کپسول اتش نشانی پودری

کپسول اتش نشانی پودری دژ سپهر

می دانید که برای خاموش کردن آتش از کپسول اتش نشانی پودری استفاده می کنند که کپسول آتش نشانی پودری دژ ۶ کیلویی یکی از انواع کپسولهای آتش نشانی می باشد. آتش سوزی یکی از حوادثی است که می تواند آسیبهای جانی و مالی جبران ناپذیری را به وجود بیاورد در هر مکانی باید یک سیستم اعلام حریق و یک کپسول آتش نشانی موجود باشد تا در هنگام خطرات احتمالی آتش سوزی از آن برای اطفای حریق استفاده شود. بسیاری از افراد هنگام آتش سوزی به دنبال آب، خاک و ماسه برای خاموش کردن آتش می باشند تا آتش را خاموش کنند اما برای اینکه بخواهید برای خاموش کردن آتش از اینها استفاده کنید هم استرس زیادی را خواهید کشید هم زمان زیادی صرف خواهد شد که باعث می شود به موقع آتش خاموش نشود و خسارات زیانباری وارد شود به همین خاطر استفاده از کپسول آتش نشانی در این مواقع بسیار کاربرد دارد.

کپسول آتش نشانی پودری ، گاز دی اکسید کربن و آب می باشند و در اندازه های ۱ کیلویی، ۲ کیلویی، ۳ کیلویی و غیره وجود دارند که استفاده از هر یک از آنها با توجه به نوع آتش و حجم آتش صورت می گیرد. از کپسول آتش نشانی پودری برای مهار کردن آتش مایعات آتش زا مثل نفت و گاز استفاده می شود. از آنجایی که ممکن است هر لحظه به هر دلیلی آتش سوزی رخ بدهد بهتر است حتما یک نوع از کپسولهای آتش نشانی را در منزل یا محل کار یا خودروی خود داشته باشید تا هنگام آتش سوزی از آن استفاده کنید.

کپسول آتش نشانی سپهر

از آنجایی که تجهیزات ایمنی آتش نشانی مانند کفش ایمنی صنعتی جز محصولات بسیار مهم و ضروری شناخته می شود، خرید آنها باید با دقت بسیار بالا انجام گردد؛ پس برای اینکه خرید کپسول آتش نشانی سپهر با بالاترین دقت ممکن انجام شود، نیاز به یک مشاوره تخصصی دارید. این مجموعه با دارا بودن کادر مجرب و با تجربه شما را در این زمینه یاری خواهد کرد تمامی محصولاتی که در این سایت مشاهده می کنید.بالاترین سطح کیفیت را داشته و تمام استانداردهای لازم را دریافت نموده است؛

کپسول اتش نشانی پودری

بنابراین جای هیچ نگرانی برای خریدار وجود نخواهد داشت. استفاده از این کپسولها هیچ آلودگی پس از خاموش کردن آتش به وجود نخواهد آورد لازم به ذکر است بدانید که نحوه استفاده از این محصولات بسیار راحت و آسان است و شما عزیزان می توانید برای خودرو، منزل، محیط کار و یا هر مکان دیگری از این کپسولها استفاده نمایید. شرکت سپهر با سابقه درخشانی که در زمینه تولید این تجهیزات مهم کپسول آتش‌ نشانی سپهر داشته توانسته، مورد تایید مصرف کنندگان و مشتریان قرار بگیرد. این شرکت محصولات خود را جهت استفاده در منازل و حتی کارخانجات و کارگاه های بزرگ تولید کرده است.

کپسول آتش نشانی دژ

تمامی آتش‌سوزیها بدون توجه به اندازه و آسیبی که زده اند باید به مرکز آتش نشانی گزارش داده شود حتی اگر فکر می کنید که خاموش شده است زیرا ممکن است به حد کافی تخصص نداشته باشید و یا در گوشه ایی اندکی آتش باقی مانده باشد. پس باید برای خاموش بودن آن یک مامور آتش نشانی آن را تایید کند. همیشه باید محل نصب  نزدیکترین خاموش کننده یعنی کپسول، وضعیت قابل استفاده بودن و نحوه استفاده از آن را بدانید که اصولا آنها را در نزدیکی خروجیها و پله ها قرار می دهند.

کپسول اتش نشانی پودری

قبل از استفاده از کپسول آتش نشانی، با کشیدن ضامن آن به سایر ساکنین اعلام حریق کنید و ساختمان را تخلیه کنید تا امنیت سایرین به خطر نیفتد. اگر به هر دلیلی دستگاه اعلام حریق نسوز خراب بود و یا در دسترس نبود، فریاد بزنید و  با صدای بلند بگویید آتش، آتش، آتش و یا با مرکز آتش نشانی یعنی ۱۲۵ تماس  بگیرید یا از شخص دیگری بخواهید تماس بگیرد فقط سعی کنید با کپسول آتش نشانی دژ کوچک را خاموش کنید. هنگام مبارزه با آتش، به هیچ وجه اجازه ندهید مسیر فرار شما توسط آتش مسدود شود و بدین منظور خود را بین خروجی و آتش قرار دهید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 5 =