به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از دیجیاتو
اسنپ با اعلام اینکه به مناسبت روز جهانی خیریه و به مناسبت ترویج امور خیریه برنامههای جدیدی در دست اجرا دارد، از دو برابر شدن مبلغ حمایت خود از خیریهها خبر داد.
اسنپ به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خیریه و با هدف ترویج کار خیر و حمایت از خیریهها میزان پرداخت خود به طرحهای نیکوکاری را به مدت ۲ روز دو برابر میکند.
اسنپ در توضیح این طرح خود اعلام کرد که در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه، به ازای هر ۲۰۰۰ امتیاز کاربران، مبلغ ۸۰۰۰ تومان به طرحهای نیکوکاری فعال در اسنپکلاب یا باشگاه مشتریان خود پرداخت خواهد کرد.
روز جهانی امور خیریه و تصمیم سازمان ملل
در سال ۲۰۱۲، مجمع عمومی سازمان ملل، ۵سپتامبر مصادف با ۱۴ شهریور را روز جهانی خیریه نامگذاری کرد. هدف اصلی از اعلام این روز بالا بردن آگاهی عمومی و ارائه برنامه مشترک برای ایجاد و فعالیت خیریهها در سراسر جهان است.
از فروردین ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۹ طرح نیکوکاری در حوزههای گوناگون از جمله حمایت از افراد دارای معلولیت، حمایت از زنان آسیبدیده از خشونت، حمایت از کودکان بیسرپناه، حمایت تحصیلی از کودکان کمبرخوردار، توسعه زیرساختهای روستایی در اسنپکلاب اجرا شده است.
درهمین راستا کاربران باشگاه مشتریان نیز با اهدای امتیازهای خود در پیشبرد و موفقیت این طرحها سهیم بودهاند. کاربران در مجموع ۱,۱۱۰,۲۱۳ مرتبه در این طرحها مشارکت داشتند و امتیازهای خود را در این کار خیر اهدا کردهاند و اسنپ تاکنون مبلغ ۴,۸۷۸,۴۳۴,۰۰۰ تومان به خیریهها پرداخت کرده است.
روابط عمومی شرکت اسنپ، با قدردانی از مشارکت خوب کاربران و اعتمادشان به طرحهای نیکوکاری باشگاه مشتریان اعلام کرد: «اجرای طرحهای مستمر و متنوع نیکوکاری بدون مشارکت و همکاری خیریهها و سمنهای توانمند و اعتماد کاربران اسنپ ممکن نیست.»
روابط عمومی اسنپ درهمین راستا اعلام کرد؛ دستان پرمهر همراهانمان را به گرمی میفشاریم و این روز را به آنان که در خط مقدم مبارزه با مشکلات جامعه و دستگیری از مردم هستند تبریک میگوییم.
خیریهها و سازمانهای مردمنهاد میتوانند طرحهای پیشنهادی خود را برای همکاری به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.
<دیجیاتو / منبع
دیدگاهتان را بنویسید