آپدیت اندروید 13 گلکسی S21 FE منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی S21 FE منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی S21 FE نیز امروز منتشر شد. سامسونگ بالاخره آپدیت اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری One UI 5.0 را برای Galaxy S21 FE منتشر کرد.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی S21 FE بالاخره منتشر شد. این آپدیت به همراه رابط کاربری One UI 5.0 برای این گوشی ارزشمند منتشر شده است. ظاهراً سامسونگ قصد دارد به‌روزرسانی اندروید ۱۳ و One UI 5.0 را برای گوشی‌های خود به صورت روزانه منتشر کند چراکه دیروز شاهد آپدیت Galaxy S20 FE بودیم و امروز نیز این به‌روزرسانی برای برادر بزرگترش، گلکسی S20 FE منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی S21 FE

بدون شک عملکرد سامسونگ در انتشار بروزرسانی‌ها و نسخه‌های جدید از رابط کاربری One UI خیره کننده و مثال زدنی است. اگرچه نسخه‌های جدید از سیستم‌های عامل اندروید ابتدا همیشه توسط گوگل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد اما باید گفت این سامسونگ است که پشتیبانی کامل و جامعی از گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند خود دارد و بروزرسانی متعدد و گوناگونی را برای آن‌ها منتشر می‌کند.

قطار آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ حالا به ایستگاه Galaxy S21 FE می‌رسد. کاربرانی که گوشی آن‌ها مدل SM-G990B (مدل اسنپدراگون ۸۸۸) را دارد در حال حاضر به‌روزرسانی One UI 5.0 را با ورژن G990BXXU2DVK3 دریافت می‌کنند. اگرچه ما به تغییرات این به‌روزرسانی دسترسی نداریم، به‌روزرسانی Galaxy S21 FE باید شامل همه ویژگی‌های جدیدی که گوگل در اندروید ۱۳ معرفی کرده، چند مورد اضافه شده انحصاری سامسونگ و وصله امنیتی اکتبر یا نوامبر ۲۰۲۲ اندروید باشد.

ژست‌های چندوظیفه‌ای، روشی جدید برای بررسی فعالیت برنامه‌های پس‌زمینه از صفحه برنامه‌های اخیر، صفحه قفل قابل سفارشی‌سازیِ بازطراحی‌شده، بهینه‌سازی بیشتر و موارد دیگر برخی از ویژگی‌های کلیدی هستند که در One UI 5.0 باید منتظر آن باشید.

اگر Galaxy S21 FE شما دارای شماره مدل SM-G990B است و هنوز اعلان آپدیت OTA را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار > دانلود و نصب، آن را به صورت دستی بررسی کنید. سامسونگ احتمالاً به‌روزرسانی را برای مناطق و دستگاه‌های بیشتری عرضه خواهد کرد.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S20 FE

شما گلکسی S21 FE دارید؟ آپدیت اندروید ۱۳ آن را با One UI 5.0 دریافت کرده‌اید؟ سامسونگ Galaxy S21 FE با اندروید ۱۲ پیش فرض عرضه شده است و سامسونگ وعده ۴ سال آپدیت اساسی اندروید را برای آن داده است. این یعنی انتظار داریم تا اندروید ۱۶ آپدیت شود.

اگرچه تغییرات صورت گرفته در قالب سیستم عامل اندروید ۱۳ چندان گسترده و بزرگ نیست اما می‌توان تغییرات و تفاوت‌های گوناگونی را در تمامی بخش‌های رابط کاربری آن مشاهده کرد. از این نظر ارتقا گوشی‌های هوشمند به این سیستم عامل با اهمیت محسوب می‌شود.

به منظور دسترسی به آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی S21 FE، کاربران باید به منوی تنظیمات مراجعه کنند و سپس با انتخاب گزینه Software update و در انتها Download and install نسبت به نصب آن ها اقدام نمایند.

بیشتر بخونید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی S21 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =