متا زمان بازگشت کارمندان به دفاتر را تا اواخر ماه مارس به تعویق انداخت

متا زمان بازگشت کارمندان به دفاتر را تا اواخر ماه مارس به تعویق انداخت

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از دیجیاتو

متا (فیسبوک سابق) زمان بازگشت به دفاتر خود را یکبار دیگر تغییر داد و از بازگشایی دفاتر این کمپانی از ۲۸ مارس (۸ فروردین) خبر داد. در همین راستا کارکنان بجای اواخر ژانویه، می‌توانند از ۲۸ مارس به دفاتر بازگردند، هرچند برای حضور در شرکت باید حتما دوز سوم واکسن کرونا را زده باشند و مدارک مربوط به آن را ارائه کنند.

سیاست انعطاف‌پذیر متا برای بازگشت کارمندان

باید به این موضوع اشاره کرد که تمام کارمندان متا مجبور نیستند در تاریخ اعلام شده به دفاتر بازگردند. طبق سیاست این شرکت، کارمندان می‌توانند بازگشت خود را سه تا پنج ماه دیگر به تعویق بیندازند و همچنین اجازه انجام کارها به صورت تمام وقت از را دور را نیز دارند. «تریسی کلیتون»، سخنگوی متا توضیح می‌دهد که کارمندان اکنون تا ۱۴ مارس فرصت دارند تا تصمیم بگیرند که قصد دارند به دفاتر بازگردند، بازگشت خود را به تعویق بیندازند یا درخواست کار تمام وقت از راه دور کنند.

تغییرات جدید متا درباره زمان بازگشت به دفاتر کارمندان در حالی اعلام شده که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا و سویه امیکرون در سراسر ایالات متحده یکبار دیگر افزایش یافته است و شرکت‌ها و سازمان‌ها را مجبور کرده تا برنامه‌های خود را تغییر دهند. همچنین شیوع دوباره ویروس باعث شد تا بسیاری از شرکت‌ها از حضور در نمایشگاه CES امسال خودداری کنند و خود کنفرانس نیز به دلیل کرونا یک روز زودتر تمام شود.

سایر شرکت‌های بزرگ فناوری نیز اخیرا برنامه‌های خود را تغییر داده‌اند. اپل در آخرین ماه سال گذشته میلادی بازگشت کارمندان به دفاتر را تا زمانی نامعلوم به تعویق انداخت. گوگل نیز که قصد داشت کار در دفاتر را از دیروز (۲۰ دی) به صورت داوطلبانه آغاز کند، برنامه‌های خود را به تاخیر انداخت و هنوز زمان مشخصی را اعلام نکرده است.

هرچند متا اکنون به کارمندان خود اعلام کرده تا دوز سوم را نیز دریافت کنند اما در دسامبر سال ۲۰۲۰ مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت به کارمندان اعلام کرده بود که برای بازگشت به دفاتر نیازی به دریافت واکسن کرونا وجود ندارد.

منبع دیجیاتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 7 =