کسب درآمد از اینترنت در خانه

اگر حضور موثری در فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی دارید ولی سرمایه کافی برای راه اندازی کسب و کار ندارید و یا به دنبال کسب درآمد در خانه هستید، راه های زیادی برای درآمدزایی وجود دارد ما میتوانیم کمکتان کنیم.

طرح پنجره پی وی سی

طرح پنجره پی وی سی که در قابهای چوبی و یا آهنی ساخته می شدند دارای ضعفهای بسیار بودند که صاحب خانه را اذیت می کرد. معمولاً شیشه آنها بسیار راحت تر از شیشه های دوجداره خرد می شوند. اگر قابهای پنجره چوبی باشد به ‌ویژه اگر قدیمی و ضعیف باشند نگهداری از آنها سخت می شود و به علاوه مجرمان می‌ توانند با کمی تلاش آنها را باز کنن اما اکنون با طرح چوب با یک تیر دو نشان زده اید.

عایق رطوبتی پیش ساخته

عایق رطوبتی پیش ساخته معمولا از موادهایی به نام اتکنیک پروپیلن، فیلم پلی اتیلن، قیرهای صنعتی و پودر تالک تهیه و ساخته می شوند. برخی از عایقهای رطوبتی پیش ساخته در کارخانه ها از جنس روکش آلومینیوم تهیه و تولید می شوند که ویژگی این عایقها این است که می تواند به راحتی بخش اعظمی از حرارت و نور انعکاس دهد. عایقهای رطوبتی پیش ساخته به راحتی دچار شکنندگی و یا تورم و پوسیدگی نمی شوند و همچنین خاصیت کششی بالایی نیز دارند.

عایق صوتی پلی یورتان پاششی

معمولاً این پوشش را به صورت اسپری کردن می توان بر روی سطوح مختلف اجرا نمود که عایق صوتی پلی یورتان پاششی در محل مورد نظر به وسیله دو عدد شلنگ به یک تفنگ مخصوص متصل کرده و مواد بر روی سقف مورد نظر پاشیده می شود و بعد از گذشت مدتی دچار افزایش حجم شده و به صورت فوم پلی یورتان شکل می گیرد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =