موتورولا اج 30 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 1 و قیمتی اقتصادی راه‌اندازی شد

موتورولا اج ۳۰ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و قیمتی اقتصادی راه‌اندازی شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

موتورولا اج ۳۰ پرو یک گوشی پرچمدار با مشخصات رده‌بالاست که به آخرین مدل تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده و قرار است با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در بازارها عرضه شود.

گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو به‌صورت رسمی کار خود را در بازارهای هند و اروپا آغاز کرد. این گوشی از مشخصات رده‌بالایی مثل تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. اما تمامی این امکانات با قیمتی مناسب در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

 قیمت موتورولا اج ۳۰ پرو

قیمت Motorola Edge 30 Pro نزدیک به ۶۶۰ دلار تعیین شده است. این قیمت موتورولا اج ۳ پرو برای نسخه مجهز به رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده و قیمت آن برای نسخه رم ۱۲ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، ۸۹۵ دلار در بازار اروپاست.

موتورولا اج 30 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 1 و قیمتی اقتصادی راه‌اندازی شد

مشخصات موتورولا اج ۳۰ پرو

Motorola Edge 30 Pro به نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع پنل P-OLED مجهز شده از رزولوشن +Full HD بهره می‌برد. نرخ نوسازی این نمایشگر ۱۴۴ هرتز و نرخ حساسیت لمسی آن ۳۶۰ هرتز است. از دیگر مشخصات نمایشگر موتورولا Edge 30 Pro باید به عمق رنگ ۱۰ بیت، طیف رنگ DCI-P3 و پشتیبانی از +HDR اشاره کرد.

پنل پشتی این گوشی، جایگاه نصب ماژول دوربین با سه لنز است؛ یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز ثانویه ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی، تنظیمات گوشی را تشکیل می‌دهند. ویژگی جالب توجه درباره این گوشی پرچمدار، دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی است که از ویژگی Auto Smile Capture پشتیبانی می‌کند.

تامین قدرت و پردازش گوشی را یک تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بر عهده دارد. رم این گوشی از نوع LPDDR5 و حافظه آن از نوع UFS 3.1 است. یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعت با قابلیت شارژ سریع ۶۸ وات هم گوشی را تغذیه می‌کند.

باتری این گوشی همچنین از شارژ وایرلس ۱۵ وات و شارژ معکوس ۵ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات موتورولا اج ۳۰ پرو باید به اندروید ۱۲، اسکنر اثرانگشت در لبه گوشی، اتصال NFC،‌ وای فای ۶E و استاندارد ضدآب IP52 اشاره کرد.

موتورولا Edge 30 Pro در رنگ‌های آبی و سفید در بازارها عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره موتورولا اج ۳۰ پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =