آیکو نئو 7 (iQOO Neo 7) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

آیکو نئو ۷ (iQOO Neo 7) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

آیکو نئو ۷ (iQOO Neo 7) به عنوان جدیدترین گوشی گیمینگ میان‌رده، زیر برند ویوو، با مشخصات کلیدی همچون پردازنده Dimensity 9000+ و شارژ سریع ۱۲۰ واتی، در چین رسما معرفی شد.

از جمله مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند، می‌توان به چیپست مدیاتک Dimensity 9000+ درجه یک، صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی و همچنین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲

ویژگی‌ها و مشخصات کامل گوشی آیکو نئو ۷ (iQOO Neo 7)

این گوشی گیمینگ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح +FHD است. همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز بهره می‌برد. این پنل دارای گواهی HDR 10+ است و طیف رنگی DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت را تولید می‌کند. گفتنی است که این گوشی علاوه بر داشتن پردازنده Dimensity 9000+، از یک تراشه نمایشگر Pro+ مستقل پشتیبانی می‌کند. بدیهی است که وجود دو پردازنده به صورت مجزا در یک گوشی، عملکرد قدرتمندتری را به آن دستگاه ارائه می‌دهد.

سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766V سونی با OIS در کنار یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی در ماژول دوربین این گوشی قرار گرفته است. این دستگاه از رابط کاربری OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید ۱۳، پشتیبانی می‌کند. همچنین انرژی آن از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی که دارای شارژ سریع ۱۲۰ واتی است، تامین می‌شود. طبق برآورد iQOO، تقریبا ۹ دقیقه طول می‌کشد تا این گوشی تا ۵۰ درصد شارژ شود.

آیکو نئو ۷ در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارای قیمتی معادل ۲۶۹۹ یوان (۳۷۳ دلار) است. نسخه ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی نیز، از قیمت ۳۲۹۹ یوان (۴۵۶ دلار) شروع می‌شود. کاربران در چین می‌توانند از تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) این گوشی را به صورت آزاد خریداری کنند.

علاوه بر این، iQOO هدفون‌های بی‌سیم TWS Air خود را با درایورهای دینامیک ۱۴.۲ میلی‌متری، میکروفون‌های دوگانه روی هر هدفون و عمر باتری ۲۵ ساعته با قیمت ۱۹۹ یوان (۲۷ دلار) معرفی کرد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در مورد گوشی میان‌رده گیمینگ آیکو نئو ۷ (iQOO Neo 7) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =