انتخاب بهترین فروشگاه‌ها برای خرید انواع گوشی تلفن همراه

۵ دلیل که به شما نشان می‌دهد نیاز به خرید موبایل جدید دارید

مقدمه
۵ دلیل که به شما نشان می‌دهد نیاز به خرید موبایل جدید دارید این روزها تقریباً همه تلفن همراه دارند و همچنین هزاران گوشی برای انتخاب وجود دارد. در حالی که برخی از مردم دائماً روند فناوری را دنب…

۵ دلیل که به شما نشان می‌دهد نیاز به خرید موبایل جدید دارید

این روزها تقریباً همه تلفن همراه دارند و همچنین هزاران گوشی برای انتخاب وجود دارد. در حالی که برخی از مردم دائماً روند فناوری را دنبال می‌کنند و تلفن‌های خود را جایگزین می‌کنند، اما بسیاری از مردم یا به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند گوشی خود را تعویض کنند یا احساس می‌کنند که گوشی فعلی آن‌ها هنوز خوب کار می‌کند.

تا زمانی که موبایل شما در وضعیت عملکرد خوبی قرار دارد و هر کاری را که برای انجام آن نیاز دارید انجام می‌دهد، واقعاً نیازی به تعویض آن نیست. بدیهی است که یک تلفن جدید ویژگی‌ها و عملکردهای جدیدی را به ارمغان می‌آورد و گاهی زمانی فرا می‌رسد که واقعاً چاره‌ای جز تعویض گوشی ندارید. برخی از دلایلی که لازم است گوشی خود را تعویض کنید، عبارتند از:

دیگر به‌روز رسانی سیستم عامل را دریافت نمی‌کنید

به‌روز رسانی سیستم عامل به تلفن‌ها ثبات و امنیت بیشتری به آن‌ها می‌بخشد، با این حال، آنها با در نظر گرفتن مشخصات خاصی طراحی شده‌اند. هنگامی که تلفن شما به اندازه کافی قدیمی می‌شود، قدرت یا حافظه یا سایر موارد لازم برای به روزرسانی سیستم عامل را نخواهد داشت، بنابراین دیگر آن به روز رسانی‌ها را دریافت نخواهید کرد. علاوه بر این، هنگامی که دریافت به‌روز رسانی سیستم عامل متوقف می‌شود، به احتمال زیاد دریافت به روزرسانی برنامه نیز در بسیاری از موارد دریافت نمی‌شود، که این نیز بر عملکرد گوشی تأثیر منفی می‌گذارد. بنابراین، عدم دریافت به‌روز رسانی نشانه‌ی این است که گوشی شما در حال منسوخ شدن است. پس، بهتر است که با انتخاب بهترین فروشگاه‌ها برای خرید انواع گوشی تلفن همراه , اقدام به تعویض گوشی خود کنید.

مشکل باتری دارید

اگر از گوشی خود خوب مراقبت کنید، شاید اکثر قطعات آن تا زمانی که به آن‌ها نیاز دارید خوب کار کنند، اما باتری، یک استثنا است. باتری‌ها معمولا یک چرخه شارژ مفید دارند که بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ بار برآورد می‌کنند و می‌گویند تا آن زمان حدود ۲۰ درصد کیفیت خود را از دست می‌دهد، اما پس از آن سرعت تضعیف آن افزایش می‌یابد.

باتوجه به این که باتری قطعه‌ای گران‌قیمت است، سعی کنید در عوض خرید باتری نو و پرداخت اجرت تعویض، مقداری بیشتر هزینه کنید و گوشی خود را ارتقاء دهید.

صفحه نمایش گوشی شما ترک خوردگی دارد

صفحه نمایش ترک خورده تقریباً به معنای فرارسیدن زمان ارتقاء گوشی است، زیرا ترک خوردگی معمولا در سرتاسر نمایشگر پخش می‌شود. ضمن این که صفحه نمایش ترک‌دار به خوبی کار نمی‌کند و نقاط مرده‌ای بر روی نمایشگر وجود دارد که ورودی لمسی را ثبت نمی‌کنند. شاید در کوتاه مدت بتوانید با آن کنار بیایید اما در درازمدت ممکن نیست.

تعویض نمایشگر هزینه‌اش سنگین است و اجرت تعویض از قیمت نمایشگر هم گاه بیشتر است.

کارکرد گوشی شما رضایتبخش نیست

اگر تلفن شما دیگر آنچه را که برای انجام نیاز دارید انجام نمی‌دهد، زمان تعویض آن فرا رسیده است. اگر آنتن‌دهی خوبی ندارد، هنگام مکالمه صدا قطع و وصل می‌شود و ارتباط را به خوبی برقرار نمی‌کند، پیامک‌ها به درستی ارسال و دریافت نمی‌شوندT به خصوص اگر سرعت اینترنت گوشی شما بسیار پایین است و حداقل از شبکه ۴G  پشتیبانی نمی‌کند، بهتر است گوشی خود را ارتقاء دهید زیرا بسیاری از خدمات آنلاینی که این روزها ارائه می‌شوند ازجمله درخواست تاکسی اینترنتی، باید به اینترنت با سرعت مناسب دسترسی داشته باشید.

هرچند که با رواج شبکه ۵G امکان دارد تا یکی دو سال دیگر بسیاری از این برنامه‌ها برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر نیاز به سرعت ۵G داشته باشند. پس بهتر است که با انتخاب بهترین فروشگاه‌ها برای خرید انواع گوشی تلفن همراه، گوشی خود را ارتقاء دهید.

کیفیت عکس و فیلم پایین است

اکثر کاربران روزانه چندین سلفی یا ویدیو از خاطرات خود ثبت و ضبط می کنند.  وجود شبکه‌های اجتماعی عکس-محور مثل اینستاگرام هم موجب شده تا رقابت برای گرفتن عکس‌های باکیفیت دیگر منحصر به عکاسان حرفه‌ای نباشد. بنابراین گوشی همراه باید دارای دوربین باکیفیتی باشد تا بتواند خاطرات را با کیفیت مناسب ثبت کند. اگر گوشی شما از مدل‌های قدیمی است و دوربینش دیگر کیفیت ندارد، باید هر چه سریع تر آن را به گوشی جدید ارتقاء دهید.

جمع‌بندی

سعی کنید با انتخاب بهترین فروشگاه‌ها برای خرید انواع گوشی تلفن همراه، گوشی جدیدی که انتخاب می‌کنید از کیفیت عکس بسیار خوب، فیلم‌برداری ۴K، فناوری  ۵G، بلندگوهای استریو با کیفیت صدای ۲۴ بیت ۱۹۲ هرتز برای پخش موسیقی باکیفیت و باتری حجیم حداقل ۵۰۰۰ میلی امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی به بالا برخوردار باشد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =