اطلاعات حافظه شیائومی میکس فولد 2 (Mix Fold 2) منتشر شد

اطلاعات حافظه شیائومی میکس فولد ۲ (Mix Fold 2) منتشر شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

به تازگی گزارش‌هایی از ویژگی‌ها و مشخصات حافظه شیائومی میکس فولد ۲ و ردمی K50S پرو که به زودی عرضه خواهند شد، منتشر شده است.

اخیرا اطلاعات و جزئیات بیشتری از دو گوشی در راه شرکت شیائومی، یعنی شیائومی میکس فولد ۲ و ردمی K50S پرو از طریق پایگاه ثبت گواهی TENAA منتشر شده است. شیائومی میکس فولد ۲ دومین گوشی تاشو شیائومی و ردمی K50S پرو اولین گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی این برند است.

بیشتر بخوانید:بهترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۲

جزئیات حافظه شیائومی میکس فولد ۲ و ردمی K50S پرو

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی پایگاه آماری TENAA، شیائومی میکس فولد ۲ با شماره مدل ۲۲۰۶۱۲۱۸C دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. احتمالا این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز است.

همچنین طبق گزارش‌های پایگاه آماری ۳C این گوشی از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند و طبق گفته‌های افشاگر معروف، Digital Chat Station، نمایشگرهای داخلی و خارجی شیائومی میکس فولد ۲ دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نسبت تصویر به ترتیب ۱۰.۳:۹ و ۲۱:۹ خواهند بود.

 

شیائومی K50S پرو با شماره مدل ۲۲۰۸۱۲۱۲C نیز در دو نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی به اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

بنابراین قرار است شاهد رقابتی بین شیائومی و موتورولا در اینکه کدام برند اولین گوشی ۲۰۰ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد باشیم. این گوشی نیز دارای گواهی ۳C است و انتظار می‌رود با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه شود. طبق شایعاتی که منتشر شده، صفحه نمایش این گوشی هم دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

این احتمال وجود دارد که K50S Pro با عنوان شیائومی ۱۲T پرو در بازار جهانی فروخته شود. همچنین احتمالا یک نسخه ردمی K50S با نام جهانی ۱۲T عرضه ‌می‌شود که از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره حافظه شیائومی میکس فولد ۲ و ردمی K50S پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =