۰.۰۰۰ تا ۴۵.۰۷۹.۰۰۰
سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ۱۷.۲۹۹.۰۰۰ تا ۱۹.۵۹۹.۰۰۰
سامسونگ Galaxy Z Fold 3 ۴۶.۶۰۰.۰۰۰ تا ۵۴.۸۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy Z Flip 3 5G ۲۹.۷۰۰.۰۰۰ تا ۳۴.۰۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy S21 5G ۲۴.۸۹۰.۰۰۰ تا ۲۵.۱۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy S21 Plus 5G ۲۵.۸۵۰.۰۰۰ تا ۳۲.۷۹۹.۰۰۰
سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G ۳۳.۵۰۰.۰۰۰ تا ۳۴.۶۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ۱۴.۹۵۰.۰۰۰ تا ۱۸.۲۵۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G ۴۲.۱۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy Note 20 ۲۴.۸۵۰.۰۰۰ تا ۲۸.۵۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra ۲۵.۳۲۹.۰۰۰ تا ۲۷.۹۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy S20 5G
سامسونگ Galaxy S20 Plus 5G
سامسونگ Galaxy S20 Ultra 5G ۲۹.۲۵۰.۰۰۰

قیمت گوشی های میان رده و اقتصادی سامسونگ

 

لیست قیمت گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی سامسونگ
سامسونگ Galaxy A51 ۷.۹۹۸.۰۰۰
سامسونگ Galaxy A71 ۱۲.۲۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy A31 ۶.۳۸۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy A52 5G ۱۰.۴۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy A53 5G ۸.۵۹۹.۰۰۰ تا ۱۱.۷۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy A72 ۱۱.۲۰۰.۰۰۰ تا ۱۴.۰۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy A73 5G ۱۲.۱۴۵.۰۰۰ تا ۱۵.۷۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy A32  ۶.۲۵۰.۰۰۰ تا ۸.۰۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy A33 5G ۷.۰۳۰.۰۰۰ تا ۸.۵۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy A22 5G  ۴.۳۶۰.۰۰۰ تا ۶.۶۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy A23 ۴.۶۹۰.۰۰۰ تا ۶.۲۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy A13 ۴.۰۲۰.۰۰۰ تا ۵.۷۵۰.۰۰۰
سامسونگ  Galaxy M32 5G  ۵.۴۹۹.۰۰۰ تا ۵.۷۵۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy M33 ۵.۷۵۰.۰۰۰ تا ۸.۰۲۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy M22 ۴.۵۸۰.۰۰۰ تا ۵.۶۵۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy M23 ۶.۶۹۲.۰۰۰ تا ۷.۳۲۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy M52 5G ۷.۹۶۰.۰۰۰ تا ۸.۶۹۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy M21 2021 ۴.۷۰۰.۰۰۰
سامسونگ Galaxy M42
سامسونگ Galaxy F42 5G ۶.۵۹۹.۰۰۰

کمپانی سامسونگ گوشی‌های خود را در سری Z M A و S به بازار عرضه می‌کند که هرکدام از آنها بازار هدف مشخصی دارند. در ادامه، تفاوت این سری‌ها را بررسی می‌کنیم.معرفی سری گوشی‌های سامسونگ

سری M: سامسونگ گوشی‌های سری M را برای مصرف‌کننده‌های جوان‌تر طراحی می‌کند. این گوشی‌ها از لحاظ مشخصات به گوشی‌های پایین‌رده سری A شبیه هستند. گوشی‌های سری M سامسونگ با قیمتی ارزان به فروش می‌رسند و از مشخصاتی برخوردارند که برای یک کاربر با نیازهای معمولی طراحی شده است.

سری A: سامسونگ در طراحی گوشی‌های سری A از مشخصات میان‌رده استفاده می‌کند و آنها را با قیمت مقرون‌به‌صرفه به فروش می‌رساند. این گوشی‌ها همچنین از طراحی ظاهری خوبی برخوردارند. برخی از گوشی‌‌های سری A سامسونگ در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار جهانی قرار دارند. استقبال از این گوشی‌ها باعث شده تا سامسونگ بیشتر روی این بازار تمرکز کند.

سری Z: سری Galaxy Z جدیدترین عضو خانواده سامسونگ است. گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سری Z دسته‌بندی می‌شوند. این گوشی‌ها از مشخصات رده‌بالا و تکنولوژی‌های پیشرفته بهره می‌برند و بدیهی است که با قیمت بالایی هم عرضه شوند. راه‌اندازی گوشی‌های تاشو باعث شده تا هیجان برای این بازار نیز بیشتر شود و شرکت‌های دیگری از جمله هواوی، شیائومی و ویوو نیز برای تصاحب این بازار تلاش می‌کنند.

سری Note: گوشی‌های سری Note سامسونگ، گوشی‌هایی رده‌بالا و پرچمدار بودند و به نسبت گوشی‌های سری S، در اندازه‌های بزرگ‌تری ساخته می‌شدند. این گوشی‌ها همچنین از قلم استایلوس S Pen پشتیبانی می‌کنند. اما به مرور زمان، بسیاری از مشخصات سری Note و S با هم ادغام شد تا اینکه سامسونگ تصمیم گرفت سری Note را کنار بگذارد. آخرین گوشی‌های سری نوت سامسونگ، گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا هستند.

سری S: گوشی‌های سری S همگی پرچمدار هستند و از جدیدترین، بهترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های سامسونگ بهره می‌برند. این گوشی‌ها رقیب اصلی گوشی‌های آیفون در بازار محسوب می‌شوند. گوشی‌های سری S در بازارهای مختلف جهانی، با دو نوع تراشه اگزینوس و اسنپدراگون به فروش می‌رسند.

سوالات متداول

قیمت گوشی‌ها از کجا استعلام می‌شود؟

محدوده قیمت بر اساس نسخه‌های متفاوت رم و حافظه است و استعلام قیمت گوشی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین، از جمله ترب، ایمالز، ایران موبایل، دیجی‌کالا و … انجام می‌شود.

بهترین گوشی کدام است و کدام برند، بهترین گوشی را تولید می‌کند؟

انتخاب بهترین گوشی، قبل از هر چیز به نوع نیاز شما بستگی دارد. شکی نیست که در بازار امروز، گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی،‌ هواوی و پوکو، بهترین گوشی‌ها را تولید می‌کنند. این شرکت‌ها گوشی‌های خود را به تکنولوژی‌های متنوع و کاربردی مجهز کرده و آنها را در محدوده قیمتی متنوعی عرضه می‌کنند. بهترین روش برای انتخاب بهترین گوشی، این است که نوع نیاز خود را بشناسید و سپس، مشخصات فنی گوشی‌های متناسب با نیاز خود را بررسی کنید.

مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب گوشی چیست؟

برای پاسخ به این سوال هم باید نیاز و الگوی استفاده خود را مد نظر قرار دهید. برای مثال، اگر به عکاسی علاقه ندارید و یا کمتر از قابلیت‌های دوربین استفاده می‌کنید، لازم نیست برای خرید گوشی‌هایی که روی این ویژگی بهینه‌سازی شده‌اند، هزینه کنید. اگر معمولا با چندین اپلیکیشن به‌صورت همزمان کار می‌‌کنید یا اینکه زیاد بازی می‌کنید، قطعا به گوشی نیاز دارید که تراشه قوی‌تر و رم بالاتری داشته باشد. و اگر به ویژگی‌های مولتی مدیا نیاز دارید و از گوشی خود برای تماشای محتواهای ویدیویی استفاده می‌کنید، به گوشی با نمایشگر و پردازشگر گرافیکی بهتر نیاز دارید. در مجموع، گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار، تمام این ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند؛ اما برخی گوشی‌های میان‌رده در برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی، پوکو و برخی برندهای چینی، تنها روی بعضی از این ویژگی‌ها تمرکز می‌کنند. به‌طور کلی، برای انتخاب گوشی مناسب، باید فاکتورهایی مثل تراشه، رم و حافظه، نمایشگر، دوربین و کیفیت ساخت آن را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 12 =