وان پلاس Ace 2 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

وان پلاس Ace 2 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

گوشی جدید و مقرون به صرفه وان پلاس Ace 2 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی به صورت رسمی معرفی شد.

شرکت وان پلاس به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود با نام OnePlus Ace 2 به صورت رسمی در بازار داخلی چین رونمایی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات و مشخصات این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

قیمت و مشخصات فنی وان پلاس Ace 2

درباره دیزاین و شکل ظاهری گوشی Ace 2 می‌توان گفت که وان پلاس از مدل‌های قبلی الهام گرفته و دوباره در پنل پشتی یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل وجود دارد که با لبه‌ی گوشی ادغام می‌شود.

این جزیره دوربین سه گانه شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی با تثبیت کننده تصویر OIS، اندازه ۱/۱.۵۶ اینچ و دیافراگم f/1.8 به همراه یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه و دیافراگم f/2.2 و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود.

در جلوی این دستگاه نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار داده شده است. همچنین در کنار پنل پشتی که توسط گوریلا گلس ۵ کورنینگ محافظت می‌شود یک اسلایدر (دکمه لغزنده) برای هشدارها تعبیه شده است.

OnePlus Ace 2 از یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی آمولد با وضوح ۱.۵K (2772 در ۱۲۴۰ پیکسل) و نرخ نوسازی تطبیقی تا حداکثر ۱۲۰ هرتز (۹۰، ۶۰، ۴۵ و ۴۰ هرتز) برخوردار است که از حداکثر روشنایی ۱۴۵۰ نیت، طیف رنگی DCI P3 صددرصد و فناوری کاهش نور PWM با فرکانس بالا ۱۴۴۰ هرتز پشتیبانی کرده و توسط Asahi Glass AGC محافظت می‌شود. وزن و ضخامت این دستگاه نیز به ترتیب ۲۰۴ گرم و ۸.۷ میلی‌متر گزارش شده است.

وان پلاس Ace 2

گوشی وان پلاس Ace 2 به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک کوالکام به همراه حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. علاوه بر این یکی از مشخصات قابل توجه این گوشی مدیریت حرارت پیشرفته آن است چرا که به گفته شرکت وان پلاس سیستم اتلاف حرارت منحصر به فرد این دستگاه با داشتن هشت کانال ۵۱۷۷ میلی متر مربعی خنک کننده VC دو برابر موثرتر از مکانیزم‌های معمولی خنک کننده مایع VC عمل خواهد کرد.

همچنین Ace 2 از ۱۲ آنتن esports با کارایی بالا برخوردار بوده و شبکه LinkBoost 4.0 آن نیز برای پایداری اتصال هنگام بازی بهبود یافته است. علاوه بر این موتور تثبیت کننده فریم بازی ۲.۰ این گوشی می‌تواند تجربه یک بازی روان و لذت بخش را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

وان پلاس Ace 2

انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی SuperVOOC و از طریق درگاه USB تایپ C تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به بلندگوهای استریو، فناوری دالبی اتموس، اسکنر اثر انگشت، بلوتوث ۵.۲ و رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ اشاره کرد.

گوشی OnePlus Ace 2 در دو رنگ مشکی و آبی تولید شده و نسخه پایه آن با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۷۹۹ یوان (معادل ۴۱۲ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. نسخه دیگر این گوشی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۳۰۹۹ یوان (معادل ۵۱۵ دلار آمریکا) خواهد داشت. این دستگاه از تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۳ برای پیش‌سفارش در دسترس علاقه مندان قرار گرفته و فروش نهایی آن از ۱۳ فوریه ۲۰۲۳ در کشور چین آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی وان پلاس Ace 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =