گلکسی S23 و S23 پلاس تفاوت خاصی با نسل فعلی نخواهند داشت!

گلکسی S23 و S23 پلاس تفاوت خاصی با نسل فعلی نخواهند داشت!

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

به گفته‌ یکی از منابع معتبر، گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس تفاوت چندانی با سری گلکسی S22 که در بهمن ماه معرفی شد نخواهد داشت.

به تازگی یکی از منابع آگاه با نام کاربری Ice Universe در توییتر، سامسونگ در گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس به غیر از بهبود تراشه این دو گوشی به اسنپدراگون ۸ نسل ۲، تغییرات سخت‌افزاری چندانی در گوشی‌های پرچم‌دار خود اعمال نخواهد کرد.

این منبع خبری همچنین اشاره کرده است که موارد مربوط به طراحی این دو گوشی از جمله قاب، نمایشگر، دوربین و حسگراثرانگشت همگی مشابه گلکسی S22 و S22 پلاس باقی خواهد ماند.

انتشار این خبر درحالیست که انتظار نمی‌رود نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ قبل از سال ۲۰۲۳ عرضه شود. باید صبر کرد و دید این خبر و همچنین خبرهای غیررسمی دیگر در مورد این دو گوشی جدید سامسونگ، چقدر می‌توانند صحت داشته باشند. اما فعلا با بررسی این شایعه با ما باشید.

بیشتر بخوانید: گلکسی زد فولد ۴ با ویندوزفون ؛ ابداع جذاب یک یوتیوبر!

مشخصات گوشی‌های سری گلکسی S22 و مقایسه آن با گلکسی S23 و S23 پلاس

باید بگوییم که گلکسی S22 دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و نسخه پلاس این گوشی نیز از نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برد. گفتنی است که هر دو این نمایشگرها از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلاگلس ویکتوس پلاس برخوردار هستند.

همان طور که اشاره کردیم تنها تفاوت گوشی‌های سری گلکسی S22 با گلکسی S23 و S23 پلاس چیپست به کار رفته در این گوشی‌ها خواهد بود که مسلما عملکردی قدرتمندتر را برای سری گلکسی S23 به همراه خواهد داشت.

گفتنی است که گلکسی S22 دارای باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. نسخه پلاس آن نیز دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۴۵ واتی است. همچنین پنل دوربین هر دو گوشی سری گلکسی S22، شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ همراه با لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم فضایی ۳۰ برابر و زوم اپتیکال ۳ برابر است و از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسل بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد تفاوت گوشی‌های سری گلکسی S22 با گلکسی S23 و S23 پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =