نسخه جهانی پوکو ایکس 4 5 جی با شماره مدل متفاوت در گیک‌بنچ دیده شد

نسخه جهانی پوکو ایکس ۴ ۵ جی با شماره مدل متفاوت در گیک‌بنچ دیده شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

پوکو به زودی از گوشی پوکو ایکس ۴ ۵ جی رونمایی می‌کند و با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، اخبار بیشتری از این گوشی فاش می‌شود. POCO X4 5G اخیرا در پلتفرم‌ها و بنچمارک‌های مختلف دیده شده است.

اخیرا جزییاتی از پوکو ایکس ۴ ۵ جی در گیک‌بنچ فاش شده که این گوشی را با شماره مدل متفاوت نشان می‌دهد. هفته قبل بود که نسخه‌ای از این گوشی با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶PI در گیک‌بنچ دیده شد. اما حالا، نسخه جهانی این گوشی با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶PG مورد آزمایش‌های گیک‌بنچ قرار گرفته است.

مشخصات پوکو ایکس ۴ ۵ جی نسخه جهانی

همانطور که گفتیم، پوکو X4 5G با دو شماره مدل در گیک‌بنچ رویت شده که هر دو از وجود تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و رم ۶ گیگابایتی خبر می‌دهند. اندروید ۱۱ هم پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شود.

شماره مدل‌هایی که در بالا به آن اشاره شد، شباهت زیادی به شماره مدل نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵ جی دارند. در فهرست گیک‌بنچ به مادربورد این دستگاه با  کد «veux» اشاره شده که درواقع اسم کد نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵ است.

این تشابه اسم‌ها احتمالا به این معنی است که پوکو ایکس ۴ ۵ جی درواقع نسخه‌ای ریبرند شده از ردمی نوت ۱۱ پرو ۵ جی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که برخی مشخصه‌های ظاهری و همچنین مشخصات فنی در این گوشی تغییر کند.

در حال حاضر، تاریخ رونمایی نسخه هندی و جهانی گوشی POCO X4 5G مشخص نیست. تازه‌ترین خبری که درباره برند پوکو در دست داریم، این است که نسخه هندی پوکو ام ۴ پرو ۵ جی در هند راه‌اندازی شده و جزییاتی هم از پوکو F4 GT فاش شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نسخه جهانی پوکو ایکس ۴ ۵ جی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هشت =