گلکسی S23 اولترا ظاهراً به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

گلکسی S23 اولترا ظاهراً به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از دیجیاتو

با وجودی که پیش‌تر گفته شده بود گلکسی S23 اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسد، داده‌های سازمان تنظیم مقررات چین، خبر از معرفی دستگاهی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌دهد.

گلکسی S23 اولترا در پایگاه داده سازمان تنظیم مقررات چین TENAA رؤیت شده و مشخصات کلیدی آن به اشتراک گذاشته شده است. براساس داده‌های منتشر‌شده، این گوشی هوشمند ظاهراً به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

انتظار می‌رود سامسونگ در سه ماهه اول ۲۰۲۳ از سری گلکسی S23 در دسترس کاربران قرار گیرد. قدرتمندترین دستگاه این سری گلکسی S23 اولترا خواهد بود که قبلاً برخی مشخصات آن از طریق پایگاه داده FCC و بنچمارک گیک‌بنچ فاش شد. اکنون نیز برخی دیگر از مشخصات آن از طریق پایگاه داده سازمان تنظیم مقررات چین (TENAA) به اشتراک گذاشته شده است.

مشخصات اصلی گلکسی S23‌ اولترا سامسونگ

براساس اطلاعات منتشر‌شده، دستگاهی با شماره مدل SM-S9180 از نمایشگر ۶.۸ اینچی با وضوح ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و ۱۶.۷ میلیون رنگ بهره می‌برد.

وزن این گوشی هوشمند ۲۳۳ گرم و ابعاد آن ۱۶۳.۴ در ۷۸.۱ در ۸.۹ میلی‌متر است. به‌نظر می‌رسد با توجه به سرعت کلاک ۳.۳۶ هسته عملکردی آن به‌جای کلاک ۳.۲ گیگاهرتزی، این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ سفارشی (اورکلاک شده) بهره می‌برد. همچنین به‌نظر می‌رسد موبایل جدید با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابیتی، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی در دسترس کاربران قرار گیرد.

با وجودی که پیش‌تر در خبرهای منتشر‌شده از سوی منابع آگاه، گفته شده بود که گلکسی S23 اولترا از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد، اما داده‌های جدید می‌گویند موبایل مذکور ظاهراً به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. با توجه به این اطلاعات، به احتمال زیاد حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، ISOCELL HM3 خواهد بود که در نسل فعلی گلکسی S22 اولترا به‌کار برده می‌شود.

در کنار این حسگر، دستگاه مجهز به دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، حسگر فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل جلویی دستگاه نیز ظاهراً دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

<دیجیاتو / منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =