افشاگر معروف جزییات بیشتری از مشخصات شیائومی 12 اولترا را فاش کرد

افشاگر معروف جزییات بیشتری از مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا را فاش کرد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

مدتهاست که منتظر شیائومی ۱۲ اولترا هستیم. قرار بود این گوشی همراه با دو گوشی دیگر از سری شیائومی ۱۲ عرضه شود؛ اما هنوز خبری از آن نیست. هرچند که این گوشی اخیرا تاییدیه ۳C را دریافت کرده و این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک، رسما رونمایی شود. اخیرا جزییات بیشتری از مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا فاش شده که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

چند وقت پیش بود که شیائومی از همکاری خود با لایکا خبر داد. این کمپانی اعلام کرد که گوشی پرچمداری را با همکاری این شرکت طراحی می‌کند و در تابستان آینده (احتمالا تیر) از آن رونمایی خواهدکرد. برخی معتقدند که این گوشی، همان شیائومی ۱۲ اولتراست. اما برخی دیگر، تاریخ رونمایی ۱۲ اولترا را، نزدیک‌تر می‌دانند و مدعی هستند که گوشی شیائومی با همکاری لایکا، کاملا متفاوت از ۱۲ اولترا خواهد بود.

با‌ این‌حال هنوز تاریخ رونمایی رسمی مشخص نیست و باید به انتشار شایعات امیدوار باشیم. اخیرا یوگش برار، جزییاتی از مشخصات این دستگاه هوشمند را فاش کرده است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا

یوگش برار، افشاگر معروف، مشخصات کلیدی پرچمدار شیائومی را به اشتراک گذاشته است. او مدعی است که Xiaomi 12 Ultra از یک پنل نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED LTPO 2.0 با رزولوشن +Quad HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار می‌شود.

افشاگر معروف جزییات بیشتری از مشخصات شیائومی 12 اولترا را فاش کرد

گفته شده که یک چیپست اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ قدرت پردازش این دستگاه را تامین می‌کند. این تراشه ۴ نانومتری توسط TSMC تولید شده و عملرد آن نسبت به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، بهینه‌سازی شده است.

این افشاگر اعلام کرده است که دستگاه با گزینه‌های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 به همراه گزینه‌های حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. در بخش تنظیمات دوربین، می‌توان انتظار نصب دوربین سه‌گانه را داشت که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با OIS)، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵x می‌شود. علاوه‌براین، خبرهایی هم از یک سنسور ToF و یک سنسور فوکوس خودکار لیزری به گوش می‌رسد. در قسمت جلویی هم احتمالا یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

شیائومی ۱۲ اولترا از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی و شارژ سریع بی سیم ۵۰ واتی تغذیه می‌کند. این اعداد شارژ سریع دستگاه کاملا عجیب به نظر می‌رسند؛ زیرا Xiaomi 12 Pro در حال حاضر شارژ سریع ۱۲۰ واتی را ارائه می‌دهد. انتظار داریم دریافت گواهی‌های دیگر، این سردرگمی را برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =