مشخصات OPPO Find X5 Pro لو رفت

مشخصات OPPO Find X5 Pro لو رفت

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

به‌تازگی جزییاتی از مشخصات OPPO Find X5 Pro منتشر شده که از ویژگی‌های رده‌بالای این گوشی خبر می‌دهد. این گوشی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و یکی از بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲ خواهد بود.

گوشی‌های Oppo Find X5 Pro و Find X5 احتمالا در مارس ۲۰۲۲ (اسفند) رونمایی می‌شوند. هفته گذشته بود که یکی از افشاگرهای معروف، جزییاتی از نسخه استاندارد Find X5 را فاش کرد. اما امروز، خبرهای تازه‌تری توسط دیجیتال چت استیشن معروف منتشر شده است.

این افشاگر این‌بار اصلی‌ترین مشخصات OPPO Find X5 Pro را در پست ویبو خود فاش کرده است. البته این پست در حال حاظ حذف شده؛ با اینحال، تصویری از اسکرین شات پست هنوز موجود است.

مشخصات OPPO Find X5 Pro

در این پست ویبو مشخص شد گوشی اوپو Find X5 Pro با شماره مدل PFEM10 همراه است. این گوشی از نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع پنل AMOLED LTPO 2.0 برخوردار می‌شود که از رزولوشن +Quad HD و ۱۴۴۰×۳۲۱۶ پیکسل پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را دارد.

یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از نوع Sony IMX709 هم در قسمت پانچ روی نمایشگر قرار گرفته است.

اما درباره دوربین OPPO Find X5 Pro باید گفت که یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از OIS برای این گوشی در نظر گرفته شده که در کنار دو لنز ۵۰ و ۱۳ مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. لنز ۵۰ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید است.

گوشی اوپو Find X5 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برخوردار می‌شود. این تراشه در کنار تراشه اوپو MariSilicon X تامین قدرت دستگاه را بر عهده دارند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع ۸۰ وات و همچنین شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده که قابلیت روشن نگه‌داشتن دستگاه را تا چند ساعت طولانی دارد.

این گوشی احتمالا به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۲ و ColorOS 12 برخوردار می‌شود. اسکنر اثرانگشت Oppo Fond X5 Pro هم از نوع Goodie G7 خواهد بود.

ماه گذشته رندرهایی توسط Obleaks منتشر شد که نشان می‌دهد گوشی‌های فاید ایکس ۵ و فاید ایکس ۵ پرو از طراحی پانج در نمایشگر و همچنین یک ماژول دوربین غیرعادی برخوردار می‌شوند.

برخی شایعات هم مدعی هستند که نسخه استاندارد فاید ایکس ۵ از مشخصات یکسان با نسخه پرو برخوردار می‌شود؛ با این تفاوت که این مدل احتمالا به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات اوپو فاید ایکس ۵ پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =