آنر 70 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

آنر ۷۰ ۵G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

اخباری که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهند که گوشی هوشمند آنر ۷۰ ۵G در کشور مالزی به صورت پیش فروش در دسترس کاربران قرار گرفته است.

Honor 70 5G، گوشی هوشمند میان رده جدید کمپانی آنر، به تازگی درکشور مالزی رونمایی شده است. پیش از این نیز در ماه می این گوشی با مشخصات قابل توجهی در چین عرضه شد. از ویژگی‌های برتر این گوشی می‌توان به صفحه نمایش خمیده از نوع OLED، ماژول دوربین سه گانه پشتی، پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. از نظر طراحی نیز می‌توان گفت که این دستگاه از ظاهری کاملا متفاوت و منحصر به فرد برخوردار است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲

قیمت و مشخصات فنی آنر ۷۰ ۵G

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Honor 70 5G دارای صفحه نمایش خمیده ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نو سازی ۱۲۰ هرتزی است. این صفحه نمایش که در قسمت مرکزی بالای آن یک بریدگی برای قرار گیری دوربین سلفی وجود دارد، از عمق رنگ ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین برای امنیت کاربران، یک اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر در این صفحه نمایش جایگذاری شده است.

گوشی Honor 70 5G به چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. در بخش اپتیک، Honor 70 5G از یک ماژول دوربین پشتی سه‌گانه با دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی IMX800 Super Sensing، دوربین فوق عریض و ماکرو ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی، برخوردار است. در قسمت جلویی این گوشی هوشمند نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است.

آنر 70 5G

انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند، تامین می‌شود. در بخش نرم افزاری نیز این گوشی از رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آنر ۷۰ فایوجی می‌توان به پورت USB تایپ C، وای فای، بلوتوث ۵.۲، شبکه اتصالی ۵G و NFC اشاره کرد.

طبق اخبار گزارش شده، قیمت نسخه ۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی Honor 70 5G در مالزی حدودا ۱۹۹۹ رینگیت، معادل ۴۴۶ دلار، خواهد بود. در حال حاضر امکان پیش خرید این گوشی برای کاربران مالزی فراهم شده است. به نظر می‌رسد که کاربران با رزرو و پیش خرید این دستگاه، همراه با آن ایرباد آنر ۲ lite، قاب گوشی و یک سال گارانتی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند آنر ۷۰ ۵G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 4 =