گوشی های میان رده سامسونگ هم بدون شارژر عرضه می‌شوند

گوشی های میان رده سامسونگ هم بدون شارژر عرضه می‌شوند

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

بعد از گوشی‌های پرچمدار، حالا نوبت به گوشی های میان رده سامسونگ رسیده است که بدون شارژر عرضه شوند. در جعبه گوشی‌های میان‌رده سری A و M سامسونگ از شارژر خبری نیست.

سامسونگ بعد از کمپانی اپل، اولین شرکت اندرویدی بود که گوشی‌های پرچمدار خود را بدون شارژر روانه بازار کرد. اینطور که از شواهد پیداست، این شرکت بزرگ‌ کره‌ای قصد دارد شارژر را از جعبه گوشی‌های میان‌رده خود نیز حذف کند.

یکی از افشاگرهای معروف اخیرا با انتشار یک توییت، این ادعا را مطرح کرده که در ادامه بیشتر به جزییات آن می‌پردازیم.

حذف شارژر از جعبه گوشی های میان رده سامسونگ

افشاگر معروف، Yogesh Brar در توییت اخیر خود مدعی شد که سامسونگ، شارژر را از جعبه گوشی‌های نسل جدید سری M و A حذف می‌کند. او در توییت دیگری گفت گوشی سامسونگ گلکسی F23 نیز بدون شارژر عرضه می‌شود.

گوشی های میان رده سامسونگ هم بدون شارژر عرضه می‌شوند

هنوز مشخص نیست که این استراتژی، فقط برای بازار هند در نظر گرفته شده یا اینکه در تمامی بازارهای جهانی نیز اجرا می‌شود؛ در هر صورت، بهتر است قبل از خرید نسل جدید گوشی های میان رده سامسونگ ، جعبه آن را چک کنید و از وجود شارژر یا نبود آن مطمئن شوید.

اگر سامسونگ چنین برنامه‌ای را اجرایی کند، قطعا خبر ناخوشایندی برای بسیاری از خریداران گوشی‌های میان‌رده خواهد بود. این گوشی‌ها بخش عمده‌ای از بازار را در اختیار دارند. اگر گسی بخواهد برای اولین بار یک گوشی نسل جدید میان‌رده بخرد یا اینکه بعد از مدتی طولانی، گوشی نسل قدیمی خود را جایگزین کند، به ناچار باید دستگاهی را بدون شارژر خریداری کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عکس های گلکسی A53 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidauthority

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =