آنر پلی 40 پلاس رسما معرفی شد

آنر پلی ۴۰ پلاس رسما معرفی شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

چندی پیش، گوشی آنر پلی ۴۰ پلاس با ویژگی‌های کلیدی همچون پردازنده Dimensity 700 و همچنین باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، معرفی شد.

آنر به تازگی از گوشی هوشمند Honor X40 GT با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در چین رونمایی کرد، حال این برند، بی سر و صدا یک تلفن ۵G ارزان قیمت به نام آنر پلی ۴۰ پلاس معرفی کرده است. در ادامه با مشخصات، ویژگی ها و قیمت دستگاه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر ۲۰۲۲

مشخصات و ویژگی‌های آنر پلی ۴۰ پلاس

آنر پلی ۴۰ پلاس دارای یک صفحه‌نمایش ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با ناچ قطره‌ای است. این صفحه‌نمایش دارای نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نو سازی ۹۰ هرتز بوده. همچنین از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل نیز بهره می‌برد.

این دستگاه همچنین از چیپست Dimensity 700 و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به گفته آنر، این گوشی پس از شارژ کامل، می‌تواند تا ۲۳ ساعت پخش ویدیو را ارائه دهد. Play 40 Plus در دو نسخه ۶ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه با رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد.

در قسمت جلویی این دستگاه، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. علاوه بر این، پنل پشتی آن دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اسکنر اثر انگشت، پشتیبانی از ۵G، بلوتوث ۵.۱، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. در نهایت، این دستگاه با طراحی باریک، دارای ضخامت ۸.۲۷ میلی‌متری و وزنی حدود ۱۹۶ گرم است.

آنر پلی ۴۰ پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی قیمتی معادل با ۱۱۹۹ یوان (۱۶۵ دلار) دارد. همچنین نسخه‌های ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه به ترتیب ۱۳۹۹ یوان (۱۹۳ دلار) و ۱۵۹۹ یوان (۲۲۱ دلار) قیمت گذاری شده‌اند. این گوشی در حال حاضر برای پیش فروش در چین آماده است. فروش این دستگاه در ۲۸ اکتبر (۶آبان) آغاز می‌شود. خریداران می‌توانند دستگاه را در چهار رنگ مشکی، نقره ای، آبی و بنفش تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات و ویژگی‌های آنر پلی ۴۰ پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =