آپدیت امنیتی Galaxy Z Flip 3 با بهینه‌سازی عملکرد دوربین منتشر شد

آپدیت امنیتی Galaxy Z Flip 3 با بهینه‌سازی عملکرد دوربین منتشر شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

کمپانی سامسونگ آپدیت امنیتی Galaxy Z Flip 3 را منتشر کرد که ویژگی‌های ارتقا یافته در عملکرد دوربین را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

آپدیت جدید گلکسی Z Flip 3 در حال حاضر در آمریکای جنوبی در دسترس است؛ اما به نظر می‌رسد که به زودی، کاربران این گوشی در سایر نقاط جهان نیز از این آپدیت بهره‌مند خواهند شد. سامسونگ در آینده‌ای نزدیک، از نسل چهارم گوشی‌های تاشوی خود رونمایی خواهد کرد؛ با این‌حال، همچنان به آپدیت نسل‌های قبلی ادامه می‌دهد.

آپدیت امنیتی Galaxy Z Flip 3

این گوشی هوشمند با سیستم عامل One UI 3.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ راه اندازی شد و اوایل سال ۲۰۲۲ به روز رسانی One UI 4.0 مبتنی بر Android 12 را دریافت کرد. این گوشی هوشمند تاشو چند ماه پیش با به‌روزرسانی One UI 4.1 ویژگی‌های نرم‌افزار دیگری دریافت کرد.

آپدیت امنیتی Galaxy Z Flip 3 با بهینه‌سازی عملکرد دوربین منتشر شد

 

آخرین به روز رسانی نرم افزار برای Galaxy Z Flip 3 با نسخه سیستم عامل F711BXXS2CVEE ارائه می‌شود. نسخه‌ی امنیتی ژوئن ۲۰۲۲ بیش از ۶۶ آسیب پذیری حریم خصوصی و امنیتی را برطرف می‌کند. به روزرسانی امنیتی Galaxy Z Flip 3 عملکرد دوربین این گوشی را هم بهبود می‌بخشد. همچنین ویژگی قاب‌بندی خودکار در برخی تماس‌های ویدیویی و افزایش کیفیت تصاویر هنگام ثبت خاطرات با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام و اسنپ چت نیز در آپدیت جدید ارائه شده است.

کاربران Galaxy Z Flip 3 در کشورهای ذکر شده می‌توانند آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار را با رفتن به قسمت تنظیمات و به‌روزرسانی نرم‌افزار، دانلود و نصب کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره به روزرسانی امنیتی Galaxy Z Flip 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =