گلکسی زد فولد 4 از S Pen معمولی پشتیبانی می‌کند؛ نه S Pen Fold Edition

گلکسی زد فولد ۴ از S Pen معمولی پشتیبانی می‌کند؛ نه S Pen Fold Edition

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

جدیدا اخباری درباره گلکسی زد فولد ۴ لو رفته که جزییات جالبی را فاش می‌کند. به نظر می‌رسد که نمایشگر نسل جدید تاشوهای سامسونگ، با متریال قدرتمندتری ساخته می‌شود که قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen معمولی را دارد.

به گزارش Naver، گلکسی زد فولد ۴ از نوع با دوام و مقاوم‌تری از گلس UTG (Ulra Thing Glass) برخوردار می‌شود که احتمالا با نام Super UTG راه‌اندازی خواهد شد.

علاوه بر این، شایع شده که سامسونگ قصد دارد قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen معمولی را در زد فولد ۴ قرار دهد،‌ به طوریکه آسیبی به پنل نمایشگر جدید وارد نشود.

نمایشگر گلکسی زد فولد ۴

برای اطلاعات بیشتر، بد نیست بدانید که نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ به اندازه‌ کافی قوی نبود که بتواند به‌درستی از نسخه معمولی S Pen پشتیبانی کند و این احتمال وجود داشت که در صورت استفاده مکرر، به پنل نمایشگر آسیب برسد.

گلکسی زد فولد 4 از S Pen معمولی پشتیبانی می‌کند؛ نه S Pen Fold Edition

به همین دلیل، ‌سامسونگ مجبور شد نسخه‌ای از قلم استایلوس را مخصوص گوشی‌های تاشو طراحی کند؛ S Pen Fold Edition. نوک این قلم به شکلی ساخته شده بود که در صورت وارد شدن فشار، به سمت داخل جمع می‌شد. در نتیجه ضربه‌های ملایم‌تری به پنل نمایشگر وارد می‌کرد.

اما اینطور که از شواهد پیداست، گلکسی زد فولد ۴ به UTG مقاوم‌تری مجهز می‌‌شود که قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen معمولی و توان ضربه‌های آن را دارد. این خبر توسط فردی به بیرون درز کرده که مدعی است در زنجیره تامین قطعات سامسونگ فعالیت می‌کند. بنابراین، شاید این خبر بعدها تکذیب شود.

گلکسی زد فولد 4 از S Pen معمولی پشتیبانی می‌کند؛ نه S Pen Fold Edition

گلس UTG بسیار انعطاف‌پذیر و مقاوم است؛ با اینحال، کمپانی سامسونگ تشخیص داده که باید مقاومت و دوام بیشتری داشته باشند. اگر تکنولوژی Super UTG واقعا وجود داشته باشد، می‌توان امیدوار بود که بسیاری از مشکلات مربوط به گوشی‌های تاشوی سامسونگ در آینده برطرف شود.

اخیرا تعدادی از کاربران Reddits مدعی شدند که گوشی گلکسی زد فولد ۳ آنها آسیب دیده و نمایشگر آنها بدون هیچ دلیلی شکسته است. اما سامسونگ از تعمیر و تعویض آنها خودداری می‌کند. چراکه مدعی است، حتما دلیلی مثل فشار یا ضربه باعث شکستن نمایشگر شده است.

با این اوصاف، طراحی و تولید UTG جدیدتر می‌تواند تمام مشکلاتی از این دست را برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پشتیبانی گلکسی زد فولد ۴ از S Pen معمولی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + ده =